Makarnaların suyunu süzdükten sonra çalan kapıya doğru koştum. Selena ve Henry gelmiş olmaları lazımdı. Kapıyı açtım.
"Anne selam."
"Selam anne."
Çantalarını çıkartıp,montlarını astılar. Henry 9.sınıfa başlamıştı Selena ise 8. Gülümsedim.
"Üstlerinizi değişip aşağı gelin yemek hazır neredeyse."
Kafa salladılar hepsi yukarı çıktı.
Yan komşumuz Gabe çöp atmaya çıkmıştı. Camdan ağrı el salladığında el salladım.
Mutfağa geri döndüm. Makarna için sos hazırlamaya başladım. Arkamdan gelen ağlamaya sesiyle döndüm. Koltukta ağlayan kızıma doğru yaklaştım. Kucağında babasının fotoğrafı ağlıyordu.
"Selena ne oldu bebeğim?"
"Anne ben babamı özledim. Neden bıraktı bizi? Neden gitti anne?"
Yanına oturdum ve ona sarıldım.
"Baban bilerek yapmadı. Elinde olsa sonsuza kadar yaşardı ama malesef bebeğim."
Bir süre hıçkırarak ağlamaya devam etti.
"Baban hep kızımı asla evlendirmicem o hep benimle kalacak derdi. Oğlumuzu evlendiririz o bizimle kalır derdi. Sürekli ona karşı çıkardım. Sen doğduğunda işteydi. Baban aradığımda iş yerinden çıkmış. Amerika da sen doğduğunda fırtına vardı. Öyle böyle değil. Babanda o fırtına da 18 kilometreden fazla yolu koşarak gelmiş. Ve birgün seni ona bırakmıştım. Sen 5 aylıktin. Henry ile alışverişe çıkmamız gerekiyordu. Sırf sen ağlıyorsun diye o da seninle ağlamaya başlamış. Biz gelene kadar. Ikinizde şurda oturup ağlamışsınız. Demem o ki kızım baban seni ve Henry'i çok seviyordu. Benden kendinden bile fazla. Diyorum ya elinde olsa..." Gözümden düşen bir damla yaşı sildim.
Henry yanımıza geldi ve diğer tarafıma oturdu.
"Babam okul birinciliklerimi görmeyi isterdi eminim." Dedi elindeki madalyayı babasının fotoğrafının yanına koyarken.
"Çok isterdi."
Dedim ve gözümden düşen bir damla yaşlara engel olmadım.
Ve annenler de ağlardı.
Dünya İçin adlı kitabımızı okudunuz mu?
Melez'e özel bölümler geleneğe devam edecek.
Hikayemize yorum yapmayı votelemeyi unutmayın.
Öpüldünüz!●●
*---*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ (TAMAMLANDI)
Fantasy18.Yaş Günü, Gizemli biyolojik bir anne ve baba, Düşmanlar, Dostluklar, Kan ve Ölüm....