-נקודת מבט שניר-
״ליאל קומי יפה שלי״ אמרתי מנסה להעיר את המורדת הקטנה שלי, ״לא״ היא אמרה, ״קומי גם יונתן קם״ אמרתי מנסה לדרבן אותה, ״יופי לו״ היא אמרה בחוצפה, ״מספיק ליאל, את ילדה גדולה״ אמרתי, ״די אבא!״ היא צעקה ושמה על פנייה את השמיכה, ילדה בת 4 צועקת עליי, ״בואי חיים שלי״ אמרתי והרמתי אותי, ״לא רוצההה״ היא צעקה ובעטה את הרגליים שלה לכל מקום, ״ליאל מספיק״ אמרתי מנסה להיות רציני, ״אני לא אתן לך נשיקות יותר״ היא אמרה ושילבה את ידייה, ״אה כן?״ שאלתי ונישקתי אותה בלחי, ״היי! גנבת לי נשיקה״ היא אמרה, ״אותך לאמא״ היא הוסיפה בכעס, ״אני מכורר״ אמרתי ודיגדגתי אותה, ״יופי שניר, במקום להכין אותה לגן זה שאתה עושה״ טוהר אמרה כשיונתן עומד לידה, ליאל ויונתן הם תאומים בני 4
ועכשיו טוהר בהיריון חודש שלישי, ״נסיך של אבא שלו!״ אמרתי ונישקתי את יונתן והוא צחק, ״היי אבא!״ ליאל אמרה בקנאה, ״יונתן הנסיך שלי ואת הנסיכה שלי״ אמרתי ונישקתי אותה, ״ומה אמא?״ היא שאלה, ״אמא היא המלכה של כולנו״ אמרתי ונישקתי את שפתייה של טוהר, ״אבא! אמא הבטיחה שתיקח אותנו היום לדוד אידור״ יונתן אמר, ״אה כן?״ שאלתי והבטתי בטוהר והיא עשתה לי פרצוף של ׳הוא הכריח אותי׳ וחייכתי, ״אני אקח אותכם״ אמרתי, ״ליאלי את רוצה שאמא או אבא יכינו אותך לגן?״ טוהר שאלה, ״אני לא רוצה ללכת לגן אמא״ היא אמרה, ״ליאל״ טוהר מילמלה, ״בסדר אני רוצה שאבא״ היא אמרה והצביעה עליי, ״הכנתי לה בגדים על השידה״ טוהר אמרה ויצאה עם יונתן מהחדר, ״בואי נלביש אותך יפה שלי״ אמרתי והרמתי אותה לשידה, הלבשתי אותה בבגדים שטוהר הכינה לה מאתמול👇🏻היא לגמרי לקחה את היופי של טוהר, ברזילאית קטנה שלי!
״אבא?״ היא אמרה בזמן שאני קושר לה את הנעליים, ״מה יפה שלי?״ שאלתי, ״אתה יודע מה אני רוצה להיות שאני אהיה גדולה?״ היא שאלה, ״מה את רוצה להיות?״ שאלתי, ״אני רוצה להיות יפה כמו אמא״ היא אמרה וחייכה, ״את כבר יפה כמו אמא״ אמרתי ונשקתי לראשה.-נקודת מבט טוהר-
״דייי!״ יונתן צעק, ״מספיק״ אמרתי, ״אני רוצה את אבאאא״ הוא צעק כשהוא יושב על האי👇🏻
״אבא כאן״ שניר נכנס בחיוך למטבח כשליאל הידיים שלו והוא ללא חולצה, ״חתיך קטן״ שניר אמר ליונתן ונישק את ראשו, הוא הניח את ליאל ליד יונתן, ״כמה שהם לא דומים״ מילמלתי לשניר, ״יונתן דומה לי וליאל דומה לך״ הוא אמר, ״אבא אתה יודע שליאל יש חבר בגן״ יונתן אמר ושניר הרים גבה, ״מה אתה מספר?!״ ליאל צעקה עליו ואני חייכתי, ״איזה חבר?״ שניר שאל, ״קוראים לו אריאל״ היא אמרה במתיקות, ״מאמי אי אפשר חבר בגיל כזה״ אמרתי בעדינות, ״אז מתי אפשר?״ היא שאלה, ״רצוי שאף פעם״ שניר אמר והבטתי בו במבט נוזף, ״מה?״ הוא שאל, ״כשתהיי גדולה״ אמרתי, ״אני כבר גדולה! אפילו אבא אמר שאני יפה כמוך״ היא אמרה, ״נכון שאת גדולה אבל מספיק בשביל חבר״ אמרתי, ״אני הולך להתארגן״ שניר אמר ונשק לראשי, ״ביי יפים שלי, תהנו בגן״ הוא אמר לליאל ויונתן כשהוא מחבק אותם ונושק לכל אחד בראש, ״ביי אבא״ הם אמרו ביחד, ״יאלה בואו ניקח אותכם״ אמרתי ולקחתי את המפתחות של האוטו, ״שימי על עצמך משהו! קר״ שניר אמר מלמעלה, לקחתי את הקרדיגן שלי וחייכתי לעצמי על הדאגה שלו.
״ליאל קדימה תזדרזי אם את רוצה להיות הרבה עם ליאם״ אמרתי לה כשהיא התמהמה עם החולצה, ״התגעגעתי לדוד אידור״ היא אמרה, ״בייבי״ שמעתי את שניר קורא לי, ״אני מלבישה את ליאל״ אמרתי לו, ״אבאא״ ליאל אמרה וברחה לי שהיא ללא חולצה, שניר הרים אותה עליו, ״עושה לאמא בעיות?״ הוא שאל והסתכל עליי, ״לא!״ היא אמרה מהר, ״איפה יונתן?״ הוא שאל, ״הוא מוכן כבר בחדר שלו, הפרינססה שלך עושה בעיות״ אמרתי וליאל שלחה אליי מבט נוזף ואני צחקתי, ״בואי יפה של אבא, נשים לך חולצה ונצא?״ שניר אמר והרים אותה לשידה והיא הנהנה, ״הלוואי ולי היה ככה קל איתה״ מילמלתי, ״היא הנסיכה של אבא שלה״ הוא אמר ונשק לראשה לאחר ששם לה את החולצה, זה ידוע שליאל ילדה של אבא ויונתן ילד של אמא, ״הנשים של חיי, בואו נלך להביא את הגברבר שלי״ הוא אמר וחייכתי אליו.
-נקודת מבט שניר-
״אח שלי המכועררר״ אידור צעק כשנכנסתי, ״טמבל נשאר טמבל״ מילמלתי, ״איפה טוהר והילדים?״ הוא שאל, ״עם טוי בחוץ״ אמרתי, טוי זה הכלב של אידור ושירה, ליאם הבת שלהם שהיא בת 6 לחצה עליהם להביא כלב לבית, ״דוד אידוררר״ יונתן צעק וקפץ על אידור, ״אותי הוא לא מקבל ככה שאני מגיע הביתה״ אמרתי, ״אין על דוד אידור״ אידור אמר וצחק, ״איפה שירה?״ טוהר שאלה ונעמדה לידי כשליאל הלכה לחדר של ליאם, ״עם אלירן, יש לו חום כבר יומיים״ הוא אמר, ״אני אלך אלייה״ טוהר אמרה והלכה, ״איזה נשים קיבלנו אה?״ אידור אמר בחיוך, ״אלוהים אוהב אותנו אח שלי״ הוא הוסיף, ״אבא! אני אוהב אותך״ יונתן אמר וקפץ עליי ועל אידור, ״אהבה זה מילה קטנה למה שאלוהים נתן לנו״.
YOU ARE READING
Love in army
Romanceשניר הוא מפקד קשוח אך מה קורה כשהוא פוגש את טוהר? 17.8- מקום 2 ב#צבא 🥈