פרק 29

9.5K 410 42
                                    

-נקודת מבט טוהר-

״אנו נוסעים בדרך הופה היי הופה היי״ שוהם שרה כשהיינו בדרך לאילת, ״וואיי חרפנת אותיי!״ שניר צעק, ״הנהג שלנו לא חברמן!״ היא צעקה ואני צחקתי, ״עוד כמה זמן מגיעים?״ שוהם שאלה בפעם האלף, ״למה לא הלכת עם אבא ואמא?״ שניר שאל ביאוש, ״כי מאור איתם והוא נרדם עליי כל הזמן״ היא אמרה, ״למה לא הלכת עם אידור?״ הוא שאל, ״לא כיף להציק לאידור, הוא לא מתעצבן כמוך״ היא אמרה וחייכה חיוך חצוף, ״בת 18 וחצי אבל לא גדלה״ שניר מילמל, ״שתוק״ היא אמרה, בזמן שאני מחייכת מהוויכוח האחים הזה שנוצר בינהם עצמתי את עיניי ונרדמתי.

״יפה שלי, קומי״ שמעתי את שניר אומר תוך כדי שהוא נדנד אותי, ״הגענו?״ שאלתי בקול צרוד, ״לא, עשינו עצירה, בואי נקנה לך משהו לשתות״ הוא אמר, ״טוב״ מילמלתי ויצאנו מהאוטו, ״מה את רוצה לשתות?״ שניר שאל, ״קולה״ אמרתי והתיישבתי ליד שוהם, ״תצאי איתי היום! בבקשה בבקשה״ היא אמרה והצמידה את ידייה כאילו מתחננת, ״שניר לא יתן לי״ אמרתי, ״בבקשה טוהר! את הכי קרובה לגיל שלי, שירה בהיריון אידור בחיים לא יתן לצאת למסיבה״ היא אמרה, ״שו מסיבה?״ שניר שאל והושיט לי את הקולה שלי, ״תודה בייב״ אמרתי, ״איזה מסיבה?״ הוא שאל, ״אני רוצה שטוהר תבוא איתי״ שוהם אמרה, ״חיה בסרט״ הוא אמר, ״נו בבקשה שניר!״ היא אמרה, ״לא״ הוא אמר והתיישב לידי, ״אח רע!״ היא אמרה ועשתה לנו גב, ״את רעבה יפה שלי?״ הוא שאל ואני הנדתי בראש לשלילה, ״תביאי שלוק״ הוא אמר ומשך את הקולה מהיד שלי, לוגם ממנה לאט אבל כמעט את כל הבקבוק, ״היי שמן! גמרת לי הכל״ אמרתי וחבטתי בזרועו, ״תינוקת שלי תירגעי״ הוא אמר ונישק אותי נשיקה מלאה בטעם של קולה.

-נקודת מבט שניר-
״שוהם, הגענו״ אמרתי כשראיתי שהיא ישנה, ״באמת?! סוףסוף״ היא אמרה ונראתה כאילו לא ישנה בכלל, היא ירדה מהאוטו והלכה לתוך המלון, ״מאמי קומי״ אמרתי ונענעתי את טוהר, ״טוהר״ אמרתי שוב, ״ממ״ היא מילמלה, ״הגענו חיים שלי״ אמרתי וליטפתי את ראשה, ״סוףסוף! חם לי ובא לי בריכה״ היא אמרה והתמתחה, ״מכור אלייך״ מילמלתי בזמן שבהיתי בה.

״מאמי בוא לבריכה!״ טוהר אמרה כשהיא לבשה את הבגד ים, ״אני עייף״ אמרתי, ״אז אני אלך לבד״ היא אמרה והתחילו לרוץ לי סרטים בראש, אם יתחילו אותי? או אם היא תגלה? ״אני בא״ אמרתי, ״חשבתי שאתה עייף״ היא אמרה בלגלוג, ״שתקי כבר״ אמרתי ומשכתי אותה אליי, ״תסגור לי את החזייה של הבגד ים״ היא אמרה והסתובבה עם הגב אליי, אחרי דקה שניסיתי ולא הצלחתי התחלתי להתעצבן, ״כוסעמק זה מסובך״ אמרתי והיא צחקה, ״מה מצחיק אותך?״ שאלתי, ״להוריד אותה אתה יודע יפה מאוד״ היא אמרה והמשיכה לצחוק, ״חה חה״ אמרתי, ״אני אסגור כבר״ היא אמרה ונכנסה לשירותים, פתחתי את האייפון ונכנסתי לקבוצה שפתחנו למה שהולך להיות מחר,
•אחינו עומד להציע💍•
סיסטר מכוערת: אל תדאג שנירי לא נעלבתי מהריב המזויף שהיה לנו.
אני: שמח.
הטמבל של המשפחה(אידור): למה רבתם בכאילו?
שוהם: כדי שנריב מחר ריב ממש גדול שיהיה קשור לזה של היום, ואז שניר ״יתפוצץ״ וילך למקום שהוא יציע לה והיא תלך אחריו ישר לתוך המלכודת😈.
אמא יקרה שלי: שנירי הצלחתי להשיג לך את מה שביקשת.
אני: אין עלייך!!

״מה אתה עושה?״ טוהר שאלה שהיא יצאה, ״סתם באינסטגרם״ אמרתי, ״טוב״.

Love in army Where stories live. Discover now