-נקודת מבט שניר-
״שלום לכם אני שניר, אבל בשבילכם זה רק המפקד אני ברור?!״ אמרתי בקול רם, ״ברור המפקד!״ הם אמרו פה אחד, ״להקיף את הבסיס 3 פעמים״ אמרתי והתיישבתי על החומה סופר להם את הסיבובים, ״המפקד אני עייפה״ מישהי צעקה עם חיוך פלרטטני על שפתייה והיא הרימה את הגופייה שלבשה וחשפה את העגיל שיש לה בטבור, פתטית, ״תמשיכי לרוץ״ צעקתי לה.
״טוב אז אחרי שסיימנו את האימון והבנתם מה זה אימון בוקר, אתם ראשיים לצאת לארוחת בוקר״ אמרתי, ״כן המפקד!״ כולם צעקו פה אחד, ״המפקד?״ שמעתי מישהי אומרת בקול מהסס, ״כן?״ שאלתי, ״חברה שלי פיספסה את האוטובוס לבסיס, היא תגיע רק בעוד 20 דקות״ היא אמרה, ״מה זה השטויות האלה?! איפה היא חושבת שהיא נמצאת?״ שאלתי בעצבים, ״היא הייתה צריכה לטפל באמא שלה, היא בבית חולים״ היא אמרה, ״בסדר, תשלחי אותה למשרד שלי כשהיא תגיע״ אמרתי, ״כן המפקד!״ היא אמרה ורצה לחדר אוכל.ישבתי במשרד ונשמע תיקתוק בדלת, הסקתי לבד שזו החיילת שאיחרה, ״כן״ אמרתי והיא נכנסה, מה זה הדבר הזה?! היא הייתה בלונדית עם שיער מתולתל יפה ועיניים כחולות, אמאלה והגוף שלה! לא ראיתי דברים כאלה אלוהים ישמור, היא הייתה עם המדים שהבליטו את עיינה עוד יותר, ״המפקד? אמרו לי לבוא אלייך כשאני אגיע״ היא אמרה, ״כן כנסי״ אמרתי וכחכתי בגרוני, ״אני מצטערת שאיחרתי, הייתי חייבת להישאר עם אמא שלי היא נפלה אתמול במדרגות והייתי איתה שם כל הלילה ונרדמתי שם כנראה״ היא מילמלה כשהיא התיישבה על הכיסא, ״מה השם שלך?״ שאלתי, ״טוהר, טוהר אסולין״ היא אמרה, ״תקשיבי טוהר, את בצבא עכשיו, לי לא אכפת הכלב אכל לי החתול שתה לי, הפעם אני אוותר כי זה היה היום הראשון שלך, אני לא רוצה איחורים יותר! הטירונים שלי צריכים לעמוד דום בשעה שאני אומר, וכך גם את, אני מובן?״ שאלתי, ״מובן המפקד״ היא אמרה, ״משוחררת לארוחת בוקר, את שומרת היום״ אמרתי, ״בסדר המפקד״ היא אמרה ויצאה מהחדר, מה זה התחת הזה?! זה בריא לסביבה בכלל?, ״אה אחי?״ עניתי לטלפון עדיין חושב כל הטוהר הזו, ״מה איתך אחי?״ אידור שאל, ״וואלה גן עדן״ אמרתי, ״תקשר תקשר לאמא קצת, היא משגעת את אבא״ הוא אמר וצחקתי, ״היא עדיין לא תופסת את זה שגדלנו״ אמרתי והוא צחק, ״שמע שמעתי שלשוהם יש חבר״ הוא אמר והגוף שלי התחיל להתחמם, ״מה חבר?! מי הבן זונה?״ שאלתי, ״וואלה לא יודע, אבל אני תופס אותו אני שובר אותו״ הוא אמר, ״אידור מספיק! אמרתי לך שהיא כבר בת 17״ שמעתי את אמא ברקע, ״יאלה אחי אני זז למסדר״ אמרתי כשמישהו קרא לי, ״ביי גבר״ הוא אמר וניתקתי, סידרתי את המדים מול המראה במשרד שלי בודק שלא רואים את כל הקעקועים שלי חוץ מאלה שבצוואר, ״אכלתם טוב?!״ שאלתי בקול רם, ״כן המפקד!״ הם צעקו פה אחד ואני רק חיפשתי בעיניי את טוהר ואז ראיתי אותה, עומדת ליד זו שהודיעה לי למה היא איחרה, ״מצוין! למה הולך להיות לכם יום ארוך וקשה!״ צעקתי, ״צאו להקיף את הבסיס 4 פעמים, אחרכך תעשו 30 שכיבות שמיכה, בנות תעשו כפיפות בטן״ הוריתי להם וכולם יצאו.
-נקודת מבט טוהר-
״אני עייפה״ רוני מילמלה לי, ״גם אני, איזה קשה המפקד הזה״ אמרתי בעצבים, ״מה עם אוראל?״ היא שאלה, ״בסדר את יודעת, הוא עומד להשתחרר ורוצה לצאת לטיול אחרי צבא״ אמרתי, ״מה חצי שנה?״ היא שאלה בהלם, ״אסולין וגולדברג! אני אמרתי לרוץ! לא לדבר״ המפקד צעק ואני גילגלתי את עיניי, ״כן ואני מפחדת רוני, אם הוא יבגוד בי?״ שאלתי, ״אני לא יודעת מה להגיד לך, הרי לפני שיצאתם הוא היה כזה״ היא אמרה ואני הנהנתי ושתינו ירדנו לכפיפות בטן, ״יותר מהר!״ המפקד צעק שבכלל לא ידעתי את שמו, ״איך קוראים למפקד?״ שאלתי, ״שניר״ היא לחשה לי, שם יפה.
-נקודת מבט שניר-
״כן שניר!״ היא צעקה לפני שהיא גמרה, ״אתה כלכך טוב״ היא התנשפה וירדה ממני, ״יאלה מיטל היה כיף״ אמרתי כשהיא באה להשכב לידי, ״מה? חשבתי שהיום לפחות נישן ביחד״ היא אמרה, ״תפסיקי לחשוב״ אמרתי בקור, ״אתה חתיכת בן זו-״ היא אמרה אלף קטעתי אותה, ״תמשיכי את המשפט אם את אמיצה״ אמרתי לה, ״מה תעשה? תרביץ לי?״ היא שאלה בלגלוג, ״ממ לא, אבל אני אלך לישראל ואגיד לו עם מי חברה שלו מזדיינת, איך?״ שאלתי, ״ואז הוא ירביץ לך״ היא אמרה בגילגול עיניים, ״ואני אקרע אותו עכשיו צאי מפה״ אמרתי בכעס והיא הלכה מהר, התקשרתי לשוהם ולאחר שלושה צילצולים היא ענתה, ״הלו?״ היא ענתה, ״מה קורה קטנה?״ שאלתי, ״דיי נו, אני בסדר שניר״ היא אמרה תוך כדי שהיא מצחקקת, ״עם מי את שם?״ שאלתי, ״סתם אף אחד״ היא אמרה בלחץ, ״שמעתי שיש לך חבר שוהם״ אמרתי, ״ממי שמעת?״ היא שאלה בלחץ, ״אידור אמר לי״ אמרתי לה, ״מלשן!״ היא אמרה בכעס, ״הוא חמוד שניר אני נשבעת! הוא אפילו לא מעשן ושותה״ היא אמרה מהר, ״בסדר קטנה, רק תיזהרי ותגידי לו שאם הוא אוהב את החיים כדאי לא לפגוע בך״ אמרתי לה והיא צחקה, ״אוהבת אותך ביג בראדר״ היא אמרה וחייכתי, ״אוהב אותך ליטל סיסטר״ אמרתי, ״שניר אתה יודע אנגלית!״ היא אמרה בלגלוג, ״סתמי סתמי ועופי לישון מחר בית ספר״ אמרתי והיא צחקה, ״בסדר קרציה לילה טוב״ היא אמרה והחזרתי לה וסיימנו את השיחה, פתאום נזכרתי ששמתי את טוהר בשמירה, לבשתי על עצמי טרנינג בצבע בז' ויצאתי לכיוון השער.
-
אהבתן?😬
זאת טוהר👇🏻
YOU ARE READING
Love in army
Romanceשניר הוא מפקד קשוח אך מה קורה כשהוא פוגש את טוהר? 17.8- מקום 2 ב#צבא 🥈