-נקודת מבט טוהר-
״תכירו זו טוהר! היא תצטרף לגדוד שלנו״ אמר המפקד החדש שלי, ״שלום״ מילמלתי בשקט והתקדמתי לעמוד ליד אחת החיילות, ״תקיפו 4 פעמים את הבסיס״ הוא צעק וכולם צעקו פה אחד, ״כן המפקד״, התחלנו לרוץ ואחת החיילות רצה לידי, ״אני שרית״ היא אמרה וחייכה אליי, ״טוהר״ אמרתי את מה שהיא כבר ידעה, ״מאיפה את?״ היא שאלה, ״ראשלצ״ אמרתי, ״אה מגניב אני מאשדוד״ היא אמרה, ״לא כזה רחוק״ אמרתי, ״כן, למה עברת לכאן באמצע?״ היא שאלה, ״סיפור ארוך״ אמרתי, ״אז מזל שאחרי האימון יש לנו שעת טש״ היא אמרה וקרצה לי.
״אני מתגעגעת״ לחשתי לשניר בטלפון, ״קטן עלייך יפה שלי, חמישה ימים ואת רואה אותי״ הוא אמר ויכולתי לראות אותו מחייך, ״טוב אני צריכה ללכת חיים שלי״ אמרתי כשראיתי ששרית מחכה לי, ״ביי אהבה שלי״ הוא אמר, ״אני אוהבת אותך״ אמרתי, ״גם אני בייב״ הוא אמר וניתקנו את השיחה, ״מי זה היה?״ שרית שאלה ועזבה לידי, ״חבר שלי״ אמרתי בחיוך, ״הבטחת שתספרי לי למה עברת לכאן״ היא אמרה, ״שניר, החבר שלי, הוא היה המפקד שלי לפני שנהיינו ביחד והייתה שם מישהי שהוא היה אממ נו את יודעת, אז היא כל פעם הייתה מציקה לי אחרי שהוא השתחרר, היא הייתה אומרת לי כל מיני דברים עליו וזה״ אמרתי, ״איכ נשמעת לי מגעילה בטירוף״ היא אמרה וצחקנו, ״את לא מבינה כמה״ אמרתי, ״טוב יאללה את באה לנוח?״ היא שאלה, ״כן, אני באמת צריכה שתראי לי איפה אני ישנה״ אמרתי, ״אחרי״ היא אמרה וצחקנו.
-נקודת מבט שניר-
״נחש מה?״ אידור שאל וצחק, ״מה?״ שאלתי בעייפות, ״עדי השרמוטה שלחה בקשה בפייסבוק״ הוא אמר והסתכלתי עליו לבדוק אם הוא צוחק, ״נודר לך״ הוא הוסיף ביותר רצינות, ״אינעל אחותה, עד שאני שוכח איכשהו את הבחורה הזאת היא צצה״ מילמלתי, ״אל תדאג לחצתי דליט״ הוא אמר וצחקתי, ״יכול היא שלחה לי בגלל שהיא ראתה אותי פה, היא הייתה פה לפני איזה שבוע״ הוא אמר, ״ולא חשבת להגיד לי ימטומטם?״ שאלתי, ״לא חשבתי שיעניין אותך, גם היית עם טוהר״ הוא אמר, ״זה לא מעניין אותי אבל היא לא תיכנס למועדון שלי״ אמרתי, ״איכ אחי הפרידה ממך עשתה לה רק רע, היא נראית על הפנים״ הוא אמר, ״תראה תמונה שלה לישראל שלא יכניס אותה״ אמרתי בעצבים, זה מה שחסר לי שתיכנס לי לחיים הנחש הזאת.
״מה קרה חברה שלך בצבא אתה בא לבקר?״ שוהם שאלה כשנכנסתי לבית, ״שתקי יקופה, איפה אמא ואבא?״ שאלתי, ״הלכו לצימר בצפון, חוגגים את התאריך שהם הכירו משהו כזה״ היא אמרה, ״ומי איתכם?״ שאלתי בהרמת גבה, ״אני ומאור לבד״ היא אמרה ומשכה בכתפה, ״אידור כבר שבוע ישן אצל שירה״ היא הוסיפה לפני ששאלתי, ״אז אל דאגה, אני כאן״ אמרתי והתיישבתי בספה לידה חוטף לה את הפופקורן, ״יאיי! סופרמן הגיע״ היא אמרה בהתלהבות מזויפת, ״איזה נולדה אחות כזאת מפגרת?״ שאלתי, ״איך יצא לי אח כזה מכוער״ היא אמרה וצחקה, איפה מאור?״ שאלתי, ״ישן״ היא אמרה, ״אתה חושב שאמא תהיה בהיריון אחרי היום?״ היא שאלה בגועל, ״לא יודע, מקווה שלא, למרות שאבא לגמרי בפעולה״ אמרתי והיא עשתה לי פרצוף נגעל, ״את שאלת״ אמרתי, ״אוף לא מתאים לי עכשיו אח קטן, מספיק יש לי את מאור על הראש״ היא אמרה ואני צחקתי, ״מה עם טוהר?״ היא שאלה, ״התגעגעתי אלייה״ מילמלתי, ״אתה כזה תינוק״ היא צחקה, ״נכון אני תינוק, כשזה מגיע לבחורה שלי״ אמרתי, ״איכ אחי! אתה קיטשי ברמות מגעילות״ היא אמרה ודחפה אותי, ״מטריפה אותי המחשבה שכולם רואים אותה עכשיו במדים כוסעמק״ אמרתי, ״אתה קנאי ברמה מלחיצה בראדר״ היא אמרה, ״למה את לא מקנאה לחבר שלך?״ שאלתי, ״נפרדנו״ היא אמרה, ״מה קרה?״ שאלתי, ״הוא רצה אממ את זה, ואני לא רציתי״ היא אמרה, ״גאה בך אחותי, כבוד של בחורה לפני רצון של גבר״ אמרתי את המשפט החרוש ביותר שרץ בקירות באינסטגרם והיא צחקה.
-השיר לא קשור אבל אני מאוהבת בו😍.
YOU ARE READING
Love in army
Romanceשניר הוא מפקד קשוח אך מה קורה כשהוא פוגש את טוהר? 17.8- מקום 2 ב#צבא 🥈