פרק 4

12.7K 446 37
                                    

-נקודת מבט טוהר-

״יפה שלייי״ שמעתי את שירה צועקת כשעניתי לטלפון, ״מה קורה?״ שאלתי בצחקוק, ״יוצאים היום! אידור יביא איתו חברים״ היא אמרה לי, ״נו שירה, אין לי כוח לכל זה״ אמרתי, ״יש לו חברים שווים בטירוף! ואח שלו בכלל!״ היא אמרה בהתלהבות, ״טוב בסדר״ אמרתי, ״אני באה אלייך בסביבות 21:00 נבחר לך בגדים״ היא אמרה, ״בסדר נודניקית״ אמרתי לה והיא צחקה וניתקה.

״אני פההה״ שירה צרחה מלמטה ואני גילגלתי את עיניי, ״בואי למעלה״ צעקתי, ״היייי! איך בצבא יפה שלי״ צעקתי וקפצה עליי, ״בסדר״ אמרתי, ״רק בסדר? אין חתיכים?״ היא שאלה בשוק, ״יש האמת, המפקד חתיכת שווה״ אמרתי, ״מממ! תעמיסי״ היא אמרה, ״נראה לך, הוא קשוח מידי בשבילי ואני רק אחרי פרידה״ אמרתי, ״בסדר היום הולכים לשכוח״ היא אמרה, ״טוב בגלל שאנחנו הולכות למועדון! את חייבת שמלה, התחת שלך הולך לבלוט היום ולקבל מאות מבטים״ היא הוסיפה וקרצה לי, ״לא יותר מידי שירה״ אמרתי בטון מתחנן, ״בסדר בסדר״ היא אמרה וחזרה להביט בארון שלי, ״אורי היא מושלמת״ היא אמרה ושלפה שמלה שקניתי מזמן ליציאה עם אוראל ולא שמתי אותה מאז, ״זה יותר מידי״ אמרתי, ״זה לא!״ היא אמרה וזרקה אותה עליי, ״קדימה להתלבש!״ הורתה לי ואני פשטתי את בגדיי, אני ושירה חברות טובות מגיל קטן אז אנחנו לא מתביישות אחת מהשנייה, ״מושלם!״ היא אמרה אחרי שהתלבשתי בשמלה הזו👇🏻

״אני פההה״ שירה צרחה מלמטה ואני גילגלתי את עיניי, ״בואי למעלה״ צעקתי, ״היייי! איך בצבא יפה שלי״ צעקתי וקפצה עליי, ״בסדר״ אמרתי, ״רק בסדר? אין חתיכים?״ היא שאלה בשוק, ״יש האמת, המפקד חתיכת שווה״ אמרתי, ״מממ! תעמיסי״ היא אמרה, ״נראה לך, הוא קשוח מיד...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




-נקודת מבט שניר-

״אתה בא איתי היום?״ אידור נכנס לחדר שלי ושאל, ״לא חושב אחי״ אמרתי, ״למה?״ הוא שאל, ״אין לי כוח, אני עייף אחי צבא זה מעייף״ אמרתי, ״מה שתרצה, לך שב עם אמא ואבא תשתה תה יזקן״ הוא אמר וזרק עליי כרית, ״אתה הגדול מבנינו״ אמרתי, ״אבל הנפש שלי צעירה יותר״ הוא אמר, ״אז מה אתה הולך עם שירה? או לבד קצת לשטוף את העיניים?״ שאלתי, ״בטח שעם שירה אח שלי, אני אשטוף את העיניים היא תשטוף לי את החיים״ הוא אמר וצחקתי בקול, ״בטוח שאתה לא רוצה לבוא? היא מביאה חברה אומרת שהיא כוסית רצח״ הוא אמר מנסה לשכנע אותי, ״אני עייף איד״ אמרתי, ״טוב טוב יזקן״ הוא אמר ויצא מהחדר, ״שנירי למה אתה לא הולך איתו?״ אמא נכנסה ושאלה, ״זה בקשר לזו שמטריפה אותך?״ היא הוסיפה, ״לא אמא, אני פשוט עייף״ אמרתי, ״על אמא שלך אתה לא תעבוד, אולי על איד כן״ היא אמרה והתיישבה במיטה, ״היא מושלמת אמא״ אמרתי לפתע והיא חייכה אליי, ״היא כלכך יפה, ויש לה מבט תמים כזה בעיניים פשוט מתחשק להעיף משם את המבט הזה״ אמרתי, ״שנירי אם היא ילדה טובה אז אתה להתנהג אליה כאחת כזאת, אני יודעת איך בגיל שלך מתנהגים למרות שאבא כבר היה איתי בגיל הזה ועזב את השטויות האלה, אתה לא יכול לנצל אותה בשביל זה ואז לזרוק אותה״ היא אמרה וחשבתי על זה לעומק, ״בידיוק בגלל זה אני לא יכול להיות איתה וגם בגלל שהיא טירונית שלי״ אמרתי, ״אויש נו, היום מותר לעשות הכל״ היא אמרה והייתי בשוק שזה יצא מהפה של אמא שלי.

-נקודת מבט טוהר-

״משעמם לי פה״ אמרתי לשירה, ״הנה אידור!״ היא אמרה והרימה את ידה מסמנת לו להתקרב אלינו, הוא הגיע עם עוד שני חברים שנראו סבבה לגמרי אומנם לא כמו שניר אבל הם נראו טוב, ״מה קורה חיים שלי״ אידור אמר בערסיות ונישק את שירה, ״בסדר איפה אחיך?״ היא שאלה אותו, ״הדבע הזה עייף, אין לי מושג מה עובר עליו״ הוא אמר והתיישבנו, ״ממתי שניר לא אוהב לצאת למועדונים?״ היא שאלה בהלם, אני רק פקחתי את עיניי למשמע השם שניר, שניר שלי? כאילו המפקד שלי.
״איך קוראים לך?״ אחד החברים של אידור שאל אותי, ״טוהר ולך?״ שאלתי מתוך נימוס, ״נתנאל את יכולה לקרוא לי נתי״ הוא אמר וחייך, יש לו חיוך יפה אבל לא כמו של.. תסתמי טוהר פשוט תסתמי, ״בת כמה יפה?״ הוא שאל, ״בקרוב 19״ אמרתי, ״אה קטנטונת״ הוא אמר וצחקק, ״חוצפן! בן כמה אתה?״ שאלתי, ״בקרוב 23״ הוא אמר והייתי בשוק, הוא בכלל לא נראה! ״אללה מי זה!״ אידור צעק כשראה מישהו מתקדם לעברו, החושך הסתיר אותו אז לא היה ברור לגמרי מי זה.

Love in army Where stories live. Discover now