פרק 24

9.7K 377 25
                                    

-נקודת מבט טוהר-

״יפה שלי את מוכנה לצאת?״ שניר שאל עם המזוודה שלי ביד שלו, ״כן״ אמרתי וחייכתי אליו, ״אתה מאמין שאחיך הולך להציע לשירה נישואים?״ שאלתי, ״אני שמח בשבילו״ הוא אמר וחייך גם הוא, ״אני מתרגשת בשביל שירה״ אמרתי, ״בואי שלא נאחר״ הוא אמר ואחז בידי ובשנייה מחזיק את המזוודה, ״יאללה בראדר יצאת?״ אידור שאל את שניר בטלפון, ״עכשיו אנחנו יוצאים״ הוא ענה, ״סבבי״ אידור אמר וצחקנו, ״אני חולה עליו״ אמרתי אחרי שהוא ניתק ושניר דפק לי מבט, ״שתוק כבר שתוק״ אמרתי.

״יפה שלייי״ שירה צעקה כשנכנסנו לצימר, ״אנחנו ישנים ביחד?״ שניר שאל בהלם, ״נראה לך!״ אידור אמר, ״הצימר שלכם זה אחד לידנו״ שירה אמרה, ״בואי לבריכה!״ היא אמרה לי, ״יאלה״ אמרתי בחיוך, זה רעיון טוב צריך לתת להם זמן להכין את הכול.

-נקודת מבט שניר-

״אני בלחץ אש!״ אידור אמר ופרע את שיערו, ״עשית לי חור בראש״ אמרתי בעצבים, ״שב כבר! הכל יהיה בסדר״ הוספתי, ״בוא נדבר עלייך רגע״ הוא אמר לי, ״מה יש לדבר עליי?״ שאלתי, ״עדי שלחה לי הודעה בפייסבוק, היא שמעה על טוהר״ הוא אמר, ״כוסעמק! רק עכשיו אתה אומר לי?״ צעקתי, ״זה ברח לי מהראש! היא לא יודעת שזאת טוהר אבל היא יודעת שיש מישהי״ הוא אמר, ״אני שונא אותה!״ צעקתי, ״תירגע אחי, היא קצת שרוטה אבל יעבור לה״ הוא אמר, ״נמאס לי מהאישה הזאת! היא מחורפנת״ אמרתי, ״אל תדאג אחי, לא יקרה כלום״ הוא אמר.

״שניר! אתה בא לבריכה?״ טוהר שאלה עם בגד בפתח החדר שלנו, פאק היא והגוף שלנו יהרגו אותי יום אחד, ״אני בא יפה שלי״ אמרתי והחלפתי לשורט בגד ים, ״מאמיי איזה כיף פה״ היא אמרה ונישקה, ״שמח שכיף לך אהבה שלי״ אמרתי וחייכתי, ״וואי אני מחכה לראות את הפרצוף של שירה מחר״ היא מילמלה כשנצמדה אליי, פאק אני מת!
״חיים שלי״ מילמלתי וזזתי מעט, ״מה קרה?״ שאלתי בכיווץ גבות, ״את נצמדת אליי ו..״ אמרתי וצחקתי כשהיא קטעה אותי בפרצוף חמוץ, ״לא היית עם אוראל?״ שאלתי, ״לא, הוא רצה אבל ראיתי לעשות את זה אחרי גיל 19״ היא אמרה, ״אני שמח״ מילמלתי ונישקתי, ״אני אהיה היחיד שאהיה איתך במצב הזה״ קבעתי, ״אתה כזה רכושני״ היא אמרה וגילגלה עיניים, ״שתקי כבר שתקי״ אמרתי והיא צחקה.

-נקודת מבט טוהר-

״בוקר טוב יפה שלי״ שניר אמר כשראה שפקחתי את עיניי, ״כמה זמן אתה מסתכל עליי?״ שאלתי בצרידות, ״חצי שעה״ הוא אמר, ״זה קריפי״ אמרתי, ״מה אכפת לי, מותר לי להסתכל על מה ששלי״ הוא אמר וחייך, ״תקשיבו!״ אידור נכנס לחדר, ״פאק הפרעתי?״ הוא שאל, ״שתוק כבר שתוק״ שניר אמר וזרק עליו כרית, ״מה רצית?״ שאלתי, ״שירה ישנה, אמא ואבא אמרו שהבלונים הגיעו והם הביאו את המערכת הגברה מבר״ הוא אמר, ״מי זה בר?״ שאלתי, ״זאת דודה שלנו״ הם אמרו ביחד, ״תאומה של אמא שלי״ שניר אמר לי, ״אה מגניב!״ אמרתי, ״כןכן מגניב, עכשיו תקשיבו הכל מוכן, מתי יוצאים מכאן?״ אידור שאל, ״אפשר לצאת עוד שעה בערך שנגיע בזמן״ שניר אמר, ״שבוע הבא ניסע לאילת״ שניר לחש לי, ״זה בסדר״ אמרתי בחיוך, ״טוב אז עוד שעה תהיו מוכנים״ אידור אמר ויצא, ״אני אפצה אותך יפה שלי״ שניר אמר וליטף את שיערי, ״תירגע, הכל טוב״ אמרתי בחיוך, ״יופי״ הוא מילמל ונישק את שפתיי, ״אני אוהב אותך״ הוא אמר, ״גם אני אותך״ אמרתי.

Love in army Where stories live. Discover now