-נקודת מבט טוהר-
אחרי כל היום במספרה ובאיפור אני מוכנה לחתונה👇🏻
״איך אני?״ שאלתי את שניר כשראיתי אותו גומע את רוקו, ״אני מת״ הוא מלמל, ״איך יפה לך חליפה!״ אמרתי ונישקתי את שפתיו כשאני נזהרת על האודם.
שניר לבש חליפה בצבע כחול👇🏻
הוא כלכך גברי עם החליפה הזאת!, ״כן את אוהבת?״ הוא שאל, ״מאוד״ אמרתי, ״יאלה בואי נזוז״ הוא אמר, ״רגע תעזור לי!״ אמרתי לפני שהוא יצא מהדירה שלו, ״פעם הבאה תשימי עקבים קצת יותר נמוכים״ הוא מילמל, ״שתוק״ אמרתי, ״מזל שיש לך מעלית בבניין״ מילמלתי, ״כמה שאת יפה אלוהים״ הוא אמר תוך כדי שהוא מתסכל עליי מלמעלה עד למטה, ״אני מאוהב בך עד עמקי נשמתי״ הוא אמר ויצאה לי דמעה, ״הלך לי האיפור בגללך!״ אמרתי וחבטתי בזרועו, ״אוהב אותך בייבי״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״יש לך מזל שיש לי אודם בתיק!״ נזפתי בו, ״אנחנו כבר חודש ושבועיים ביחד״ אמרתי בהתלהבות, ״את סופרת?״ הוא שאל בהתגרות, ״אויש תשתוק ותיסע כבר״ אמרתי.״מזל טוב בראדר!!״ צעקתי כשנכנסנו לאולם, ״איפה בר?״ שאלתי מתכוונת לאישתו לעתיד, ״אסור לי לראות אותה עד החופה״ הוא אמר וצחקתי, ״איזה יפה את אחותי״ הוא אמר, ״איפה אמא ואלעד?״ שאלתי, ״הם נכנסנו לאיפה איזה 10 דקות, איפה שניר?״ הוא שאל, ״מחנה את האוטו״ אמרתי, ״אני כאן!״ שניר אמר וחיבק אותי מאחור, ״מזל טוב גבר!״ שניר אמר והכניס לקופה את המעטפה שלנו, ״תודה אחי״ עידן אמר ונכנסנו, ״היי יפה שלי!״ אלעד אמר וחיבק אותי, אני ואלעד השלמנו והוא מפסיק לעשות את השטויות שהוא היה עושה, זה היה הסיכום שלנו, ״איפה אמא?״ שאלתי, ״הלכה לשירותים אני חושב״ הוא אמר וישבנו במקום שלנו, ״אלעד זה לא..?״ שאלתי מתקשה להגיד את המילה, ״זה הוא״ הוא מילמל בשוק, ״זה אבא״ אמרתי, ״מה המניאק הזה עושה כאן?״ אלעד שאל בעצבים, ״די אלעד אל תהרוס לעידן את החתונה״ אמרתי מנסה להרגיע אותו, ״בן זונה! אני שונא אותו״ הוא אמר, ״למה הוא כאן אבל?״ שניר שאל, ״בטח עידן הזמין אותו, כמו שהוא הזמין אותנו״ אמרתי, ״רק שאמא לא תראה אותו, היא תתחרפן״ אלעד מילמל, ״החופה עכשיו״ עידן אמר לנו ובא להתקדם, ״רגע עידן!״ צעקתי, ״אה מה יש?״ הוא שאל, ״מה אבא עושה כאן?״ שאלתי, ״הזמנתי אותו, הוא אבא שלי״ הוא אמר ומשך את כתפיו, ״יש סיפור מאחורי כל זה טוהר״ הוא הוסיף והלך, ״עלאק השתנה״ אלעד מלמל וקמנו לחופה.
-נקודת מבט שניר-
״די יפה שלי, אל תחשבי עליו, תהני בשביל אחיך״ אמרתי לה וליטפתי את ראשה, ״צודק״ היא אמרה ונישקה את שפתיי, ״אוהב אותך קטנה שלי, אנחנו גם נצעד לחופה ביחד, אני מבטיח״ אמרתי וחיבקתי אותה חזק, ״מאוהבת בך״ היא אמרה ועיניה נצצו.
״הרי את״ הרב אמר ועידן חוזר אחריו, ״מקודשת לי״ הרב אמר ועידן חוזר אחריו, ״כדת משה וישראל״ הרב אמר ועידן אחריו כשהוא שובר את הכוס, ״מקודשת, מקודשת, מקודשת!״ הרב צעק, נישקתי את טוהר חזק כלכך, אני מאוהב!!-נקודת מבט טוהר-
״אני הולכת לשירותים״ מילמלתי לשניר וקמתי מהשולחן אחרי שהוא הנהן, ״ילדה שלי״ אבא שלי מילמל כשראה אותי בדרך, ״מה אתה רוצה?״ שאלתי, ״לדבר איתך״ הוא אמר, ״על מה? על זה שעזבת?״ שאלתי בכעס, ״אני רוצה לספר לך, את מספיק גדולה בשביל להבין״ הוא אמר וקטעתי אותו, ״גם אז הייתי גדולה!״ צעקתי ומזל שהייתה מוזיקה חזקה ואף אחד לא שמע, ״תקשיבי, רק תקשיבי ואז תחליטי מה את רוצה לעשות״ הוא אמר, ״בסדר״ מילמלתי, ״אמא שלך בגדה בי, היא התחננה בפניי שאני לא אספר לכם, היא ביקשה שאני אעזוב ולא אספר לכם כלום, אני לא רציתי שתשנאו את אמא שלכם אז אני עזבתי, העדפתי שתשנאו אותי מאשר את אמא שלכם, את מבינה?״ הוא שאל וראיתי שהוא דובר אמת, את זה בעיניים שלו, ״אני במילא שונאת את אמא גם אחרי שעזבת, היא נהייתה מגעילה והפסיקה לתפקד״ אמרתי, ״אני מצטער יפה שלי״ הוא אמר וחיבק אותי, בהתחלה נרתעתי קצת אבל אז החזרתי לו חיבוק, ״אמא סיפרה לנו שבגדת בה! והכנסת מישהי להיריון ועכשיו יש לך שלושה ילדים״ אמרתי, ״אני לא בגדתי בה, התחלתי לצאת עם מישהו שנה אחרי שעזבתי אתכם, אני מצטער אבל כן יש לך שלושה אחים, שני בנים תאומים ועוד אחת קטנה״ הוא אמר, ״אני לא בגדתי באמא שלך, אני בחיים לא הייתי בוגד בה״ הוא הוסיף, ״איך קוראים לילדים שלך?״ שאלתי, ״אייל ותום הם תאומים והם בני 6 ויש את נויה היא בת 4״ הוא אמר, ״איפה אתה גר?״ שאלתי, ״הרצליה, תבואי אליי״ הוא אמר, אחרי שדיברנו עוד קצת החלפנו מספריי טלפון וקבענו שאני אבוא אליו בשבת עם שניר, ״מה שנה יפה שלי?״ שניר שאל, ״דיברתי עם אבא שלי״ אמרתי והוא הביט בשוק, ״אני אספר לך הכל אחרכך״ אמרתי וקמתי לרקוד כששניר קם אחריי.
YOU ARE READING
Love in army
Romanceשניר הוא מפקד קשוח אך מה קורה כשהוא פוגש את טוהר? 17.8- מקום 2 ב#צבא 🥈