Yarışmacılar anons sesini duydukları andan itibaren dikkatlice anonsta ne dendiğini dinlemeye başladılar:
Yarışmacıların Dikkattine!
Bayanlar baylar öncelikle Ulular Ormanı'na hoşgeldiniz!
Bugün, lanetten arınmak için başlangıç sayılan ön elemeler günü.Birazdan piste alınacaksınız.Meşaleleri takip edin bol şans!Anonstan sonra hareketlenmeye başladılar ve meşaleleri takip ettiler.Meşalenin sonunda ki kapı açıktı.Dışarı adım atanlara demir zırhlı bir adam ,elinde sarı etiketle hızlı bir sekilde kapıdan çıkan yarışmacılara numara yapıştırıyordu.
Loranisa kapıdan çıktı koluna baktığında sarı yuvarlak etiketin üzerindeki siyahla yazılmış 33 sayısını farketti.
Gardinof'un arkasından geldiğini farketti.Onun etrafında olması onu rahatlatıyor ve ona iyi geliyordu.Sırayla ilerliyorlardı. Yerdeki kırmızı şeridi takip ettiklerinde yuvarlak bir çember oluşturdular.Oluşturdukları çemberin dışında yayları gerilmiş vaziyette sayamayacakları kadar çok demir zırhlı şövalyeler hazır bekliyordu.
Oluşturdukları çemberin ortasında büyük bir silindir ve silindirin kapısın da bi hedef tahtası mevcuttu.Hedef tahtasının tam hizasına da bi mavi çember çizilmişti.Anons sesi duyulduğunda bütün yarışmacılar anonsu dinlemeye başladı:
-Yarışmacıların dikkatine!
-Oyunun başlamasına saniyeler kaldı.
Oyunun kuralları ve nasıl oynanacağı hakkında bilgi bile verilmeyen yarışmacılar iyice gerilmişti.Anonsta geri sayım başladı:
5-4-3-2-1-01 Numara!
1 numaraya sahip orta yaşlardaki bir adam neye uğradığını saşırmış bir vaziyette etrafa baktı ve hızla hedef tahtasının tam hizasında duran mavi halkanın içine girdi. Yayını gerdi ve okunu hedef tahtasına fırlattı.
Ok ,hedef tahtasının en dış halkasına isabet etmişti.
Hemen ardından tekrar bi anons sesi:
-Oyun tamamlanmadı !1 numaraya sahip adam afallayarak panik halinde :
-Ama ama...
Konuşmasına bile fırsat vermeden iki atlı şövalyeler gelip onu hızla piste girdikleri kapıdan geri attılar.Ortamdaki gerginlik giderek artıyordu.Hemen ardından yine anons:
-2 numara !
2 numaraya sahip iri yarı kaslı adam kendinden emin bi şekilde mavi halkaya girip oku hedef tahtasına fırlattı.Tam tamına onikiden isabet ettiren adamı yarışmacılar hayretle izlediler.Hedef tahtasının asılı olduğu kapı açıldı ve adam istifini bozmadan hızla içeri girdi ardından kapı kapandı.Loranisa ve Gardinof dahil olmak üzere herkes içeride neler olduğunu merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLENMİŞLER
FantasíaKardeşini hastalıktan kurtarmak için yasaklı büyü yapıp lanetlenen ve kurtulmak için ölümcül bir yarışa katılan Loranisa'nın hayatı.Bu tehlikeli ve bir o kadar zor yarışta mücadele etmek zorunda. Her hatanın bir bedeli vardır. Her oyunun da kazana...