Bölüm 16

60 32 2
                                    

   Loranisa ve Gardinof kalabalığı takip ederek odadan çıktı. Koridorda boylu boyunca sırasıyla bir çok asansör vardı ve kapıları açık vaziyetteydi.Yarışmacılar asansörlerin içerisine girmeye başlamıştı bile.

  Kalabalık her asansörün yanından geçerken biraz daha azalıyordu.Gardinof ve Loranisa'da bi kaç kisiyle birlikte asansöre bindi ve kapı bi süre sonra kapandı.

  Asansör onları yukarıya doğru çekmeye başlamıştı ve bir süre sonra durdu, kapı açıldı.Bütün yarışmacılar asansörden hızla çıktı.Koridordaki odaların sadece bir tanesinin açık olduğunu farkedince hepsi oraya yöneldi. Inanılmaz büyük bir odaydı.Odanın tam ortasında ise boylu boyunca masa ve sandalyeler dizilmiş öylece duruyordu.Üzerindeki yemekleri gördükçe iştahları kabarıyordu.

Anons sesi:

-Bayanlar Baylar! Ulular ormanı ziyafetine hoşgeldiniz!Afiyet olsun!

   Anons sesini duydukları anda hızla masaya yönelmişlerdi.Loranisa yemeğe  su içerek başlamıştı.Ortam da yine kimse kimseyle konuşmuyor herkes yemeğine odaklanmış durumdaydı.Çok geçmeden bi anda ışıklar söndü.Henüz doğru düzgün yemeklerini bile yiyememişlerdi.Karanlıkta göz gözü görmez vaziyette kalmışlardı.Neler olduğunu kimse anlayamamıştı ve ortamda kargaşa çıkmaya başladı:
-Neler oluyor!
-Kim kapattı şu ışıkları!
-Şu lanet olası ışıkları kim kapattıysa açsın artık!

Yine anos sesi odada yankılanmaya başladı:

Bayanlar baylar yemekleriniz bittiğine göre hücrelerinize çekilebilirsiniz.

  Odaya doğru hafif loş bi ışık yansımaya başlayınca oraya doğru hızla yöneldiler.Karanlık olduğu için itişe kakışa gidilen yolda her kafadan ayrı bi ses çıkıyordu:

-Etrafı göremiyorum!
-Hey ayağımı eziyorsun aptal!
-Koluma kim çarptı ? .
-Ah ayağım!Ayağımı ezen o salak kimse bulup canını okuyacağım!
-Ok çantam nerede !Kim aldı?
-Daha yemeğimi bile bitirmemiştim.Dalgamı geçiyorlar bizimle!
-Anons sesinde hücre demişti! Odayı mı kasdediyor bunlar !
-Yavaş olun lanet olası kuş beyinliler!

    Işıklı olan koridora  yaklaştıkça gürültü gittikçe azalıyordu.Işıkları yanan koridora geldiklerinde artık etrafı görebiliyorlardı ve gürültü sesleri tamamen kesilmişti.

Koridorda boylu boyunca sıra sıra küçük odalar kapıları açık vaziyetteydi.Odalara girmeye başladılar.Herkes koridorda ileriye doğru yürüdükçe azalıyordu.Odalara girenlerin kapattıkları kapıların sesleri koridorda yankılanıyordu.Loranisa odalardan birine tam girecekken arkadan gelen bi kız onu iterek odayı kaptı.Loranisa biraz daha devam etti ve sakince bi odaya girip kapıyı kapattı.

 
   Küçük olan odada sadece yatak vardı ve bir de pencere. Loranisa ok çantasını ve yayını duvara yasladı ve hemen yatağa uzandı.
   
    Çok yorulmuştu. Yarın ki  oyun için hemen uyumalıydı.







LANETLENMİŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin