Annem ile o gün sabaha kadar konuştuk. Ben ona 18 yıl boyunca ne yaptığımı anlattım. O da bana neler yaptığını anlattı. Sabah odanın kapının tıkaltılması ile biraz uykuya daldığımı anladım. Annem de uyanıp "Gel!" Dedi. Iceri Jesica girdi. "Oh be sonunda seni buldum. Hemen gel seninle antrenman yapmalıyız. " dedi. Annem "Git bebeğim. Bu lazım. Sen bize savaş için lazımsın" dedi. "Peki!" Dedim bıkkın bir ses ile. Sonra odama geldik bana bir elbise verdi. (Aşşağıda giydiği elbise var)
"Iyi de bu bildiğin elbise!" Dedim şaşırarak. "Salak onu ben de biliyorum. Ilk önce bunu giy sonra yanıma gel." dedi. Ikiletmeden yaptım çok hoş durdu bu elbise. Sonra Jesica'nin yanına gittim. "Harika olmuşsun" dedi."Teşekkürler.Hadi ne ile başlıyoruz?"dedim."Tamam ilk önce senin kendi elementini kullanman gerek.Sonra diğer dört elementi kullanacaksın bi de annen eski bir zamanda ölmek üzereydi ve Ejderhalar' daki bir kişiden yardım istedi khitkhimi adında bir büyü yapıldı annene.Bu büyü anneni çok güçlü yaptı.Dört elementi ve Ejderhalar in mavi siyah renk toprağını kullanabiliyor.Zaten annen neden büyü yapabildiğini de söylediğini düşünüyorum hadi şimdi başlayalım! Maria içindeki gücü hisset. Sen boyutlarin en güçlüsüsün. Sadece içindeki elementleri hisset." dediğini yaptım. Suyun etrafımda döndüğünü toprağın havaya kalktığını Ateşin kendini belli ettiğini hissettim. O sırada Jesica "Aferin sana bütün elementleri kullanabiliyorsun. Su etrafında dönüyor. Toprak senin önünde egiliyor. Ateş canlanıyor. Tamam artık yeter benim ölmemi istemiyorsan durdur artık. " kısa bir süre sonra her şey durdu. "Ya mavi siyah renk toprak. Onu kullanmadım. " dedim."onu öyle kolay kullanamazsın. " dedi. Niye herkes burada gizemli konuşuyor anlamıyorum. "Neden?" Dedim. " Çünkü o güç sandığın kadar kolay değil. Eğer mavi gücü kullanamazsan ölürsün" dedi. "Dalga mi geçiyorsun" dedim. " Hayır gayet ciddiyim. Neyse boşver yarın görüşürüz! " dedi. Bende bir kaç defa daha güçlerimi deneyip kendimi yatağa fırlattım. Biraz sonra da uykunun şefkatli kollarına kendimi bıraktım.
Yürüyordum. Neden bilmiyorum ama duramıyordum. Sağımda Jesica ve toprak üyeleri , solumda annem ve element kral ve Kraliçeleri vardı. Arkamda ise element soylular ve orduları vardı . Karşımızda ise Olimposlular benim karşımda Camilla vardı. Neyse ki Adriana felan değildi. Çünkü ben ona saldiramazdim. Sonra bir anda gözüm Zeus' a kaydı. Anneme bakıyordu. Annem de ona öfkeyle bakıyordu. Sonra birden Olimposlular üstümüze gelmeye başladı. Biz de onların üstüne. Annem Zeus ile savaşıyordu. Ben daha fazla zaman kaybetmeden Camilla'ya doğru yürüdüm. Ve ona karşı toprak gücümü kullanarak yere yapistirdim. Amacım öldürmek değildi. Sonra Jesica" Maria arkanda" demesi ile arkamda olan kişiye kılıcımı yönelttim. Bu....Bu Dick onu o günden beri hiç görmemiştim. Bana karşı atakta bulunduğu an su ile onun boğazını sıktım. Ve Camilla'nin yanına yapistirdim. Sonra arkama baktığım da Adriana yerde hareketsiz yatıyordu. Onun yanına koştum. Bir den bana karşı biri atakta bulunduğu an üstümüze bir kalkan ördüm. Adriana ' yi ayakta tutmaya çalıştım büyü gücüm ile. Sonra birden Jesica'nin acı çektiğini gördüm. Sonra Adriana ' yi kalkan da bırakarak dışarı çıkıp" Yeteeeeeeer kesin şunu" deyip havaya bir mavi/siyah toprak fırlattım. Herkes bana baktı bense gökyüzüne. Sonra karanlığa kendimi bıraktım.
Arkadaşlar yeni bölüm nasıldı ? Bizim yarın sinavimiz var bu yüzden biraz gec gelebilir. Lütfen oylayin ve yorum yapın emeğe saygı. Kapak nasıl ? Beğenmez iseniz lütfen söyleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....