Bölüm 23

53 27 1
                                    

   Kas yığını olan adam sırıtarak sertçe yumruklarını savurmaya başladı. Her yumruğundan hızla kaçmaya başlayan Loranisa'ya rastgele yumruk savuruyordu.

    Bir süre sonra her yumruğundan ustalıkla kaçan Loranisa'ya artık sırıtarak bakmayı kesti ve daha hiddetlenerek sert bir sol yumruk indirdi.Yumrukla birlikte burnu kanayan Loranisa, hızla savrulup sırt üstü yere düştü.

    Tekrar sırıtmaya başlayan kas yığını adam,Loranisa'yı tutup havaya kaldırdı ve sertçe yere  fırlattı.Yere düşen Loranisa acı içinde sırt üstü kıvranmaya başladı.

  Kas yığını adam , Loranisa'nın karnına tekme vurmak için;Sağ ayağını kaldırdı.
Loranisa o tam vuracakken yuvarlanarak tekmeden kurtuldu.Ayağa kalkmaya çalışan Loranisa'yı yakaladı ve tekrar hızla yere fırlattı.

  Kas yığını adam bu hareketi yaptıktan sonra diğer yarışmacılara dönüp gururlanıp bağırarak kas gösterisine başladı. Loranisa bu sırada yavaşça ayağa kalktı.

   Loranisa'nın ayağa kalkmasına sinirlenen adam , bu kez işini tamamen bitirmek için hızla Loranisa'ya doğru yöneldi.

   Tekrar rastgele yumruk atmaya başladı. Adamın yumruklarından kaçmaya çalışan Loranisa'nın kulaklarında Gardinof'un sözleri yankılanıyordu.Loranisa,
Gardinof'un söylediği stratejilere itaat ederek onu yormaya başladı.

  Bir süre sonra adamın yorulduğunu farkeden Loranisa yumruğunu sıkıp saldırıya geçmek için hazırladı.

  Adam sol yumruğunu Loranisa'ya savururken eğilerek  yumruktan kaçtı ve adamın kulağına sağlam ve sert bir darbe indirdi.

Afallayan adam daha hiddetlenerek sağa sola boş yumruk  savuruyordu.Her fırsattı kaçırmadan sağlam darbe vuran Loranisa adamı iyice yormuş ve serlemleştirmişti.

  Adamın boş bir anını yakaladı ve onu durmadan sertçe yumrukladı.

Loranisa iki elini adamın kafasının üzerine kenetledi.Dirsekleriyle de köprücük kemiğine baskı uygulayarak onun başını iyice  eğdi.Sağ diziyle de adamın yüzüne sayısız diz darbesi attıktan sonra kafasından tutup sırt üstü yere düşmesini sağladı.

   Loranisa'yı dizinden tutup yakalayan yerdeki adam, hızla çekti ve düşürdü.Loranisa bacağını çekmeye çalışıyor fakat adam sağlam tuttuğu için buna izin vermiyordu.Bacağı kırılmak üzere olan Loranisa yerden aldığı kumu hızla adamın yüzüne savurdu.Gözüne kumun girmesiyle birlikte irkilen adam iki elini bırakıp gözüyle ilgilenirken Loranisa yerden kalktı.

  Sinirli adamda hızla kalktı ve iki eliyle Loranisa'nın boynundan kavradı.Loranisa ise iki elini adamın sol kolunun üzerine kenetleyip aşağı doğru çekerken bi taraftan da kasığına sert bir darbe attı.

    Acıyla diz çöken adamın kafasını tutup bükerek boynunu kırdı.

Şövalyelerden biri hızla gelip adamı sürükleyerek götürürken nerden geldiği bilinmeyen bir mızrak Loranisa'nın tam yanına düştü.Neler olduğunu anlamak için tedirginlikle etrafa bakmaya başladı.

LANETLENMİŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin