-נקודת מבט אידור-
״מאמי נראה לך שיש משהו בין טוהר לשניר?״ שירה שאלה, ״לא חושב, הוא היה מספר לי והיא הייתה מספרת לך״ אמרתי בשעמום, למה אני צריך לדבר על אחי כשיש מלא דברים אחרים לעשות? ״יאלה יפה שלי בואי לישון״ אמרתי והרמתי אותה מהסלון לחדר שלי, ״אבל איד אני לא עייפה״ היא אמרה מצחקקת, ״בסדר אני יכול לחשוב על כמה דברים שאפשר לעשות במקום״ אמרתי והיא צחקה יותר חזק, ״חי בסרט״ היא אמרה, ״ממ קנית כרטיס? אם את לא נכנסת״ אמרתי, ״יש לי מנוי״ היא אמרה, ״לא מאמין, הוכחה בבקשה״ אמרתי כשהורדתי אותה בכניסה לחדר שלי, לפתע היא נישקה אותי נשיקה רטובה ואוח השפתיים שלה זה משהו מיוחד, ״מספיק מוכח העניין״ מילמלתי ונכנסתי לחדר שם את השלט שאבא קנה לי ולשניר ביום הולדת 16 על הדלת, ~כבר לא משתמש ביד ימין~. לפעמים אבא כלכך שרוט שאפילו לאמא נמאס ממנו, מאז שהוא קנה לנו את השלטים האלו, אני ושניר קבענו כששמים אותם כשיש אצלנו מישהי, אני במקרה הזה שם אותו כל יום, שניר לא שם אותו מאז הבת זונה.
-נקודת מבט שניר-
״המפקד! שמעתי תיקתקת את ענבר״ אור התקדם אליי, ״מה?״ שאלתי, ״איך היא? נהנת? שווה ניסיון?״ הוא שאל והתיישב לידי, ״מה אתה רוצה אור?״ שאלתי, ״רק לשאול איך היה לעשות את המפקדת של החטיבה השנייה״ הוא אמר, ״עוף עוף מפה״ אמרתי, ״אמרתי משהו לא נכון מפקד?״ הוא שאל, ״טוס לי מהעיניים לפני שאתה סוגר שבת כל החודש״ צעקתי והוא מיד רץ משם, אחרי השיחה עם טוהר הייתי חייב להתפרק, אז כן הלכתי לענבר, לא חשבתי היא תפיץ את זה לכל הבסיס, אינעל העולם אם זה יגיע לטוהר אני מת, אני לא רוצה לפגוע בה ושהיא תחשוב שהשיחה אתמול הייתה סתם היא הרי נפתחה אליי ואני אלייה, ״היי שנירי״ ענבר התיישבה לידי ואני התמלאתי חלחלה, איך זה נגעתי בדבר הזה? הייתי עד כדי כך צריך סקס? ״מה את רוצה?״ שאלתי, ״אותך שוב״ היא אמרה וחייכה חיוך שחשבה שסקסי כנראה אבל הוא ממש לא. ההפך הוא הנכון.
-נקודת מבט טוהר-
״שמעת על המפקד וענבר?״ רוני שאלה אותי, ״לא, למה מה יש בינהם?״ שאלתי, ״הוא זיין אותה אתמול״ היא אמרה בבוטות, אני לא מאמינה שאחרי השיחה העמוקה שהייתה לנו הוא פשוט הלך למישהי אקראית וזיין אותה, חשבתי שהשיחה שהייתה בנינו הראתה משהו, פשוט פעם הבאה אל תחשבי טוהר.
״טוב, בקרוב מאוד אתם תהפכו מטירונים לחיילים מן המניין! כל אחד כבר יודע לאן הוא מתכוון ללכת? מישהו נשאר כאן בבסיס?״ המפקד שאל בארוחת ערב, כל מי שהתכוון להישאר כאן הרים יד, כולל אותי, ״אם ככה אלו שלא נשארים, תשמרו על קשר״ הוא אמר מחויך מעט, ״טוב יאלה עופו מפה לעשות טלפונים, אני יודע שאתם מחכים לזה כבר מהרגע הראשון שהתחלתי לדבר״ הוא אמר וכולם צחקו, כולם חוץ ממני, כולם יצאו מהחדר אוכל חלק לדבר עם ההורים חלק לדבר עם החבר/ה, רק אני התקשרתי לשירה החברה הכי טובה שלי, אני די בטוחה שהרוב מנצלים את השיחה הזו להתקשר להורים או לחבר/ה, רק אני מתקשרת לשירה שהיא כרגע הבן אדם שהכי קרוב למשפחה בשבילי, ״אהובה שלי!״ היא צרחה כשענתה לשיחה, ״מה קורה?״ שאלתי בגיכוח, ״מה יש בוב?״ היא שאלה, לי ולשירה יש אינספור כינויים ובגלל שראינו ביחד בפעם הראשונה בובספוג היא קוראת לי ׳בוב׳ ואני קוראת לה ׳פט׳, ״נמאס לי פט באמת״ מילמלתי, ״תספרי לי״ היא אמרה, ״אתמול אני ושניר דיברנו, סיפרתי לו על אבא שלי ועידן, הוא סיפר לי גם משהו, חשבתי שהכל הלך טוב ושהיה בנינו קליק! ומה אני מגלה בבוקר? הוא שכב עם אחת המפקדות כאן, שנייה אחרי שהוא היה איתי!״ אמרתי בכעס, ״אוי בובי שלי, כשתצאי שבת אנחנו נצא ומבטיחה לך שאני מוצאת לך מישהו בשבילך, אפילו אחד החברים של איד״ היא אמרה, ״אני אוהבת אותך פט״ אמרתי, ״גם אני בוב״ היא אמרה, ״אני צריכה לנתק״ אמרתי שרוני התקדמה אליי וסימנה שנגמרה השעת ט"ש, ״ביי בוב״ היא אמרה וניתקה.
-נקודת מבט שניר-
״שירה מדברת עם אשתך״ אידור אמר כשדיברנו בטלפון, ״איזה אשתי ואיזה נעליים, הרסתי הכל״ אמרתי, ״מה לא הצלחת לכבוש אותך? לא עבד עלייה הקסם שלך?״ הוא שאל משחק את עצמו בהלם, ״סתום את הפה! איך שסיימנו לדבר הלכתי לזיין את אחת המפקדות, לא יודע מה חשבתי לעצמי״ אמרתי, ״אתה אידיוט אחי״ הוא אמר, ״מקרה אבוד״ הוא הוסיף, ״טוב חלאס, הבנתי תפסיק לרדת עליי״ אמרתי עצבני, ״קיצר היא גילתה?״ הוא שאל, ״מה חשבת? בבסיס הזה שום דבר לא נשאר בסוד, אבל זה לא שאנחנו ביחד, אני לא חייב לה כלום״ אמרתי, ״נו אז למה אתה אוכל את עצמך?״ הוא שאל, ״לא יודע״, למה אני מרגיש אשם בעצם?
-
רק בגלל שהייתן ממש קרובות❤
140 דירוגים.
55 תגובות
YOU ARE READING
Love in army
Romanceשניר הוא מפקד קשוח אך מה קורה כשהוא פוגש את טוהר? 17.8- מקום 2 ב#צבא 🥈