Odada ki gözler aynı anda hışımla açılan kapıya dikildi.Nefes nefese kalmış bi halde duran Gardinof'u süzüyordu.Loranisa ayağa kalktı ve ona doğru biraz daha yaklaşınca bir süre gözgöze gelen Gardinof ve Loranisa, kollarını açıp sımsıkı sarıldılar.Loranisa'nın mutluluğunun tarifi yoktu.Ona güven ve huzur veren adam ön elemeyi geçmişti.
Sarılmalarını diğer yarışmacılar şaşkınlıkla bakıyordu.Onlara göre çok garipdi. Böyle bir yarışta kendileri dışında bi yarışmacının kazanmasına sevinen bir yarışmacı görmek saçma geliyordu.Daha önceki yarışmalarda kazanıp hayatta kalmak için kardeş kardeşi öldürenleri bile duymuşlardı.Diğer yarışmacılar, yarışmayı her kazanana baktıkça ölüme daha çok yakın olduğunu düşünüp gerginliği artardı.Onlar,bu yarışta kendileri dışında kimsenin kazanmasını istemiyordular.
Içeride oturan bir yarışmacı:
-Hey ikiniz! Sevişmek için başka bir yer bulmalısınız.
Sesi duyup afallayan Loranisa, adama doğru dönüp:
-Sadece sarılıyoduk.
Adam Gardinof'a bakarak Loranisa'yı işaret ederek:
-Sürtüğünüde al ve burdan ikile !
Gardinof Loranisa'ya sürtük diyen adama hızla yönelip yakasından tutup havaya kaldırdı.Yumruğunu sıkıp adama doğru yükseltti ve :
-Seni öldürücem adi pislik! Dedi.
Paniklemiş halde olan Loranisa hızla Gardinof'a kapıyı gösterdi:
(İÇERIDE ÖLÜM=DİSKALİFİYE)-Bırak onu Gardinof .Lütfen !
Gardinof adama hazırladığı yumruğu sertçe indirdi.Başı kanayan adamı tuttuğu yakasından geriye doğru itti.
Loranisa boş yerlerden birine oturan Gardinof'u sakileştirmeye çalıştı.
Gardinof huzurla dolu anı mahfeden adama sertçe bakmaya devam etmişti.Adamı öldürmemek için kendini zor da olsa firenleyebilmişti.
Gergin olan ortamı izleyen diğer yarışmacılar,Gardinof'u ve o adamı hala süzüyordu.
Gardinof ,hala nefes nefese, oturduğu yere sırtını yasladı ve gözlerini kapattı.
Loranisa, uzun aralıklarla açılan kapıdan ön elemeyi geçen yarışmacılara göz ucuyla bakmaya devam ediyordu.
Loranisa, huzuru biraz olsun kaçmış olsada Gardinof'un yanında olduğunu her düşündüğünde içi yeniden huzur doluyordu.Huzur iliklerine kadar işliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLENMİŞLER
FantasyKardeşini hastalıktan kurtarmak için yasaklı büyü yapıp lanetlenen ve kurtulmak için ölümcül bir yarışa katılan Loranisa'nın hayatı.Bu tehlikeli ve bir o kadar zor yarışta mücadele etmek zorunda. Her hatanın bir bedeli vardır. Her oyunun da kazana...