Tatil(FİNAL)

2.5K 174 28
                                    

" Abi hadi binelim şu arabaya!"diye isyan ettim. Yaklaşık yarım saattir araba başında öylece bekliyoruz. Neden? Abim arabanın anahtarını kaybetmiş.

" Maria kaçıncı kez anlatacağım a-nah-tar yokkk! "dedi bağırarak.

"İyi de canım iki saattir sana anahtarının cebinde olduğunu söylüyorum neden beni dinlemiyorsun? " diye bağırdı Jane.

" Sevgilim emin..." dedi elini cebine atarak. Anahtarı çıkardığında bir offflama tufanı tuttu beni. Arabanın kilidini açtı. Herkes abimden önce arabaya bindi Henry bile. Abim kontağı çevirdi. Sonunda yola koyuluyoruz. Tanrım sana şükür!

#$#$#$#$#$#$#$#$#$

"Abi çocuklar yok!"diye bağırdım.Sonunda Miami'ye gelmiştik. Etrafıma baktım. Selena, Kris, Gabriel, Henry hiçbiri yoktu.
" Hayır Maria!"dedi ve etrafına baktı.

" Hector! Çocuklar nerde? " dedi Jane.

" Tamam hep birlikte arayalım sakin olun! Maria sen cafeye doğru git..."abimin sözünü değişik bir şivesi olan kişi kesti.

" Bunlar sizin çocuklarınız mı? " dedi. Evet şivesi garipti. Yanındaki çocuklara baktım.

" Ah çocuklar! " dedim ve iki güzel meleğime sarıldım.

" Anne Henry yürüyüşe çıkıyoruz dedi ve yolumuzu kaybettik! " diye kızdı Selena Henry'e. Ben de adama döndüm.

" Teşekkürler bayım! "

" Rica ederim. Onlar gelip bana yolumuzu kaybettik dediler" dedi.

" Tanrı sizi korusun! " dedi Jane.

" Teşekkürler!" dedi abim. Adam elini abime uzattı.

"Miralim! "

" Hector" dedi abim. Elini Jane'e uzattı. "Miralim! " ," Jane!" dedi. Gülümsedim. " Maria! "dedim.
" Benim gitme vaktim geldi! Görüşürüz çocuklar! " dedi. Çocuklar ona el salladı. " İyi günler Miralim!" dedi Abim. Başıyla selam verdi ve yoluma devam etti adam. "Tanrı onu korusun! " dedi Jane. " Amin! İyi adam! Baksana çocukları getirdi!" dedi Kris.Onun bu söylediğine gülerken abim konuşmaya çalıştı ama gülmekten konuşamadı.Sadece ağzını açıyor sonra gülmeye devam ediyordu orada bir 10dk felan güldük.

Sonra abim toparlanıp "hadi gidelim."dedi.Biz de toparlanıp otele girdik.Otel harikaydı.Altın renginde duvarları,parlak zemin ve lüks daireler.Ben çocuklarım ile kalacaktım diğerleri de ayarladılar kendi aralarında bişeyler.Herkes anahtarını aldıktan sonra abim"Önce yerleşip sonra bir yemek yiyelim."dedi."O zaman restourantta buluşalım."dedi Jane enerjik bir şekilde.Herkes başıyla onaylayıp valizlerle odalarına çekildi.Ben de çocuklarla odaya çıkıp eşyaları yerleştirmeye başladık."Anne benim eşyalarımı saklamış Henry."dedi sızlanarak."Ne sakladıysan ver Henry." Dedim. Oflayarak eşyaları Selena'ya verdi Henry. Güldüm.

" Yolculuktan çıktık hadi bir duş alın çocuklar! " dedim. Kafa salladılar. Sonra aynı anda kapıya doğru koştular tabi aynı anda koyunca kapıya sıkıştılar. Her zaman bunu yaptıkları için alışkındim. Küçükken abim ile ben de böyle yapardık.

" Hadi yanıma gelin! "Dedim. Kapıdan çıkıp yanıma geldiler. Selena gözlerini açarak bana baktı. Henry ise kıvrak zekası ile banyoya girip kapıyı kapattı. Kahkahalarla gülmeye başladım.

" Anne!" Diyerek sizlandi.

" Abin gibi kurnaz ol biraz Selena! " dedi ve buzdolabında içecek birseyler aradım.

"Kola içer misin Selena? " dedim. Kafa salladı. Ikimize birer kola çıkardım. Henry banyodan bağırdı.

" Bana da bir kola anne!" Diye bağırdı. Gülerek ona da kola çıkardım. Selena ya kendi kolasini verdim.

MELEZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin