פרק 17

12.2K 442 35
                                    

-נקודת מבט טוהר-

״מאמי את מוכנה?״ שניר שאל בעייפות, ״עוד רגע״ מילמלתי כששירטטתי את האיילינר, ״כל השטויות האלה לא בשבילך, את יפה בלעדיהם״ הוא אמר כשהוא עומד מאחורי והלב שלי נמס, ״ההורים שלי מחכים לנו״ הוא אמר זירז אותי, ״בסדר חופר״ אמרתי וקמתי מסתכלת על המראה לבשתי👇🏻

״מאמי את מוכנה?״ שניר שאל בעייפות, ״עוד רגע״ מילמלתי כששירטטתי את האיילינר, ״כל השטויות האלה לא בשבילך, את יפה בלעדיהם״ הוא אמר כשהוא עומד מאחורי והלב שלי נמס, ״ההורים שלי מחכים לנו״ הוא אמר זירז אותי, ״בסדר חופר״ אמרתי וקמתי מסתכלת על המראה לבשתי...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


״מושלמת״ שניר מילמל, ״תודה בייב״ אמרתי ונישקתי אותו נזהרת על האודם, ״שירה תהיה״ הוא אמר והנהנתי, היום התעוררתי מאוחר כי אתמול שהיינו אצל חברים של שניר חזרנו ממש מאוחר כמעט לפנות בוקר אז יצא שלא ישנתי כלכך הרבה.

״וואו! אחותי את הורסת!״ שירה צעקה כשהיינו מחוץ לבית של ההורים של שניר, ״סתמי כבר, מה את צועקת? וגם את מושלמת״ אמרתי והיא צחקה, ״אני גם נפגשתי עם ההורים מוקדם, יש להם קטע כזה״ היא מילמלה לעברי ואני צחקתי, ״בייבי את באה?״ אידור שאל את שירה והיא הנהנה והתקדמה אליו, לא לפני שלחשה לי בהצלחה, ״קטנה אל תהיי בלחץ״ הוא אמר וחיבק אותי, ״איך אני נראית?״ שאלתי, ״מושלמת כמו תמיד״ הוא אמר ונישק אותי, ״האודם!״ אמרתי ודחפתי אותו, ״נמאס לי מהאודמים האלה, אני צריך לזרוק לך את כולם״ הוא אמר וצחקתי, ״נהרס לי?״ שאלתי, ״לא, יאלה כנסי כבר יפחדנית״ הוא אמר ודחף אותי פנימה, ״מטוטמם״ אמרתי לו, ״היי!״ שוהם ניגשה אלינו בהתלהבות, ״ידעתי שתהיו ביחד״ היא אמרה צוחקת, ״היי״ מילמלתי בביישנות, ״היי טוהר!״ עלמה אמא של שניר באה אליי וחיבקה אותי, ״בואי תיכנסי יש מלא אוכל״ היא הוסיפה והובילה אותנו לחצר הענקית שלהם, ״מזל טוב מאורי״ אמרתי וחיבקתי אותו, ״מה קורה טוהר?״ דניאל אבא של שניר שאל אותי, ״הכל טוב״ אמרתי, ״שנירי מה אתה מתכוון לעשות עכשיו?״ עלמה שאלה את שניר, ״אמא תפסיקי לקרוא לי ככה, ואני עדיין לא החלטתי״ שניר אמר, ״חשבת לעשות משהו עם התואר שיש לך במנהל עסקים?״ דניאל שאל אותו, ״לא יודע אבא, רק עכשיו השתחררתי אחרי 5 שנים בצבא שחררו״ שניר ענה בעצבים, ״די מאמי״ מילמלתי והנחתי את ידי על הרגל שלו, ״אחי בוא כנס איתי שותף במועדון״ אידור אמר, מה מועדון? אני אהיה בצבא ואצטרך לחשוב כל היום על זה ששניר נמצא במועדון כל היום, ״לא אחי לא בשבילי״ הוא ענה ונאנחתי בהקלה, ״שמעתי את זה״ הוא מילמל לתוך האוזן שלי.

-נקודת מבט שניר-

״לפעמים אני פשוט לא אוהב ללכת אליהם״ אמרתי אחרי שנכנסנו לדירה שלי, ״הם רק דואגים לך שניר״ היא אמרה, ״כן אבל הם לא מבינים שהם לוחצים יותר מידי״ אמרתי ונשכבתי במיטה, ״מחר אני חוזרת״ היא אמרה ונשכבה לידי, ״אבל אני אחזור עוד שבוע״ היא הוסיפה מנסה לעודד אותי, ״מה אני אעשה בלעדייך שבוע?״ מילמלתי וחיבקתי אותה, ״וגם שעידן יתחתן אני אחזור לפחות לשבוע, אני צריכה ללכת לתופרת לתפור שמלה״ היא אמרה וכנראה כבר עפה לדמיין במחשבות את השמלה שלה, ״אני אוהב אותך״ מילמלתי ועצמתי את עיניי.

התעוררתי שהיה כבר חושך וטוהר לא הייתה לידי, לקחתי את האייפון מהשידה וראיתי שהיא שלחה לי הודעה,
My girl💘: מאמי הלכתי כי אני צריכה לקום מוקדם מחר, אני אתגעגע מאוד! אוהבת❤
מצחיקה היא חושבת שאני אוותר לה, קמתי והחלפתי לשורט שחור של אדידס וטישרט חלקה בצבע לבן ונסעתי לבית שלה.
Me: מאמי אני בחוץ!
שלחתי הודעה בגלל שהיא לא ענתה לשיחת טלפון, אבל גם להודעה היא לא ענתה. אז פשוט הלכתי ותיקתקתי בדלת, ״מה אתה עושה כאן?״ אח שלה אלעד שאל איך שהוא פתח את הדלת, ״באתי לטוהר״ אמרתי, ״היא ישנה״ הוא אמר, ״אני יודע״ אמרתי, ״אז למה באת?״ הוא שאל, ״לראות אותה לפני שהיא נוסעת״ אמרתי, ״כנס״ הוא אמר וגילגל עיניים, אני שונא אותו.
״יפה שלי״ מילמלתי וליטפתי את ראשה, ״אני אוהב אותך כלכך״ המשכתי לדבר לטוהר הישנה, ״אם רק היית יודעת מה את עושה ללב שלי, איך אני מרגיש כשאת קוראת בכינויים שפעם חשבתי שמפגרים אחרי שנשבר לי הלב, איך הלב מפרפר כשאת צוחקת ופאק כשאת מנשקת אותי אני פאקינג בעולם אחר, אני פשוט מאוהב בך, את לא מבינה כמה אני מפחד להיפגע מאהבה אבל איכשהו אני מרגיש שאת לא תיפגעי בי לעולם, אני פשוט בוטח בך״ אשכרה נאמתי לה כשהיא ישנה, ״ממ״ שמעתי אותה ממלמלת, ״מאמי שלי״ אמרתי ונישקתי ראשה, ״שניר?״ היא שאלה וכיווצה את הגבות שלה והמבט הזה גרם לה להיראות כלכך חמודה, ״כן חיים שלי, חשבת לברוח בלי להיפרד?״ שאלתי והרמתי אותה למצב ישיבה, ״אני לא אתעורר מחר בגללך״ היא אמרה ודחפה אותי, ״את אוהבת אותי״ אמרתי ונישקתי אותה, ״מאמייי״ היא אמרה בקול תינוקי, ״אולי תבוא לבקר אותי באמצע שבוע?״ היא שאלה באותו קול, ״מה את תתגעגעי אליי?״ שאלתי, ״מאוד!״ היא אמרה, ״אני אבוא, נראה לרועי הבן זונה למי את שייכת״.

Love in army Where stories live. Discover now