Bölüm 19

52 27 0
                                    

 

  Gardinof, giden siyah takımdakilere kısa bi bakış attı  ve hızla Loranisa'ya döndü:

-Çıkar üstündekini !

-Neden!

-Dediğimi yap Loranisa! Çıkar!

  Birden afallayan Loranisa üstündeki pelerini çıkartırken Gardinof, Loranisa'nın
öldürdüğü yarışmacıya doğru hızla ilerledi. Ölen yarışmacının üzerindeki siyah pelerini hızla çıkartırken onu meraklı gözlerle izleyen Loranisa:

-Gardinof ! Napıyosun sen!

     Gardinof yarışmacının üzerindeki pelerini çıkarttı ve Loranisa'ya hızla gelip elindeki siyah pelerini uzattı:

-Giy şunu !

-Neden ?Neler oluyo ?

-Giy !dedim.

   Loranisa ,hızla Gardinof'un ona uzattığı siyah pelerini giydi.

-Gri kurta bin hemen !

  Loranisa tedirgin vaziyette kurta binerken artık Gardinof'un ne yapmak istediğini anlamıştı.

     Ormanın derinliklerinde ilerlerken gördüğü cesetler ve ceset parçaları kanını dondurmuştu.Burnuna gelen taze kan kokusu iliklerine kadar o korkuyu hissetmesine sebep olmuştu.

    Gardinof hızla piste doğru ilerlerken Loranisa' da onu sakince takip etti.Piste yaklaşırken Loranisa siyah pelerini yüzüne iyice çekmişti.Gardinof piste girerken Loranisa'ya kısa bi bakış atarak onun yüzünün görünmediğinden iyice emin olduktan sonra piste girdi.

   Siyah takımdakiler şeritte hazır bekliyordu.

Gardinof:

-Beyaz takımdakilerin hepsini öldürdük!

diyip şeritin önüne geldi ve Loranisa'yla birlikte beklemeye başladılar.

   Loranisa öldürdüğü yarışmacının pelerinini eliyle iyice yokluyor ve yüzünün gözükmemesi için başı eğik vaziyette duruyordu.Pelerinden gelen yoğun kan kokusu onu rahatsız etmişti ama katlanmak zorundaydı.

   Şövalyelerden biri gelip siyah takımı hızla gözden geçiriyorken Loranisa iyice tedirgin olmuştu.Hızla soluk alıp veren Loranisa ,korkudan bembeyaz kesinlen yüzünü kaldırmadan öylece duruyordu.

  Şövalye Loranisa'ya şüpheli bi şekilde bakmaya  başlayınca Loranisa'nın kalbi korkudan hızla tekliyordu.

LANETLENMİŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin