Bölüm 30

43 18 0
                                    

Kısık gözlerini aralayan Loranisa, çadırdan çıktı.Sabahın keskin soğuğunu vücudunda hissetmeye başlayan Loranisa hızla çadırı sökmeye başladı.

O sırada bir ayak sesi duyan Loranisa ,arkasına baktığında; Ona yayını doğrultan bir kadın gördü. Omzuna doğru attığı oktan kaçıp kadının elindeki yaya tekme attı.

Tekmeyle birlikte kadının elindeki yay uzağa fırladı.

Loranisa hızla çantasının yanında duran çakıya yönelirken kadın onu saçından kavrayıp kendine çekerek buna izin vermedi.

Kadın ,Loranisa'yı sırt üstü yatırıp üzerine çıktı ve  yumruklamaya başladı.

Loranisa ,onu iterek üzerinden hızla attı.Sırt üstü düşen kadının  ellerini kenetleyip sol eliyle tuttu ve üzerine çıktı. Sağ eliyle de kadını sertçe yumruklamaya başladı.

Burnu kanayan kadını iyice sersemleştirdikten sonra kalktı ve çadıra yönelip tekrar toparlanmaya başladı.

Gırtlağında bir soğukluk ardından da saçının çekildiğini hisseden Loranisa'yı biri yukarı doğru çekerek eğildiği yerden kaldırdı.

Boynunda sıcak bir nefes hisseden Loranisa,zor da olsa başını biraz arkaya çevirerek bakmayı başardığında arkasındakinin dövdüğü kadın olduğunu görünce afalladı.

Yerden kalkan yüzü kanlar içinde ki kadın elindeki çakıyı Loranisa'nın gırtlağına dayamıştı.

Loranisa kadının çakıyı tuttuğu bileğini eliyle kavradı.Kafasını geriye doğru sertçe vurarak  arkadaki kadının parçalanmış yüzüne darbe attı.

Zaten burnu kırık olan kadın, acıyla sendelerken bileğini bükerek, çakıyı elinden kaptı.
Diziyle kadının karnına vurdu ve hızla ondan kaptığı çakıyla sayısız darbe attı.
Karnı delik deşik olan ve her darbeyle acıyla inleyen kadının ağzından kanlar süzülmeye başlayınca onu bıraktı.

Nefes nefese kalan Loranisa , hızla toparladığı eşyalarını alarak ortamdan uzaklaştı.

Yoluna devam eden Loranisa esen sert rüzgarla birlikte koşmaya başladı.

Bir süre koştuktan sonra yoruldu ve ağaca yaslanıp çantasındaki yemeğinden yedi.Zaten az miktarda verilen yemeğinden artık bir öğüne yetebilecek miktarda kalmıştı.

Kalktı ve hızla koşmaya başlayan Loranisa , saatlerce koştu.Çöken akşamla birlikte baldırlarındaki acılı sızı daha fazla koşmasına izin vermiyordu.Görüş alanı iyice daralmaya başlayınca durdu ve çadırını kurmaya başladı.

   Çadırına hızla kendini attı ve baldırlarından gelen acıyı artık iyice  hissedebiliyordu .Ellerini baldırlarında gezdiren Loranisa'nın yüzünden duyduğu acı okunabiliyordu.Ellerini bacaklarında dolaştırdıkça dişlerini sıkan Loranisa'nın duyduğu acı katlarak artıyordu.

   Hem baldırlarında ki hem de vurmaktan parçalanan sağ elinde ki sızıya katlanmaya çalışan Loranisa ,cenin pozisyonunu alarak uzandı.

Koşmaktan ısınıp terleyen vücudu zamanla soğumaya bırakmıştı kendini.

Hissettiği sızı biraz azalınca uyumaya başladı.

LANETLENMİŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin