Kapıdan artık uzun bi süredir kazanan yarışmacı girmemişti.Odanın içindeki kazanan yarışmacıların bir kısmı oturup gözlerini dinlendiriyor bir kısmı ise etrafı süzüyordu.Gardinof hala gözlerini kapatmış sessizce dinleniyordu.Loranisa etrafı göz ucuyla süzüyordu.Gergin olan bu ortam asık suratlı yarışmacılarla dolmuştu.Odanın yukarısına baktığında; ince şerit halinde odayı çevreleyen hoparlöre baktı ve kamera gözüne ilişti demek ki izleniyorlardı.Odada birbirine karşılıklı gelecek şekilde toplam iki kapı vardı.Kapılardan biri oyundan geldikleri kapıydı.Peki diğer kapı nereye çıkıyordu ?
Geldiği kapıya baktı ;tekrar açılıp kapanacak mı diye fakat hala gelen yeni bir yarışmacı yoktu.Zaten oda da oturacak yerde pek kalmamıştı.Yeterince dolmuştu.
Inanılmaz sessiz ve gergin ortam da tek bir çıt dahi yoktu.Odanın içinin mavi olması bile Loranisa'ya huzur vermiyordu.Ara ara Gardinof'u süzmeye devam etmişti.Gardinof'un nefes alış verişi normale dönmüş, gözü kapalı ve kollarını birbirine kenetlemiş vaziyette oturuyordu.
Loranisa'ya sürtük diyen adam ara ara onları süzmeye devam ediyordu.Hala kazanan bi yarışmacı daha gelecek mi diye bir çok yarışmacı kapıya bakıyordu.Ne gelen vardı ne de odada tek bir ses.
Uzun bi sessiz bekleyişi bozan anons sesi oldu:
-Oyun bitti !Tebrikler!
Oyunun bittiğini söyleyen anons sesiyle birlikte odanın içi yankılanmıştı.Gözlerini kapatanlar anonsla birlikte gözlerini hızla açtılar.
Anons biter bitmez diğer kapı ardına kadar gürültüyle açıldı.Herkes, şaşkınlıkla açılan kapıya dikkatlice bakıp birbirlerine bakmaya başladılar.
Yarışmacıların bir kısmı cesaretini toplayıp yavaş yavaş ve tedirgin bi vaziyette açılan kapıya yöneldi ve odadan çıkmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLENMİŞLER
FantasyKardeşini hastalıktan kurtarmak için yasaklı büyü yapıp lanetlenen ve kurtulmak için ölümcül bir yarışa katılan Loranisa'nın hayatı.Bu tehlikeli ve bir o kadar zor yarışta mücadele etmek zorunda. Her hatanın bir bedeli vardır. Her oyunun da kazana...