פרק 15

11.5K 450 42
                                    

-נקודת מבט שניר-

לא ראיתי בכלל את הסרט המחורבן הזה, רק הסתכלתי עלייה איך שהיא צוחקת מהקטעים המצחיקים ומופתעת מהאלה שמפתיעים, היא פשוט מהפנטת ובאותו הרגע עם המוכר הזה שחייך אלייה זה חירפן אותי! הרגשתי כאילו הוא מפשיט אותה במבט שלו הבן זונה הזה.

״איזה מצחיק הסרט היה!״ היא אמרה כשיצאנו, ״מה? כן היה מצחיק רצח״ אמרתי והיא צחקה, ״בכלל לא ראית״ היא אמרה, ״הייתי עסוק בלהסתכל עלייך״ אמרתי והיא הסמיקה, ״עגבניה קטנה״ אמרתי וצבטתי את הלחי שלה, ״אאוץ׳״ היא מילמלה ואני צחקתי, ״יאלה נסיכה בואי נלך לאכול״ אמרתי, ״אני לא רעבה״ היא אמרה, ״אין דבר כזה, כולך רבע עוף, בואי בואי אני רעב״ אמרתי ומשכתי אותה למוזס, בא לי טוב המבורגר עכשיו, ״שניים״ מילמלתי למארחת והיא הנהנה מובילה אותנו לשולחן של שניים, ״תודה״ טוהר אמרה וחייכה אלייה, ״מנומסת״ אמרתי וקרצתי לה, ״מספיק!״ היא רטנה ובעטה לי ברגל מתחת לשולחן, ״חבל על הרגל השנייה שלך״ אמרתי אחרי שהיא נאנחה בכאב מהבעיטה, ״תשתוק״ היא מילמלה ואני צחקתי, ״מה בשבילכם?״ הגיע אלינו המלצר ושאל, ״בשבילי המבורגר 350, כל הירקות וקולה, מה את רוצה יפה שלי?״ אמרתי לו ולבסוף שאלתי את טוהר ומוסיף ׳יפה שלי׳ כדי ל״סמן טריטוריה״, ״המבורגר 150, רק חסה״ היא מילמלה, ״מה לשתות?״ הוא שאל אותה, ״פיוזטי״ היא אמרה והוא הנהן.

-נקודת מבט טוהר-

״את יודעת שאת צריכה להחזיר לי תשובה בסוף השבוע״ שניר מילמל כששתה מהקולה שלו, ״כן״ מילמלתי, ״אלא אם כן יש לך תשובה עכשיו״ הוא אמר, ״אממ אני מפחדת״ אמרתי, ״ממה חיים שלי?״ הוא שאל והקשה על הנשימה שלי עם המחמאה שהוסיף, ״שתפגע בי״ מילמלתי בשקט, ״אני לא יכול להבטיח לך שאני לא אפגע! אבל אני אשתדל אני נשבע שאני אשתדל, תלמדי אותי שוב מה זה אהבה, אני נפגעתי כלכך מעדי ששכחתי מה זה שאוהבים אותך״ הוא אמר וראיתי את הכאב בעיניים שלו, אני יודעת שאני אוהבת אותו אבל אני מפחדת שהוא יברח כמו אוראל, ״אתה לא תברח כמו אוראל?״ שאלתי בשקט, ״אני מבטיח לך שלא״ הוא אמר, ״אני אוהבת אותך שניר״ אמרתי והרגשתי כלכך פאקינג טוב, ״תחזרי על זה״ הוא מילמל, ״אני אוהבת אותך״ אמרתי שוב, ״פאק אני אוהב אותך״ אמר ונשען קדימה ונישק אותי, מהר התנתקתי ממנו, הוא כנראה שכח איפה אנחנו, ״מה יש?״ הוא שאל, ״אנחנו באמצע מסעדה״ מילמלתי, ״על הזין שלי״ הוא אמר וניסה לנשק אותי שוב, ״נו שניר!״ אמרתי צוחקת, ״בסדר מעצבנת, תסיימי לאכול אני מת לקינוח שלי״ הוא אמר מסתכל על השפתיים שלי, ״אתה מפגר״ אמרתי.

״אוח כמה שאני אוהב״ שניר אמר אחרי שהתנשקנו 10 דקות בלי הפסקות כמעט, ״כמה?״ שאלתי וליטפתי את פניו, ״המון״ הוא אמר והדביק לי נשיקה לשפתיים, ״מתי אתה משתחרר?״ שאלתי, ״עוד שלושה ימים״ הוא אמר, ״זה לפני שאני אחזור לבסיס״ אמרתי, ״כן, אני חוזר היום בערב״ הוא אמר והתבאסתי קצת, ״אני עוזב ובלי שטויות אחרי שאני הולך אה? למה יש לי שם משגיחים״ הוא אמר וצחקתי, ״תגדיר שטויות״ אמרתי וחיוך שטותי שיחק על שפתיי, ״אני נשבע טוהר אם אני אשמע שישבת עם רועי המזדיין הזה״ הוא התחיל להגיד אך קטעתי אותו, ״אני לא אשב איתו נודניק״ אמרתי, ״וגם לא עם אור״ הוא אמר, ״מה הבא בתור? לא תסכים  לי לשים טייץ לאימונים?״ שאלתי בציניות, ״ממ זה רעיון״ הוא אמר והבטתי בו מופתעת, ״אני צוחק! אבל את צריכה להבהיר שיש לך חבר! וזה אני!״ הוא אמר ואהבתי איך שזה נשמע, ״בסדר חבר שלי״ אמרתי ונישקתי את שפתיו והוא לא נשאר אדיש.

Love in army Where stories live. Discover now