Bölüm 8

54 31 0
                                    

Gardinof erken uyanmış ve
ağaç toplayıp ateş yaktı.
Çantasından çıkardığı bakır derin bir kaba matarasından su boşalttı. Ağaçlardan meyve toplarken bir kuş yuvasını farketti.Elini uzattı ve 2 yumurta kaptı hemen ağaçtan aşağı atladı.Ateşin üzerindeki suyun içerisine, çantasından çıkardığı küçük torbanın içindekinden bir tutam attı.Bakır yassı bir kabı ateşin üzerine koydu ve dikkatlice yumurtaları kırıp içine attı.

Loranisa uyandı ve çadırdan çıktı.

Gardinof ,Loranisa'yı farkedince hemen:

-Günaydın Lora!

-Günaydın ..diye mırıldandı ve ateşin yanına gidip oturdu.

-Al bunu

-Bu ne ?

-Bitki çayı.

Loranisa, Gardinof'un ona uzattığı çayı alarak kahvaltılarını yaptılar.

Gardinof hızla çadırı toplamaya başladı.

Loranisa ise çantasından çıkardığı haritaya baktı ve katlayıp yerine koydu.Toparlandılar ve Loranisa:

-Bu taraftan!

Hızlıca yürümeye başladı.
Gardinof'da onu takip etmeye başladî.
Bir çocuğun ağaçta onlara baktığını farkettiler.
Çocuğa tam yaklaşacakken ne taraftan geldiğini farkedemedikleri bir ok çocuğun başına saplandı.
Loranisa ve Gardinof aynı anda oklarını hazırlayıp tetikteyken etrafa hızlıca bakıyordular.Çocuğun ağzından kan süzülmeye başladı ve ağaçtan yere düştü. Ardından bir  adam ağaçtan atladı ve oku çekilmiş tetikte bekleyen yayı Loranisa ve Gardinof'a doğrultarak:

-Vay Vay Vay! İki tane daha lanetlenmiş insan görüyorum.
Loranisa'da çekilmiş yayını biraz daha havaya kaldırarak yüksek sesle:

-Ona neden ok fırlattın !

Adam alaycı bi tavırla

-Sadece kazanma  şansımı arttırıyordum.Ne kadar çok yarışmacı öldürüp azaltırsam oyunu kazanma şansım artar.Beni anlıyormusun? Tatlı bayan(!)

Gardinof ani bir manevrayla yaya tekme atarak okun başka tarafa fırlamasına sebep oldu.
Bir tekme daha fırlatarak yayın yere düşmesini sağladıktan sonra adamın göğsüne hızlı bi tekme atarak adamı yere düşürdü.

Loranisa ve Gardinof yakınlaşarak gerilmiş yaylarını adama doğrulttu.

Adam panikle

-Lütfen beni bağışlayın lütfen öldürmeyin beni.Hem öldürmezseniz size bavulun yerini söylerim.

Loranisa hemen söze atladı:

-Demek sen almıştın ?
Bavulum nerde !

Adam panik halinde kekeleyerek parmağını uzatarak:

-Şu şu şurda!

Loranisa hemen gösterdiği yere bakmaya gitti.Gardinof adama hala yayı tetikte doğrultmuş bekliyordu.

Loranisa:

-Bavulum burda Gardinof !

Gardinof yayı dogrultmayı kesince adam kaçtı.Kaçan adamın düşürdüğü ok çantasındaki okları ve ölen çocuğun oklarını kendi ok çantasına yerleştirdi ve Loranisa'nın yanına hızla gittiğin de çoktan bavulunu açmıştı.

Elbiselerin buyuk bölümü yoktu sağ ileride yanmış elbise parçalarına baktığında yanıp sönmüs küllerin içerisinde elbise parçaları görünce.

Elbiselerin nereye kaybolduğunu anladılar.Kalanlarıda çantasına doldurdu.Fotoğrafını bulunca buruk bir yüzle uzunca baktı.

Gardinof Loranisa'nın omzuna elini koydu ona destek olmak istiyordu.

Loranisa hızlıca kalktı ve yola devam ettiler.Bir taraftan da haritadan takip ediyorlardı.

LANETLENMİŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin