פרק 14

11.6K 454 60
                                    

-נקודת מבט שניר-

״דיי שניר! אני נשבעת שאם אתה ממשיך לדגדג אותי אני..״ היא אמרה אך קטעתי אותה, ״מה תעשי לי?״ שאלתי וצחקתי, ״אני ארביץ לך!״ היא צעקה ואני התפקעתי מצחוק, ״את לא תצליחי להרביץ לי״ אמרתי, ״אה כן?״ היא שאלה ושמה את ידייה על המותנים שלה, ״את חתיכת חוצפנית״ אמרתי, ״אתה!״ היא אמרה וניסתה לקפוץ עליי עם הנקע שיש לה ברגל כשהיא חובטת בחזה שלי, ״אמאלה טוהר! בבקשה לא!״ אני אומר בדרמטיות והיא מביאה במבט עצבני ואני רק צוחק.

״נרגענו?״ שאלתי לאחר שהגשתי לה פופקורן, ״כן״ היא אמרה וחייכה חיוך מושלם, ״אתה בא לראות איתי סרט?״ היא שאלה, ״אני הולך להתקלח, ואז אני אקפיץ אותך לבית?״ שאלתי, ״אממ כן״ היא אמרה וראיתי בעיניים שלה שהיא לא רוצה לחזור לשם, ״את לא חייבת, את יכולה לישון בחדר אורחים״ אני אומר, ״לא זה בסדר, אני אחזור לבית״ היא אמרה, ״אוקיי״ מילמלתי ועליתי למקלחת.

-נקודת מבט טוהר-

״אני אוסף אותך מחר? נלך לסרט?״ שניר שאל לפני שירדתי מהאוטו שלו, ״מה זה דייט?״ שאלתי במבוכה, ״תקראי לזה איך שאת רוצה״ הוא אמר בחיוך, ״אוקיי״ אמרתי מסמיקה, ״לילה טוב״ הוא אמר ואני החזרתי לו, הוא לא נסע עד שנכנסתי לבית, אמאלה הוא כזה מושלם!

״אמא זאת טוהר בחדר שלה?״ שמעתי את אלעד שואל את אמא, ״כן זו היא, היא חזרה אתמול״ היא אמרה לו בעייפות, קמתי מהמיטה לאט בגלל הרגל והתקדמתי לשירותים בכדי לשטוף פנים ולצחצח שיניים, ״מה את עושה כאן?״ אלעד שאל כשנכנס ונעמד לידי מצחצח שיניים גם הוא, ״יש לי נקע ברגל״ מילמלתי וניגבתי את פניי, ״באמת? איך?״ הוא שאל ואני חושבת שראיתי זיק של דאגה בעיניו, ״נפלתי״ אמרתי ויצאתי מהשירותים, ״רגע טוהר!״ הוא אמר ובא אחריי, ״שחרר אלעד״ אמרתי, ״אני מצטער, לא התכוונתי להגיד את הדברים האלו״ הוא אמר, ״בסדר״ מילמלתי ונכנסתי לחדר.
הרמתי את הטלפון וראיתי שמישהו שלח לי הודעה, נכנסתי לתמונת פרופיל ופאק איזה חתיך שניר יצא בה!
שניר: קופה?
אני: אתה קוף בעצמך, מאיפה המספר שלי?
שניר: לפעמים יש הטבות בלהיות מפקד.
אני: תחמן!
שניר: תהיי מוכנה עוד שעה? נצא לסרט?
אני: שעה וחצי?
שניר: בסדר נודניקית, שעה וחצי. לא יותר.
אני: אתה חתיכת שתלטן!
שניר: אוהב.
ברגע שראיתי את ההודעה הלב שלי קפץ במקום והרגשתי אותו עומד להתפוצץ.

קמתי והלכתי לארון מחפשת מה ללבוש, כמעט ואני מחליטה לבטל איתו כי אין לי מה ללבוש, מצאתי ג'ינס לבן וחולצה פסים שחור לבן👇🏻

אני חייבת לחדש את מלאי הבגדים בדחיפות, הצבא פשוט גרם להיות מוזנחת ברמות, אני ניגשת לשידת האיפור הקטנה שלי ומתיישבת על הכיסא שכבר מזמן קטן בשבילי, אני מחליטה לשים מעט מסקרה ולמרוח אודם בגוון ניוד וזהו, לא רוצה להשקיע יותר מידי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




אני חייבת לחדש את מלאי הבגדים בדחיפות, הצבא פשוט גרם להיות מוזנחת ברמות, אני ניגשת לשידת האיפור הקטנה שלי ומתיישבת על הכיסא שכבר מזמן קטן בשבילי, אני מחליטה לשים מעט מסקרה ולמרוח אודם בגוון ניוד וזהו, לא רוצה להשקיע יותר מידי.

-נקודת מבט שניר-

״אני למטה קופה״ אמרתי כשהתקשרתי אלייה, ״אל תקרא לי קופה״ היא אמרה, ״טוב, תרדי״ אמרתי ולפני שהספיקה לענות הוספתי, ״קופה״ היא רטנה ואני צחקתי, ״אני באה״ היא אמרה וניתקה לי.

״ייבשת אותי״ אמרתי אחרי חמש דקות שהיא ירדה למטה לבושה בג'ינס וחולצה שפאקינג מדגישים כל קימור בגוף היפה שלה, ״תפסיק לבהות״ היא אמרה, ״שתקי״ אמרתי והוא צחקה, ״אתה מסמיק!״ היא אמרה והצביעה על פניי, ״וואי באת מציקה היום?״ שאלתי, ״קצת״ היא אמרה וחרצה את לשונה אליי, מה הייתי עושה עם הלשון הזאת פאק! ״מה עם הרגל?״ שאלתי מנסה להעביר נושא לפני שהחבר הקטן שלי מתרומם, ״קצת כואבת, פחות מאתמול אבל״ היא אמרה ועלתה בזהירות לאוטו, ״יופי״ אמרתי ונכנסתי גם אני, ״שים דספסיטו״ היא אמרה, ״גם את אוהבת את השיר הזה?״ שאלתי, ״מתה עליו! אבל של ג'סטין!״ היא אמרה בהתלהבות, ״קחי שימי מה שאת רוצה״ אמרתי מגיש לה את הטלפון שכבר מחובר לבלוטוס באוטו, ״אמאלה אני מאוהבת בו!״ היא אמרה, מתי תהיי מאוהבת בי?

-נקודת מבט טוהר-

״לאיזה סרט הולכים?״ שאלתי, ״מה שבא לך, אני זורם״ הוא אמר, ״אולי נלך לוונדר וומן?״ שאלתי, ״לא אוהב״ הוא אמר, ״אמרת שאתה זורם!״ אמרתי בעצבים, ״לא עד כדי כך״ הוא אמר וצחק, לא יכולתי שלא לצחוק איתו! הצחוק שלו מדבק בטירוף! ״משמר המפרץ?״ שאלתי, ״בסדר״ הוא אמר והלכנו לקנות כרטיסים, הבאתי איתי 200 שקל אני ממש לא מתכוונת לתת לשניר לשלם עליי, ״שני כרטיסים למשמר המפרץ״ הוא אמר והיא הסתכלה עליו ונשכה שפתייה מול הפרצוף שלו! ושלי! מה היא חושבת לעצמה?! ״בבקשה״ היא אמרה ושניר שילם לה, ״היי תן לי לשלם על עצמי״ אמרתי, ״לא, זה דייט אז אני משלם״ הוא אמר, ״אני קונה את הפופקורן ואת השתייה״ אמרתי והלכתי/צלעתי לשם לפני שהוא יחליט לקנות בעצמו, ״פופקורן גדול ושתי כוסות קולה גדולות״ אמרתי והמוכר חייך אליי, ״נו בייב קנית?״ שניר הגיע והניח את ידו על מותניי, מה?

״מה זה היה שם?״ שאלתי אחרי שקנינו את הפופקורן, ״הוא הסתכל עלייך״ הוא אמר, ״אז?״ שאלתי, ״לא רציתי שיסתכל״ הוא אמר ומשך את כתפיו, ״אתה מוזר״ הודעתי לו, ״אני רכושני״ הוא אמר, ״אני לא שלך״ אמרתי, ״עדיין לא״ הוא אמר בשקט אך שמעתי, שמעתי והלב שלי קפץ.

Love in army Where stories live. Discover now