פרק 2

16.1K 466 26
                                    

-נקודת מבט טוהר-

קלטתי את המפקד מתקרב אליי אבל הפעם הוא היה פחות רשמי ומלחיץ כי הוא היה ללא מדים, הוא היה לבוש בטרנינג שהיה נראה עליו מעולה, ״אוראל אבל אמרתי לך שאין לי מה להגיד בנושא״ אמרתי לאוראל שדיבר איתי בטלפון, אני ואוראל ביחד כבר כמעט שנתיים ועכשיו הוא רוצה לטוס לחצי שמה לדרום אמריקה, אוראל כן אחד שמשתכר ויכול לאבד כיוון ובגלל זה הוא שותה רק כשאני איתו, ״אל תשגעי טוהר, אני נוסע״ הוא אמר והייתי בהלם מאיך שדיבר אליי, ״מה קורה אסולין?״ המפקד שאל כשהוא כבר היה מספיק קרוב אליי, ״בסדר״ אמרתי לו וחייכתי חיוך קטן, ״אם אתה נוסע אין לך לאן לחזור״ אמרתי וניתקתי את הטלפון, ילד מטומטם! ״צרות עם החבר?״ המפקד שאל והנהנתי ביאוש, ״ספרי לי״ הוא אמר והתיישב בעמדת שמירה שלי, ״לא משהו מיוחד, הוא רוצה לנסוע לחצי שנה לדרום אמריקה״ אמרתי, ״אה, בעיה״ הוא אמר, ״כן״ אמרתי, ״תגידי מה העדה שלך?״ הוא שאל והבנתי שזה בגלל הצבע שלי, ״חצי ברזילאית חצי מרוקאית״ אמרתי וחייכתי.

-נקודת מבט שניר-

ברזילאית, עכשיו הבנתי מאיפה התחת האלוהי הזה, ״איזה שילוב״ אמרתי בצחוק, ״מה שלך?״ היא שאלה, ״מרוקאי שלם״ אמרתי בחיוך, ״והעיניים מאיפה?״ היא שאלה, ״מאיפה ששלך הגיעו״ אמרתי והיא צחקה, ״שלי מסבתא שלי״ היא אמרה, ״אז גם שלי מסבתא שלך״ אמרתי בצחוק והיא התפקעה מצחוק, ״אני יכולה לקרוא לך שניר?״ היא שאלה מהססת, כשהיא אמרה את השם שלי הרגשתי בעננים אלוהים! ״רק כשאנחנו לבד״ אמרתי וקרצתי לה, ״שלא יחשבו שאני עושה פה פרוטקציות״ מיהרתי להוסיף, ״אין בעיה״ היא אמרה וחייכה חיוך מושלם, ״אז מה את מתכוונת לעשות עם חבר שלך?״ שאלתי, ״אני לא יודעת אבל אני מניחה שכרגע אני אל יכולה לעשות כלום״ היא אמרה ומשכה בכתפה, ״אל תוותרי בכזאת קלות״ אמרתי וקמתי על רגליי, ״עכשיו אמורים להחליף אותך, רוצה שאני אלווה אותך?״ שאלתי, ״זאת אומרת זה בכיוון שלי״ מיהרתי להגיד, ״בטח״ היא אמרה והלכה לצידי, הדלקתי סיגריה תוך כדי שאנחנו הולכים והיא הסתכלה עליי, ״מה?״ שאלתי, ״אני כבר שלושה חודשים בלי״ היא אמרה, ״הו מצטער״ אמרתי והשלכתי את הסיגריה על הריצפה ודרכתי עלייה, ״אז? למה נגמלת?״ שאלתי, ״הבנתי כמה זה רעל, כדאי שגם אתה תפסיק״ היא אמרה ופאק אני כלכך מכור לקול שלה עכשיו, ״יש לך אחים?״ שאלתי, ״כן שניים, אחד בן 27 ואחד בן 22״ היא אמרה, ״אה מגניב״ אמרתי, ״לך יש אחים?״ היא שאלה, ״יש שלושה, אחד מהם תאום שלי״ אמרתי, ״אומייגאד! תמיד רציתי אחות תאומה״ היא אמרה וקפצה במקום ואני צחקתי, ״זה לא כזה כיף״ אמרתי, לפתע אחד המפקדים שעובדים לצידי, ״לכי לחדר שלך! אמרתי לך שמיד אחרי שמירה את צריכה ללכת לחדר!״ צעקתי על טוהר והיא לא הבינה מה אני רוצה ממנה ומהר רצה לחדר, הייתי חייב לעשות את זה אחרת הייתי לא מאיים עליהם.

-נקודת מבט טוהר-

מה הקטע שלו?! מה הוא מפגר? הרביצו לו בילדות או משהו, כן זה בטוח זה.
״מה קרה?״ רוני שאלה, ״כלום״ אמרתי ונשכבתי על המיטה לאחר שלבשתי את הפיג'מה של ההלו קיטי שלי, ״אוקיי, לילה טוב טוויסט״ היא אמרה מכנה אותי בשם חיבה שהדביקה לי, ״לילה טוב אוראו״ החזרתי לה ומיד לאחר מכן שקעתי בשינה.
״טוהר! קומי יסתומה! המפקד יהרוג אותנו״ רוני צרחה, ״מה יש לך?״ שאלתי בעייפות, ״בשעה 6! הוא אמר להיות במסדר ב5 וחצי!״ היא צעקה ולבשה מהר כת המדים, ״אנחנו מאחרות!״ צעקתי וקמתי לובשת גם את המדים, ״תשבעי!״ היא אמרה בציניות, ״וואי הוא הולך להרוג אותי! זאת כבר הפעם השנייה שלי״ אמרתי בעצבים תוך כדי שאני שורכת את השרוכים של הנעליים, ״יאלה בואי מהר״ היא אמרה לאחר שהייתה מוכנה וכך גם אני, רצנו לאיזור המסדר וראינו את כולם באימון בוקר, פאק הלך עלינו.

-נקודת מבט שניר-

השעה הייתה 5 וחצי וחיפשתי בעיניי את טוהר אך היא לא הגיעה, מה שאומר שהיא מאחרת, אני אהיה חייב לתת לה אתה תורנות מטבח היום.
עכשיו בשעה 6:15 והיא וחברה שלה רצו לכיווני כשהן מתנשפות, ״כן? לה איחרתן?״ שאלתי, ״קמנו מאוחר״ החברה שלה דיברה והיא הייתה בשקט לידה, ״תורנות מטבח עליכן ביום פעם אחרונה שזה קורה, קדימה תצטרפו אליהם״ אמרתי, ״כן המפקד״ הן אמרו ורצו לשם, טוהר רצה ליד אמסלם וראיתי שהוא מנסה לדבר איתה והיא מידי פעם עונה לו, ״אמסלם! שקט שם! ביקשתי לרוץ!״ צעקתי, ״סליחה המפקד״ הוא צעק לי חזרה, ״מה אידור? אני באמצע אימון״ אמרתי כשעניתי לטלפון, ״מאור התקבל לנבחרת של הצעירים! אתה לא מבין איך אבא בשמיים״ אידור אמר כשהוא צוחק ואני צחקתי אחריו, ״תמסור לו שאני גאה בו״ אמרתי, ״בסדר כפרה, יאלה אחי נדבר״ הוא אמר וניתק, ״המפקד אפשר ללכת לשירותים?״ טוהר שאלה בהיסוס, ״כן״ אמרתי והיא רצה לכיוון השירותים.

״המפקד אתה בא למועדון?״ אחד הטירונים שאל אותי, המועדון זה מקום הישיבות בבסיס, עד השעה 2 כל הבנים והבנות יכולים לשבת שם, ״לא, תהנו ובלי שתייה״ אמרתי מזהיר אותו, ״ברור המפקד״ הוא אמר והלך לשם, ״אני לא מאמינה שפשוט נפרדת ממנו״ שמעתי קול אומר, ״מה אני אעשה! הוא פשוט שם עליי זין וטס״ שמעתי את קולה של טוהר, היא נפרדה מהחבר הזה שלה.

-נקודת מבט טוהר-

״טוב אז רוצה לבוא למועדון?״ רוני שאלה, ״בסדר בואי״ אמרתי והתחלנו ללכת לשם כשאנחנו לבושות בפיג'מה, ״אללה״ שמעתי את רועי אומר, ״מה קורה?״ שאלתי והתיישבתי לידו, ״הכל טוב, אז לא ענית כי המפקד קטע אותנו, יש לך חבר?״ הוא שאל וצחקתי, ״האמת שלא, כבר שעתיים שאין לי״ אמרתי, ״וואלה, אז אני בר מזל, וצריך להגיד תודה למפקד למה בבוקר הייתי אומרת שכן״  הוא אמר וצחקתי, ״משחקים אמת או חובה״ מאי אמרה, ״מה אנחנו ילדים בגן?״ אור שאל, ״אור שתוק ושחק״ רועי אמר וכולנו התיישבנו במעגל, ״יפה שלי לכי שבי מולי, שיהיה לי סיכוי שיצא על שנינו״ רועי אמר וצחקתי, ״אתה מפגר״ אמרתי וקמתי לשבת מולו, הבקבוק הסתובב והסתובב ונעצר על רוני ודניאל אם אני לא טועה, ״אמת או חובה?״ דניאל שאל, ״אממ חובה״ היא אמרה באומץ, ״חובה עלייך לנשק את אור״ דניאל אמר ונתן מבט לאור כאילו הוא עשה לו טובה, אז אור דלוק על רוני שלי, ״אוקיי״ היא מילמלה בביישנות וקמה לעברו, מנשקת את שפתיו נשיקה איטית, ״אללההה״ תום צעק וכולם צחקו. עברו כמה וכמה סיבובים הבקבוק נעצר עליי כמה פעמים ובחרתי אמת, ״יאלה תבחרי חובה עכשיו״ אגם אמרה, ״בסדר חובה״ אמרתי, ״חובה עלייך ללכת לשכנע את המפקד לבוא״ היא אמרה ואני בבירור לא רציתי לעשות את זה, ״חובה זאת חובה״ רועי אמר ואני נעצתי בו מבט, ״בסדר״ מילמלתי וקמתי לכיוון החדר שלו.

Love in army Where stories live. Discover now