Bölüm 5

84 32 4
                                    

    Gözünden ılık ılık yaşların akmasına aldırış etmeden ilerliyordu.Ne sırtındaki ok çantası ne de bavulun ağırlığı onu etkiliyordu.Yaşadıkları gözünün önünden film şeridi gibi geçiyordu.Biraz ilerledikten sonra durdu ve çantasından ona gelen postayı açtı.

Posta da :
:
SAYIN LORANİSA,
YAPMIŞ OLDUĞUNUZ YASAKLI BÜYÜDEN DOLAYI LANETLENMIŞLER OYUNUNDA KAYDINIZ BULUNMAKTADIR.
ÖN ELEMELER ULULAR ORMANINDA YAPILACAK.
BOL ŞANS!

Okuduktan sonra sayfanın arkasında bir harita olduğunu gördü. Bu Ulular ormanına nasıl ulaşacağını gosteren bir haritaydı.Haritaya göre doğru istikametteydi.Haritayı takip ediyordu.

Ormanın derinliklerin de yürümeye devam ediyordu Loranisa.Biraz morali düzeldikten sonra kendi kendine söylenmeye başladı:

-Ulular ormanıymış.
Ha o orman ha bu orman hem bu ormanda eleme yapılsa nolur?
Burdaki ormanı ormandan saymıyorlar galiba.

   Aniden Loranisa'nın önünden kimin attığı belli olmayan bir ok fırladı.
Hızlıca ok çantasından eliyle kavradığı oku çıkardı artık  tetikteydi.

Etrafı hızla kolaçan ediyordu.Bir erkek sesi duydu:

-Hey!
İndir o elindekini .
Sadece bunu yakalamak  istemiştim.

Loranisa bu söze aldırış etmeden karşınsındaki adamı elinde yayı gergin vaziyette tuttuğu okla süzüyordu.

Bir elinde kulaklarından tuttuğu ok saplanmış tavşan bir diğer elinde de yay tutan genç biriydi.

Genç adam :

-Hey! Bırak onu !
Gerçekten sana zarar vermek istememiştim.
Amacım sadece bu tavşanı yakalamaktı.

Loranisa tehlikeli biri olmadığını anlayınca gergin tuttuğu oku gevşetti ve Yayı indirdi:

-Sen de kimsin?

Genç adam derin bi oh çekerek yanıtladı:

-Gardinof.Bana kısaca Gard diyebilirsin.

Genç adam bunları söylerken elini uzattı.

-Bende Loranisa kısaca Lora diyebilirsin.

Loranisa da elini uzattı.

El sıkışma ve tanışma faslı geçince Loranisa yoluna devam etmeye başladı.

Gardinof hızlıca Tavşana sapladığı oku çıkardı.
Çantasındaki bir torpaya yerleştirip çantasına koydu.Ardından koşarak :

-Hey beklesene Lora!Nereye gidiyorsun?

-Bu seni neden ilgilendiriyor.?

-Belki aynı tarafa gidiyoruzdur diye sordum Lora.

-Aynı tarafa gitsek ne değişecek Gard?

Gard ukala bi ses tonuyla:

-Imm belki seni korurum Bayan Lora .Nedersin?

Lora alaycı bir tavırla:

-Güldürme beni Gard.Az önce kendini bile benden koruyamadın.
Saplayacaktım oku sana ,yat kalk dua et.

Gardinof hızlı adımlarla Loranisa'nın önünü keserek:

-Hey Hey Hey ! Bir dakika bir dakika!.
Birincisi beni hazırlıksız yakaladın Bayan Lora.
Ikincisi ben hızlı davranıp sana zarar verebilirdim ama yapmadım.Sana zarar vermek istemedim.

-Masalı bırak Gard.

-Hey gercekten gücümü kanıtlamak istiyorum Lora.Sanirim gozunde baya hafife alıyorsun.Ezik gibi görünmek istemem açıkçası.

-Nasıl kanıtlamayı düşünüyorsun?

-Kılıç kullanmayı biliyor musun ?

-Evet

Ani bi manevrayla kılıcını çıkardı akrobatik bir kaç hareket yaptı.Hızlıca Loranisa'nın boynuna dayadı.

-Peki şimdi napacaksınız Bayan Lora?

-İşte bunu!

Tekme atarak Gardinof'u kendinden uzaklaştırdı ve kılıcını çıkardı.
Bu sefer hazırlıksız yakalayan Gardinof'tu fakat Loranisa buna izin vermedi.

Karşılıklı kılıçlarını birbirine dogrulttular.Aynı anda kılıçlarını çarpıştırdılar.Havada çarpraz bi görüntü alan kılıçlarını hemen çektiler. Gardinof, Loranisa'nın sağına kılıcını savurucaktı fakat Loranisa buna izin vermedi.

Bu sefer Loranisa'dan bir hamle geldi ama Gardinof 'da buna izin vermedi.
Bir kaç hamle daha yapan Loranisa'ya Gardinof, profesyonelce engel oluyordu.Gardinof ile bir kez daha kıçları çarpraz gelince.
Gardinof Loranisa'nin kılıcına kendi kılıcıyla bir süre baskı uyguladı.
Loranisa bir adım geriye gitti.Bu sefer Gardinof daha hızlı baskı uygulayarak onu bir kaç adım artıracak şekilde itti ve ağaca hızlıca tırmandı.

Loranisa bir kac adım hızlıca getiye doğru adım atıp sendeledi.

Bu sefer etrafında Gardinof'u göremiyordu.Kılıcı doğrulttu etrafa bakmaya başladı.Gözden kaybolmuştu.

Etrafa bakınmaya devam ediyordu .Gardinof ağaca bağladığı halata asılarak atlayıp Loranisa'nın elindeki kılıca vurarak düşürdü.Halattan atlayıp.Loranisa'nın arkasından çekerek kendi sırtınıda kalın gövdeli bir ağaca dayadı.
Kılıcı tam Loranisa'nin boğazına dayadı.Loranisa'nın ellerini arkada sıkı sıkı tuttu.

-Şimdi ne yapacaksınız Bayan  Lora ?

Bir süre o şekilde durduktan sonra

-Bu arada hoş kokuyorsunuz Bayan Lora.diyip kılıcını çekti  boğazından ve ellerini bıraktı.

Loranisa bırakır bırakmaz oturduğu yere çöktü.

-Iyi misin Lora?

-iyiyim.

-Bana hayatınızı borçlusunuz bayan Lora.

Loranisa sert bi bakış attı:

-Neden?

Gardinof ukala bi ses tonuyla:

-Canınızı bağışladım
Bayan Lora(!)

Loranisa kaşlarını çattı.Daha sert bir bakış atınca Gardinof:

-Aaa tamam tamam!Bayan Lora .
Sen de benim canımı bağışlamıştın.Ödeşmiş olduk.Sakin ol.Sadece bir şakaydı.

Loranisa'nın çatmış olduğu kaşları gevşemeye başladı.
Sessizce fırlamış olan kılıcını yerden aldı ve toparlandı .

Önünden aniden bir karartı geçtiğini farkettiler.

Loranisa ve Gardinof aniden birbirine baktı.Kılıçlarını doğrulttular.Birbirlerine fısıldayarak konuşmaya başladılar:

-O kimdi ?

-Bilmiyorum Lora.Siyah bişey gördüm.

-Bende.

Birbirlerine sırtlarını dayamış vaziyette etrafı kolaçan etmeye başladılar.




LANETLENMİŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin