Multimedia da Diana'nın çantası var.
Bu...bu annemin çantası olamaz."Anne!!"dedim etrafa bakınıp. Lanet olsun yoktu! Sonra birden bir tıkırtı duydum. Arkamı döndüm ve sevinçle "Anne sen misin ?" dedim. "Hayır Maria benim Raven" dedi." Raven sen burada ne yapıyorsun? "dedim. Onun gelmesi beni çok mutlu etmemişti. Onun yerine annemi isterdim. " Annenden bir ipucu buldum sanırım. " dedi. Meraklı gözlerimi ona çevirdim. " Bir CD Maria'ya yazıyor. Üstüne bastım ama sanırsam hala çalışıyor." dedi. Hemen CD'yi alıp koşmaya başladım. Üstümdeki mavi elbisenin ağırlığına aldırmadan koştum. En sonunda sarayın tek televizyon bulunan yerine geldiğimde CD'yi televizyona taktım ve düşünmeden PLAY tuşuna bastım. Annem ve eski babam Frank vardı.
"Frank bu pis çocuğu al şu karnımdan"
"Kapa çeneni Diana, bu bebek Olimpos'u yok etmek için bir şans"
"Ama ben senin çocuğunu taşımak istiyordum, o pis Olimposlu'nun pis melezini değil"
"Diana! "
"Frank sen ne dersen de ama ben bu çocuğu asla ve asla sevmeyeceğim! Ona tam bir anne gibi davranmayacağım"
"Diana beni iyi dinle. Bu çocuğa 18 yıl ben bakıcam ona babasını kötü bilsin diye büyü yapacağım. Sonra senin yanına göndereceğim iki sevgi gösterisi yap kızım felan de yeter. Sonra Olimpos'a saldırırız. Savaşı kazanınca bu kızı alır bir hücreye atarız!"
"Tamam ama senle ben tahta geçince"
"Tamam Diana şimdi gitmeliyim"
Daha fazla dayanamayacağımı anladığım da Stop düğmesine bastım. Ve az önce duyduklarımı sindirmeye çalıştım. Annem beni istememişti. Annem sadece çirkin emelleri için bana kızım demişti. Ben annem için babamı karşıma almışken annemin yaptığı. Bu kadına anne sıfatı bile yakışmıyor. " Raven, bütün orduya element üyelerine haber ver, kesinlikle kimse o kadını aramaya çıkmayacak! " dedim sakince. Sonra balkona çıktım. Zeus' un beni izlediğini bildiğim için "Baba hata ettim! Sen haklıydın! Bu kadına güvenmemeliydim. Affet beni baba!" Dedim ağlarken. Gözyaşlarım seller gibi akıp geçerken bir yıldız kümesi belirdi. İçinde Zeus, Athena ve Adriana vardı. "Kızım! " Diyerek sarıldı bana Zeus "Baba, bırakma beni"Yazar anlatımı
Zeus'u herkes duygusuz biri olarak tanıyordu. Diğer kızlarına kızım lafını hiç kullanmazdı. Ama şimdi Maria'nın ne farkı vardı ona göre. Bu da zamanla ortaya çıkardı. Maria annesini kaybetmişti hem de sonsuza dek. Tarihte Diana Zeusu çok sevmişti ama bu sadece göstermelik bir yalandi. Sırf Olimpos'a saldırmak için bir yalandı. Zeus için döktüğü yaşlar yalandi. Herkesi kandırmıştı.
Athena
Maria babamdan gözyaşları içinde ayrıldığında yanıma geldi ve sessiz bir şekilde "Athena, dediğini uyguladım ama kalbim bana yanlış yolu gösterdi. Artık senin gibi mantığımla ilerliceğim yolumda" dedi. " Maria! Sanırım şimdi haklısın! Kalp bazen bize yanlış yolu gösterir en mantıklı çözüm ise mantıkla hareket etmektir." dedim ve bana sarıldı. " Yeter fazla duygu sevmem ben" dedim o ise güldü. Adriana ile sadece sarıldılar sanki gözleri ile birbirlerini anlıyorlar gibilerdi. " Hayır. Biraz daha zaman lazım. Burada ki işim daha bitmedi. " dedi. Sonra devam etti " Benim bir planım var beni iyi dinleyin" dedi
.......
Maria
" Sen emin misin kızım? " dedi babam."Eminim baba. Siz sadece size dediklerimi yapın yeter. Sen o gün yağmur yağdır benim için yeter. Athena sen de ne istediğimi biliyorsun. Poseidon'dan da rica ederiz istediğimizi yapar. " dedim tek bir solukta. " Baba bence gayet uygun bir fikir. Ben kabul ediyorum" dedim." Annem ederse ben de ederim" dedi Adriana. "Tamam o zaman sadece 1 ay var hazırlan öyleyse" dedi babam. Sonra bir el hareketi ile üçüde ortadan kayboldu.
...
Onlar gittikten sonra içeri girdim ve odama çıktım. Hemen üstüme sade ama şık bir kombin yaptım.
Sonra aşşağı indim. Bahçeye doğru yürüdüm. Denizin karşısında bir şezlong bulup oturdum ve düşündüm. Çok mu çirkinim ki annem beni sevmiyor. Veya bir eksiğim mi vardı? Dünyadan tanıdığım herkez bana mavi gözlerim ve harika fiziğim ile afeti derya olduğumu söylerdi. Ama malesef ki annem öyle düşünmüyordu. Bundan sonra etrafıma bir ağ örecektim. Ne erkeklere karşı ne de tanıdıklarıma karşı iyi yönümü göstermeyecektim. Bundan sonra lakabım Buzdan Kraliçe bile olabilirdi. Hatta sırf annem koydu diye ismimi de değişticeğim. Daha doğrusu hayatımı artık ben yazacağım. Bu benim hikayem ve sonu asla olmayacak.
.......
" Yeter tamam Jesica. Anladım annem kayıp ve ben orduları geri çektim. "
"Bunu anlaman ne hoş! Peki artık neden geri çektiği anlatır mısın?"
"Sonra!"
"Öyle olsun! Ama sen ne yaparsan yap ben onu arayacağım. "
"CEHENNEME KADAR YOLUNUZ VAR İKİNİZİN DE"
" Off " dedi ve gitti. Ben de gardırobumu açtım .
Sportif tulumumu giydim ve telefondan Sally'yi aradım.
" Efendim? "
" Sally alışverişe çıkalım mı? "
"Tabi! Hemen hazırlanıyorum"
" Bye!" dedim ve kapattım.
Evet şuan neredeyse 1 gün 1 saat 2 dakika bu bölümü erken yazıyorum ama olsun. Bu bölüm biraz heyecanlı olsun istedim. Sizleri de bekletmek istemedim canım ponciklerim. Bu arada ortağım bugünlerde giremiyor wattpad a ama olsun ben varım iki bölüm yazarım olmazsa. Görüşürüz poncikler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....