-נקודת מבט שניר-
״בוקר טוב! מקווה שהשבת עברה לכם טוב! למה השבועיים האלה הולכים להיות הרבה יותר אינטנסיביים״ צעקתי והם ענו בקול אחד, ״קדימה 10 סיבובי ריצה מסביב לבסיס!״ צעקתי והם התחילו לרוץ, טוהר רצה בין הראשונים ואני מהופנט אלייה, פאק איך שהתחת שלה קופץ מהר כשהיא מגבירה את הריצה, אני חושב שאני עומד למות, שניר תתפקס ותתרכז במשהו שהוא לא התחת שלה.
״טוב אז אחרי שעשיתם את האימון בוקר, מחכה לכם יום ארוך של מטווחים. אני לא אהיה איתכם שם, יהיה איתכם מדריך שיסביר לכם הכל על הנשק שאתם עומדים לירות בו! אני מצפה לשמוע שהייתם בסדר, אם לא מחפשים תורנים למטבח!״ אמרתי באזהרה, ״כן המפקד!״ הם צעקו פה אחד והתקדמו למקום המטווחים, ״אסולין תישארי״ אמרתי, ״כן המפקד?״ היא שאלה אחרי שכולם הלכו, ״איך את?״ שאלתי, ״בסדר, למה?״ היא שאלה לא מבינה, ״כי כשהלכתי אחיך הגיע״ אמרתי, ״הכל בסדר״ היא אמרה בקרירות, ״היי, קרה משהו?״ שאלתי ותפסתי את ידה, ״סתם רבנו״ היא אמרה ונשפה ביאוש, ״בגללי?״ שאלתי, ״קצת, הוא קרא לי זונה כי נרדמתי על מישהו בן 23״ היא אמרה וראיתי את העצב וכאב בעיניים הכחולות שלה, ״אני מצטער, לא הייתי צריך לדבר איתו בכלל״ אמרתי, ״זה בסדר, מצטערת שנרדמתי עלייך״ היא אמרה, ״לכי למטווחים ב20:00 לפני המקלחות תבואי למועדון״ אמרתי והלכתי משם.
-נקודת מבט טוהר-
השעה הייתה עשרה לשמונה וכלכך פחדתי מהרגע שאני אצטרך לצאת למועדון, מעניין מה יחכה לי שם, כאילו זה ברור ששניר יהיה שם, אבל למה? למה הוא רוצה שניפגש שם? למה שהוא רוצה שניפגש בכללי? אני מפחדת לפתח אליו רגשות כי אני יודעת שזה בחיים לא יקרה בנינו, הוא גם המפקד שלי וחוץ מזה אני לא לרמה שלו, הוא כלכך חתיך והוא יכול להביא בחורות הרבה יותר יפות ממני, ״עפתי להתקלח״ רוני אמרה ויצאה עם מגבת ביד, אוקיי זה הסימן שלי, יצאתי מהחדר והתקדמתי למועדון, לבשתי בגדי ספורט שכללו, טייץ שחור של נייקי וחולצת בטן גם של נייקי, ״הגעת״ שניר אמר וחייך כשנכנסתי, ״אמרת לי לבוא״ אמרתי לו באותו הטון, ״בואי שבי״ הוא אמר וסימן לי להתיישב לידו וכך עשיתי, ״אני רוצה שתספרי למה אמרת שאת מה שאמרת ביום שישי״ הוא אמר, ״מה אמרתי?״ שאלתי משחקת אותי לא יודעת למה הוא מתכוון, ״טוהר את יודעת למה אני מתכוון״ הוא אמר ופאק השם שלי נשמע מושלם כשזה יוצא ממנו, ״מאז שאבא שלי עזב, אז המשפחה שלנו סוג של התפרקה, כל אחד בפינה שלו״ אמרתי בקצרה לא רוצה לחתור לתוך הנושא הכלכך קשה הזה, ״למה הוא עזב?״ הוא שאל בעדינות, ״הוא בגד באמא שלי תקופה אחרי שנולדתי, האישה שאיתה הוא בגד נכנסה להיריון והוא נאלץ לעזוב אותנו, עכשיו לפי מה שאני יודעת יש לו כבר שלושה ילדים״ אמרתי, ״וואו, איך את עם זה?״ הוא שאל בהלם, ״אני מתמודדת עם זה כבר 7 וחצי שנים״ אמרתי, ״והוא לא רוצה קשר איתך? ומה עם האח השני שלך?״ הוא שאל, ״אם הוא היה רוצה איתי קשר הוא היה עושה משהו, האח הגדול שלי זה עידן, הוא הבין שהמשפחה מתפרקת לאט לאט ואז הוא עזב״ אמרתי, ״אני מצטער״ הוא אמר, ״זה בסדר״ אמרתי בשקט, ״עכשיו תורך לספר לי משהו״ אמרתי וניסיתי להקליל את האווירה, ״מה את רוצה לדעת?״ הוא שאל בשעשוע, ״נפגעת מאהבה?״ שאלתי את מה שרציתי לדעת מאז שנכנסתי למשרד שלו, לפתע הפרצוף המשועשע שלו נעלם והוא הרצין, ״כן״ הוא אמר, ״מתי?״ שאלתי, ״כשהייתי בן 18״ הוא אמר, ״אמ אפשר לשאול איך?״ שאלתי בהיסוס, ״אני הרגע חקרתי אותך, את יכולה לשאול הכל״ הוא אמר, ״אז איך?״ שאלתי, ״התאהבנו כמו שכל הזוגות מתאהבים, אני עשיתי סמים שתיתי מלא ואז היא באה ושינתה אותי, הפסקתי עם השטויות האלה בשבילה, היינו מאוהבים עד מעל הגג, חולים אחד על השנייה, היינו ביחד שנה ושלושה חודשים, ואז הוא הגיע. הילד החדש שחירפן את כולן, הוא הילד הרע, עשה סמים ושתה מלא, מוכר קצת לא? הוא התחיל איתה מלא פעמים לידי ורבנו אפילו כמה פעמים מכות, הלכתי לקורס הכנה לצבא וכשחזרתי ישר הלכתי אלייה כי כלכך התגעגעתי אלייה, נכנסתי לחדר ומה אני רואה? אותה עם הבן זונה הזה״ הוא אמר והגוש של הדמעות עמד לי בגרון, ״אני מצטערת״ אמרתי, ״אין לך על מה, זו לא היית את״ הוא אמר וגיחך, ״אני שונאת בוגדים״ אמרתי, ״אני מבין אותך״ הוא אמר וחיבק אותי, שנינו היינו צריכים את החיבוק הזה אחרי ההתפרקות הזאת.
-45 תגובות
-150 דירוגים
YOU ARE READING
Love in army
Romanceשניר הוא מפקד קשוח אך מה קורה כשהוא פוגש את טוהר? 17.8- מקום 2 ב#צבא 🥈