-Beni hatırladın mı küçük sürtük!
Loranisa yüzü bembeyaz kesilmiş bir halde ,az da olsa geriye bakabilmeyi başarmıştı.
Arkasında ki adam, daha önce valizini çalan adam olduğunu görünce afallamıştı.Adam gırtlağında ki çakıyı daha da yakınlaştırarak :
-Intikam zamanı küçük sürtük !
Hiç bir şey söyleyemeyen Loranisa artık yolun sonuna geldiğini hissedebiliyordu.
Bacakları titremeye ve hızla soluk alıp vermeye çoktan başlamıştı hatta hız kesmeden devam ediyordu.
Kalbi hızla tekleyen Loranisa, tamamen kapana kısılmıştı.
Gırtlağında ki çakı yaklaştıkça başını arkaya doğru alabildiğince geriye almıştı.Daha fazla başını geriye alamayacağını ve direnemeyeceğini anlayınca durmak zorunda kaldı.
Adamın nefesinin sıcaklığını boynunda hisseden Loranisa yolun sonuna geldiğini düşünüp çaresizce ve sıkıca gözlerini kapattı.
Aniden bir acılı inleme sesi duyan Loranisa irkildi.
Boğazın da ki çakı yavaşça gevşedi ve adamın elinden düşünce afallayan Loranisa neler olduğunu anlamak için hızla arkasına dönüp baktı.
Adam ,sırtına saplanan ok ile yere düşmüştü.
Karşısın da ise elinde yay ile dikilen adama ise şaşkınlık ile bakarken o çoktan Loranisa'yı kolundan çekmişti :
-Hadi gidelim !
diyen Gardinof'a şaşkın şaşkın bakmaya devam ederken bir taraftan da ona itaat ederek yürüyordu.
-Yaşamanıza sevindim bayan Lora!
-...
Şaşkınlıktan bir türlü konuşamayan Loranisa'nın konuşmasına başlamadan tekrar lafa atlayan Gardinof :
-Dikkatli olmalısın.Önüne arkana sağına ve soluna bakmayı asla ihmal etme.Unutma her yarışmacı birer rakip.
Loranisa ,hala bunu söyleyen Gardinof'a hayretle bakıyordu. Doğru söylüyordu her yarışmacı birer rakipti ama o Loranisa'nın hayatını kurtarmıştı. Oysa bu sözlerine göre rakibi olan Loranisa 'yı öldürmesi gerekiyordu.Aksine rakibi olmasına rağmen yardım ediyordu.
Yol da ki tavşanı gören Loranisa, hızla bir ok fırlattı ve ıskaladı.
Hemen ardından çalılıkların arasına giren tavşana, Gardinof bir ok fırlattı ve isabet etmişti.
Gidip çalılıklarda ki tavşanı kulaklarından havaya kaldırırken bir taraftan da Loranisa'ya ders veriyordu:
-Tavşanlar ürkek hayvanlardır.
Açık alana çıkarken oldukça hızlı ve dikkatli olurlar.
Yani ok fırlattığın da ıskalama oranı daha yüksektir.
Oysa çalılar ile örtülü olan alanlar da kendini güvende hissettiklerinden dolayı daha pasif hareket ederler.-Ama çalıların arasında gözükmüyor ki.
-Illa tam gözükmesi gerekmiyor ki .Çalıların sadece küçük bir bölümü hareket ediyorsa orda bir canlı vardır demektir.Beni anlıyor musun Bayan Lora.
Al bu senin!-Ama sen vurdun.
-Ama ilk sen gördün.
Yavaşça Gardinof'un elinde ki tavşanı aldı ve çantasına koydu.Öyle açtı ki hemen kabul etti ve çiğ bile yiyebilirdi.
Bir süre ilerledikten sonra küçük bir mağaraya girdiler.
Gardinof ,hızla bir ateş yakıp çantasındaki tavşanı çıkardı ve :-Istiyosan seninkisini de pişirebilirim.
der demez Loranisa çantasında ki tavşanı ona uzattı.
Uzun süre sessiz kalıp yemeklerini büyük bir iştahla yediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLENMİŞLER
FantasyKardeşini hastalıktan kurtarmak için yasaklı büyü yapıp lanetlenen ve kurtulmak için ölümcül bir yarışa katılan Loranisa'nın hayatı.Bu tehlikeli ve bir o kadar zor yarışta mücadele etmek zorunda. Her hatanın bir bedeli vardır. Her oyunun da kazana...