-נקודת מבט טוהר-
״קום תתארגן שניר, הולכים לאבא שלי״ אמרתי בעייפות ונכנסתי להתקלח, יצאתי מהמקלחת ושניר עדיין ישן, ״נו קום כבר ישמן!״ צעקתי וקפצתי עליו, ״טוהר יש לך שלוש שניות לקום״ הוא מילמל, ״לא קמה״ אמרתי, ״טוהר״ הוא הזהיר, ״אני מחר הולכת ואני מבזבז את היום בשינה?״ שאלתי בעצבים, ״חייב ללכת לאבא שלך היום?״ הוא שאל, ״חייב, קום!״ אמרתי בעצבים והוא רטן כמו ילד קטן.
התלבשתי👇🏻״נו שניר תתלבש כבר״ אמרתי לו כשראיתי שהוא מעשן במרפסת, ״רגע תני לי לסיים לעשן״ הוא אמר, ״איפה הקופסא?״ שאלתי כשהתיישבתי על כיסא במרפסת, ״למה?״ הוא שאל, ״לעשן״ אמרתי את המובן מאליו, ״אמרת שאת מפסיקה״ הוא אמר, ״לא יכולה ככה שאתה מעשן מולי״ אמרתי, ״בואי נפסיק ביחד״ הוא אמר והייתי בשוק, ״מה? אתה רציני?״ שאלתי, ״כן בואי ננסה ביחד״ הוא אמר וכיבה את הסיגריה, ״מאמיייי״ אמרתי וקפצתי עליו, ״בייב״ הוא מילמל ושנייה אחר-כך הבנתי למה, השניר הקטן התעורר לו, ״אופס״ מילמלתי וקמתי ממנו, ״אני הולך להתלבש״ הוא אמר ונכנס לבית, לאחר חצי שעה יצאנו מהבית לכיוון הרצליה זה לא כלכך רחוק, ״את רוצה לעצור לקנות משהו לילדים?״ שניר שאל, ״רעיון טוב״ אמרתי והוא עצר בחנות צעצועים שהייתה פתוחה בשבת, ״מה נקנה לבנים?״ שאלתי את שניר, ״תקני לכל אחד כדור או משהו״ הוא אמר, לקחתי שני כדורים של ברצלונה, לנויה קניתי בובה של תינוקת.
״פתוח!״ שמעתי קול נשי צועק כשאני ושניר תיקתקנו בדלת, ״היי!״ אישה בסביבות גיל 40 אמרה, ״היי, אני טוהר״ אמרתי בחיוך, ״הו שלום לך! אביך סיפר לי הרבה עלייך״ היא אמרה וחיבקה אותי, היא נחמדה, ״זה חבר שלי שניר״ אמרתי ושניר הנהן לעברה, ״זה בשביל הילדים״ אמרתי והבאתי לה את השקיות, ״אוי לא הייתם צריכים! בואו תראו את הילדים״ היא אמרה והובילה אותנו לסלון, ״שלום!״ הגיע לעברנו ילד שאני מניחה זה אחד התאומים, ״איך קוראים לך?״ שאלתי בחיוך, ״אייל״ הוא אמר וחייך אליי, ״אייל נו איפה אתה? אני ואבא עומדים לקרוע אותך בסוני״ הגיע עוד ילד שדמה לאייל שתי טיפות מים, אני מניחה שזה תום , ״אבא!״ תום צעק, ״אני בא״ אבא אמר והגיע אלינו, ״היי ילדה שלי!״ הוא אמר וחיבק אותי, ״אבא תכיר זה שניר חבר שלי״ אמרתי ושניר חייך לעברו, ״אז אתה החבר של הבת שלי״ אבא אמר בחיוך, ״כן הכרנו בצבא״ אמרתי, ״אתם משרתים ביחד?״ הוא שאל, ״לא, שניר היה המפקד שלי עכשיו הוא משוחרר״ אמרתי, ״אה אז אתה יותר גדול ממנה״ הוא אמר, ״כן, אני בן 23״ שניר אמר, ״אה אני מבין״ הוא אמר, ״בואי תשבו אני אביא לכם משהו לשתות״ הוא אמר בחיוך והלך לכיוון המטבח אני חושבת.
-נקודת מבט שניר-
״אז שניר? מה אתה עושה עכשיו?״ אבא שלה שאל, ״אני כנראה נכנס שותף עם אחי במועדון שיש לו״ אמרתי, כן בסוף לא הלך לי במשרד וכל השיט הזה אבל אני ואידור סגרנו שאני מנהל עסקי של המועדון והוא מנהל מבפנים, ״אה מעניין, וטוהר איך את עם זה?״ הוא שאל, מה הוא מנסה לעשות?, ״שניר הוא מנהל עסקי שם, הוא לא שם בפועל״ היא אמרה, ״וגם אם הוא יהיה שם, אני סומכת עליו״ היא אמרה וחייכה אליי, הייתי צריך לשמוע את זה ממנה.
״היה בסדר״ טוהר אמר בשנייה שעלינו לרכב, ״כן היה סבבה, חוץ מזה שאבא שלך שואל יותר מידי שאלות״ אמרתי, ״בסדר זה לגיטימי, הוא לא היה בחיים שלי הרבה זמן״ היא אמרה, ״כן את צודקת, ניסע למסעדה?״ שאלתי, ״כן בא לי המבורגר״ היא אמרה וחייכה אליי כשהיא מלטפת את הבטן שלה, ״ניתן לך המבורגר בייב״ אמרתי ונסעתי לאגאדיר.
YOU ARE READING
Love in army
Romanceשניר הוא מפקד קשוח אך מה קורה כשהוא פוגש את טוהר? 17.8- מקום 2 ב#צבא 🥈