פרק 26

9.7K 443 32
                                    

-כעבור שנה-
-נקודת מבט טוהר-

״שנה וחצי ביחדדד״ צעקתי וקפצתי על שניר, ״רוגע חיים שלי״ הוא צחק, ״אתה לא שמח?״ שאלתי בהרמת גבה, ״שמח בייב בטח ששמח״ הוא אמר וחייך, ״מאמי אתה יודע לשמור סוד?״ שאלתי, ״מה יש?״ הוא שאל מיד, ״זה משהו משמח! שירה בהיריון״ אמרתי, ״פשיי אחי עובד, עוד לא חודש נשואים״ הוא אמר וצחק, ״מטוטמם!״ אמרתי וצחקתי, ״עוד מעט את משחררת אה?״ הוא שאל, ״ברוך ה״ אמרתי בחיוך, ״עכשיו בואי נחגוג את השנה וחצי!״ הוא אמר והפך אותי על המיטה כך שהוא שוכב עליי, ״אתה חיה!״ אמרתי בבהלה, ״שתקי כבר״ הןא אמר ונישק את שפתיי בתשוקה, הוא ירד לאט לאא לכיוון הלסת והחל למצוץ נקודה מסוימת, הולך להישאר סימן זה בטוח, הורדתי לו את החולצה והוא חייך, ״לא מבזבזת זמן אה?״ הוא שאל בצחוק, ״נו כבר!״ אמרתי בעצבים, הוא הפשיט אותי וככה חגגנו שנה וחצי ביחד.

-נקודת מבט שניר-

״מה?!״ צעקתי לתוך הטלפון כשהוא העיר אותי, ״רוגע בראדר רוגע״ שוהם אמרה, ״מה את רוצה?״ שאלתי, ״שתבוא לקחת אותי מהבסיס? בבקשה בבקשה שניר!״ היא אמרה, ״למה אבא לא מחזיר אותך?״ שאלתי, ״לא שמעת?״ היא שאלה, ״מה לא שמעתי?״ שאלתי, ״כולם נסעו לסבא וסבתא״ היא אמרה, ״למה?״ שאלתי, ״הם חוגגים 50 שנה אני חושבת״ היא אמרה, ״סבבה אז אני אקח אותך ונסע לשם״ אמרתי, ״יש! אתה האח הכי טוב שיש!״ היא אמרה, ״את החנפנות תשמרי לאידור, הוא אוהב את זה יותר״ אמרתי והיא צחקה, ״ביי בראדר״ היא אמרה וניתקה, ״מאמי?״ צעקתי בבית כשאני מחפש את טוהר, ״במקלחת!״ היא צעקה והתקדמתי לשם, ״בוקר טוב״ אמרתי בחיוך משועשע כשהיא ניסתה להסתיר את עצמה, ״שניר תצא״ היא אמרה, ״פאק אם לא הייתי צריך ללכת״ אמרתי ונשכתי את שפתיי כשאני מסתכל עלייה, ״לאן אתה הולך?״ היא שאלה, ״לקחת את שוהם, תהיי מוכנה עוד איזה חצי שעה, הולכים לסבא וסבתא שלי הם חוגגים 50 או משהו״ אמרתי, ״מה ללבוש?״ היא שאלה, ״אם את שואלת אותי? את לא חייבת ללבוש״ אמרתי, ״חרמן מגעיל!״ היא אמרה וזרקה עליי את הספוג, ״יאלה יצאתי״ אמרתי ונישקתי את שפתייה את הרטובות.

״וואי איזה חום!״ שוהם צעקה כשנכנסה לאוטו, ״נמאס לי מהמדים האלה״ היא הוסיפה בעצבים, ״חודשיים בצבא ומתלוננת, את חתיכת מפונקת״ אמרתי וצחקתי, ״סתום כבר״ היא אמרה וכיוונה עליי את המזגן, ״הולכים לאסוף את טוהר״ אמרתי, ״התגעגעתי אלייה!״ היא אמרה, ״ולאחיך לא?״ שאלתי בהרמת גבה, ״לא״ היא אמרה כאילו זה כבר ברור, ״מה יהיה איתך מה״ מילמלתי לעצמי.

-נקודת מבט טוהר-

התלבשתי👇🏻

ובידיוק שהייתי מוכנה שניר סימס לי שהם למטה, ירדתי ושוהם ישבה מאחורה, ״גיסתיייי״ היא צעקה כשעליתי לאוטו, ״התגעגעתי אלייךך״ היא הוסיפה וחיבקה אותי, ״שוהם תשאירי ממנה משהו״ שניר אמר וצחק, ״שתוק יא קנאי״ היא אמרה וצחקתי, ״מצחיק אותך?״ הוא שאל בהרמת גב...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ובידיוק שהייתי מוכנה שניר סימס לי שהם למטה, ירדתי ושוהם ישבה מאחורה, ״גיסתיייי״ היא צעקה כשעליתי לאוטו, ״התגעגעתי אלייךך״ היא הוסיפה וחיבקה אותי, ״שוהם תשאירי ממנה משהו״ שניר אמר וצחק, ״שתוק יא קנאי״ היא אמרה וצחקתי, ״מצחיק אותך?״ הוא שאל בהרמת גבה, ״מאוד״ אמרתי עם חיוך, ״למה אני חבר שלך?״ הוא שאל את עצמו יותר מאשר אותי, ״וואי איך התגעגעתי לסבתא שלך!״ אמרתי והוא צחק, ״כפרה עליהם! חוגגים 50 שנה ביחד״ שוהם אמרה וצחקה.

-הסבא וסבתא הם שי ואדיאל מי שלא זוכרת😅 ומי שלא הצביעה לפרק 23 שתלך🙃

Love in army Where stories live. Discover now