Seç Beğen Al!

2.5K 172 2
                                    

"Sally inanmıyorum! Bu küre ile insanları mı görüyoruz şimdi? " dedim şaşırarak kafa salladı ve "Evet burası Büyü Küre Müzesi.  Burada istediğin yeri görebilirsin! İster İnsanları ister Olimposu ister Ejderha boyutunu. Seç beğen al! " dedi gülerek. " Gösterir misin? " dedim zarif bir şekilde. Kafa salladı. Derin bir nefes aldı "Küre ben Hava elementi üyesi Sally. Sana sesleniyorum. İnsan ne yapıyor boyutunda. Merak ediyorum! diyeceksin ve ellerini kürenin üstüne doğru kaldıracaksın. Ha bu arada içinden kimi görmek istediğini söylemen lazım. " dedi. " Tamam " dedim ve bir nefes aldım.

"Küre ben su elementi üyesi Maria. Sana sesleniyorum. İnsan ne yapıyor boyutunda.  Merak ediyorum. "dedim ve içimden Abimi geçirdim. Abim koşuyordu. Kaşlarımı çattım. Hah! Abim hastaneye koşuyordu.Bir dakika nereye nereye!?Hastane mi!?
Kendimi sakinleştirmeye çalıştım ve izledim.Abim hızla hastaneye girdi ve dünyadaki annemin kardeşimin durumunu sordu.O an en az benim kadar heyecan ve ümit dolu yüzüne baktım.Doktor yüzünü hafifçe öne eğip malesef hastaların ikisini de kaybettik dedi.Abim öyle boş boş bakmaya başladı hissediyordum abim iyi değildi.Bende abimden farksızdım.Onun gibi donup kalmıştım.Tek yaptığım şey ise abimi izlemekti.Sally'nin sesi hafif hafif kulağımı tırmalıyordu.Kesin bana sesleniyordur diye düşünüp aldırmadım.İki günde ne çok kayıp yaşamıştım böyle.Annem bana ihanet etmişti.Dünyadaki annem ve kardeşim ölmüştü.İyiki babam Zeus ve abim yaşıyordu.Onlar bana diğerlerinin yokluğunu hissettirmezlerdi emindim.Hem Adriana felan vardı arkadaşlarım ama hiçbiri bana anne şefkati veremiyecekti.Annesiz büyümüş bir çocuk gibi olacaktım.Bu duygular beni sıkıştırırken kendime geldim.Burası kendi odamdı.Yanımda Sally vardı ve onun yanında da Jesica vardı.Benim kendime geldiğimi görür görmez sorular yağdırdılar."iyi misin?""nasıl oldu?""ne gördün?""yeterrrr!!""sakin olun ben iyiyim sadece annemi ve kardeşimi kaybettiğimi öğrendim."dedim ve öyle bir sessizlik oluştu ki fırtına öncesi sessizlik gibiydi.Sonra odadan ikiside kuzu kuzu çıktılar.Bende günün yorgunluğunu atmak için kendimi uykunun şefkatli kollarına bıraktım.

Arkadaşlar sizi kırmadık ve yeni bölüm yazdık.Bir de arkadaşlar instagram hesabımızın adı değişti.Artık melezserisi oldu.Sizden kitaba gösterdiğiniz ilgiyi biraz da instagram hesabına göstermenizi rica ediyoruz.Sert olduysa özür dileriz.Bizi takip etmeyi,oylamayı ve hoşunuza gitmeyen şeyleri yoruma yazmayı unutmayın!

MELEZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin