פרק 6

11.9K 549 62
                                    

-נקודת מבט שניר-

ראינו את הסרט שהיה מבוסס על הסיפור של היפה והחיה, היא נרדמה לי על הרגל ואין לי לב לקום ולהעיר אותה, הספקתי לראות עוד שלושה סרטים מאז שהיא נרדמה, ״תהיי בשקט אבל אחותי הקטנה בטח כבר ישנה״ שמעתי קול לוחש, ״בסדר״ קול נוסף אמר רק שהפעם הוא היה נשי, ״מי אתה?!״ התגלה מולי מישהו שנראה בערך בגיל שלי וצעק עליי, ״ידיד של טוהר״ אמרתי מיד, ״ומה אתה עושה כאן בשעה כזאת?״ הוא שאל, ״יצאנו ואז החזרתי אותה לבית, ראינו סרט והיא נרדמה״ אמרתי, ״טוב יאלה סע גבר״ הוא אמר ואני גיכחתי, ״לא רוצה״ אמרתי, ״סע אחי אני כאן איתה״ הוא אמר, ״כן רואים כמה אתה כאן איתה״ אמרתי בזילזול והסתכלתי על הבחורה הזו שהוא הביא איתו, היא נראית שפוכה רצח, ״אל תגיד לי איך להתנהג עם אחותי סבבה? יאלה לך מפה ילד״ הוא אמר, ״ילד תקרא לחברים שלך״ אמרתי והרמתי את ראשה בעדינות והתרוממתי מהספה, ״למה בן כמה אתה? אה? 19? או 20?״ בוא שאל בלגלוג, ״בקרוב 23״ אמרתי והוא שתק, ״שמור על אחותך, היא רגישה ואתה ואמא שלך רק פוגעים בה״ אמרתי ויצאתי מהבית.

-נקודת מבט טוהר-

התעוררתי בסלון בשעה 12, כרגיל אלעד ישן עם הבחורה שהוא הביא איתו אתמול ואמא לא בבית או מסתגרת בחדר שלה, התקדמתי לשירותים כדי לעשות את אירגוני הבוקר שלי ואז עליתי לחדר לבשתי על עצמי ג'ינס וחולצה של ואנס, אחרכך הכנתי לעצמי פנקייקים, ״את רוצה לספר לי ממתי את מסתובבת עם גברים בני 23?״ אלעד צעק מאחורי בזמן שטיגנתי את הפנקייקים, ״מה?״ שאלתי, ״אתמול אני מגיע לבית ורואה אותך ישנה על מישהו בן 23!״ הוא צעק, ״ראינו סרט ונרדמתי!״ צעקתי עליו בחזרה, ״מה את זונה?! אני לא מבין?! מה יש לך לחפש עם מישהו בגיל הזה?״ הוא צעק ואני הרגשתי את הדמעות מבצבצות בעיניי, ״אתה מטומטם! פתאום אתה נזכר להיות האח הדואג והמגונן, כשבאמת הייתי צריכה אותך לא היית כאן! כשהייתי בבקו"ם מחכה שיגייסו אותי כולם היו עם משפחות! ואני הייתי לבד! אתה יודע מה זה לבד? אם אל תזיין לי את השכל עכשיו ותשחק לי אותו איזה דאגן ובעצם כל מה שאתה עושה זה להתעלם ממני מאז שאני בת 13!״ צעקתי ועליתי לחדר שלי, כבר עבר לי החשק לפנקייק.

-נקודת מבט שניר-

״אתמול חזרת מאוחר אחי, מה זיינת?״ אידור שאל, ״לא״ אמרתי, ״אז איפה היית?״ הוא שאל, ״החזרתי את טוהר לבית״ אמרתי, ״ו..?״ הוא שאל, ״וכלום, ראינו סרט״ אמרתי, ״איזה עלוב אתה אחי! ראית איזה שווה היא!״ הוא אמר וזרק עליי כרית, ״סתום את הפה! יש לך חברה ימגעיל״ אמרתי, ״איזה נקבה אתה שניר״ הוא אמר ויצא מהחדר.
״שניר״ שמעתי קול מחוץ לדלת שלי ותקתוק חלש, ״כנס קטן״ אמרתי כשהבנתי שזה מאור, ״אמא אתה שתרד למטה״ הוא אמר ואני קמתי מהמיטה והרמתי אותו על הגב, ״הייי״ הוא צרח בבהלה וצחק, ״שניר תוריד אותו! הוא יפול״ אמא אמרה, ״תירגעי כבר עלמה״ אבא אמר לה והיא נעצה בו מבט, הורדתי את מאור לריצפה ושוהם ירדה למטה עם שורט וחולצת בטן, לא מוצא חן בעיניי הלבוש הזה שלה, ״מה זה זה?״ אני ואידור שאלנו ביחד, ״סתמו כבר״ היא אמרה והתיישבה בשולחן, ״אבא״ אמרנו שוב ביחד והסתכלנו אחד על השני, ״שוהם תחליפי בגדים״ אבא אמר, ״שחררו כבר! כאילו אמא לא הייתה מתלבשת ככה״ היא אמרה, ״נראה לך שהייתי נותן לה להתלבש ככה״ אבא אמר ונישק את אמא,
״איכ אבא!!״ צעקנו כולנו ביחד, מעניין מה עם טוהר.

-נקודת מבט טוהר-

נמאס לי מכל החרא הזה! נמאס לי שאח שלי מתנהג כמו נער מתבגר ואז בא וצורח עליי כשגם לי בא לפעמים להתנהג ככה, נמאס לי שאמא שלי מתנהגת כמו ילדה קטנה ודכאונית!

-40 תגובות.
-115 דירוגים

Love in army Where stories live. Discover now