נקודת מבט שניר
״ליאל ויונתן! קומו בבקשה״ אמרתי כשנכנסתי לחדר שלהם, ״איפה אמא?״ יונתן שאל מיד, ״אמא לא פה, אתה יודע שהיא בבית חולים יונתן״ אמרתי, ״אבל מתי היא חוזרת?״ הוא שאל, ״בשבוע הבא, אתה יודע שהיא לא תחזור לבד נכון?״ שאלתי, ״כן״ הוא מילמל וקם מהמיטה, עכשיו אני יודע כמה זמן יקח לי להעיר את הפרינססה הקטנה, ״ליאלי״ אמרתי והורדתי ממנה את השמיכה, היא הרימה את השמיכה בחזרה, ״לא״ היא אמרה, ״מספיק, יש לך גן״ אמרתי, ״לא רוצה!״ היא אמרה, ״אני מבטיח שאחרי הגן נלך לאמא ולאח החדש שלכם״ אמרתי, ״באמת?״ היא שאלה, ״כן, אמא אמרה שהיא רוצה לראות אתכם״ אמרתי וליטפתי את התלתלים שלה, ״בסדר״ היא אמרה וקמה מהמיטה, ״אבא!״ יונתן צעק מהמקלחת, ״אני בא כפרה״ אמרתי, ״את באה לצחצח שיניים?״ שאלתי והיא הנהנה, ״אבא? אמא חייבת להביא איתה את התינוק?״ היא שאלה, ״ברור שהיא חייבת, זה אח שלכם הקטן״ אמרתי, ״אבל אז אמא ואתה תתייחסו רק אליו״ היא אמרה בקנאה, ״מה פתאום יפה שלי, נתייחס אל שלושתכם בידיוק אותו הדבר״ אמרתי ונשקתי לראשה.
״היי בייב״ אמרתי כשנכנסתי לחדר בית החולים שבו נמצאת טוהר, ״היי, איפה הם?״ היא שאלה, ״עם אבא שלי בחוץ, במכונת חטיפים״ אמרתי ונישקתי את שפתייה, ״מה איתו?״ שאלתי לגביי התינוק, ״בסדר, עוד מעט תצטרך ללכת להביא אותו, אני צריכה להאכיל אותו״ היא אמרה והנהנתי, ״חשבת על שם?״ שאלתי, ״האמת שעוד לא״ היא מילמלה, ״נצטרך לחשוב על זה ממש בקרוב״ אמרתי, ״אמא!״ יונתן צעק מפתח הדלת ואז רץ למיטה של טוהר, ״יפה שלי! בוא תביא חיבוק לאמא״ היא אמרה ואני הרמתי את יונתן על המיטה והוא מיד חיבק אותה, ״איפה התינוק?״ הוא שאל, ״אני אלך להביא אותו״ אמרתי וקמתי מהמיטה, ״אבא! חכה לי״ ליאל אמרה רצה אליי, ״אני הולך להביא את התינוק, את רוצה לבוא איתי?״ שאלתי אותה, ״בסדר״ היא אמרה ובאה אחריי.
״וואו איזה קטן״ ליאל מילמלה כשהיא ראתה אותו, ״האח הקטן שלך״ אמרתי לה והיא חייכה, ״הוא דומה לי״ היא אמרה, הוא באמת היה מעט דומה לה, מהמעט שיער שיש לו היה אפשר להבחין שהולך להיות שיער מתולתל בידיוק כמו של ליאל וטוהר והעיניים הכחולות שלו שדמו לאלה של טוהר, הצבע עור היה לבן כמו של יונתן ושלי, ״הוא ממש חמוד״ היא אמרה וציחקקה.נקודת מבט טוהר
״איך נקרא לו?״ יונתן שאל אותי בעוד אני מאכילה את התינוק ״אני ואבא עוד לא חשבנו על זה״ אמרתי, ״אה״ הוא מילמל, ״מאמי, תלך איתם לקנות בגדים לברית״ אמרתי לשניר, ״מחר אני אקח אותם, את צריכה שאקנה לך משהו?״ הוא שאל, בגלל שילדתי את התינוק שבוע לפני התאריך שהייתי אמורה ללדת, העדיפו שאשאר פה לשבוע מעקב, ״לא, אני חושבת שאלבש משהו שיש לי בבית או שאלך עם שירה כשנשתחרר מפה״ אמרתי, ״טוב יפה שלי״ הוא אמר ונשק לשפתיי, ״מה לקנות להם? ליונתן גינס וחולצה מכופתרת ולליאל?״ הוא שאל, ״אוף אני לא יודעת, אולי תנסה לבדוק אם יוכלו לשחרר אותנו מוקדם יותר״ אמרתי, ״אני אלך עכשיו״ הוא אמר והנהנתי, ״איך בגן?״ שאלתי את ליאל ויונתן, ״בסדר״ שניהם ענו, ״אתם שמחים שאח חדש מצטרף למשפחה?״ שאלתי ויונתן מיד הנהן וליאל הביטה בי בחשש, ״מה יש קטנה?״ שאלתי, ״את ואבא תתייחסו רק אליו?״ היא שאלה, ״מה פתאום יפה שלי, אנחנו נתייחס לכולכם״ אמרתי וחיבקתי את שניהם חזק.
YOU ARE READING
Love in army
Romanceשניר הוא מפקד קשוח אך מה קורה כשהוא פוגש את טוהר? 17.8- מקום 2 ב#צבא 🥈