Znovu ve zkušebně zněla hudba.
Všichni byli do tance velmi zaboření, bylo na nich vidět, že pro dokonalost se velmi snaží.
V polovině tance, ale hudba přestala najednou hrát.
Všichni co tančili vzhlédli k rádiu u kterého stál Yoongi a držel různé druhy jídla, které si každý z nich poručil přinést.
"Pojďte se najít než to vystidne." řekl s klidným tónem a rozložil jídlo na zřetelné hromádky.
Každý si s chutí rozebral to své.
Společně se poté posadili do kruhu a společně poobědvali.
Ticho doplňovalo mlaskání, všem podle toho zvyku velmi chutnalo.
"Mm. Ju? Kdo se teď vlastně stará o kavárnu, když jste tu všechny?" zeptal se po chvilce ticha Tae.
"Právě, že nikdo. Máme zavřeno do té doby než dokončíme comeback, pak se všechno vrátí do původních kolejí."
Jimin se staženým úsměvem svěsil hlavu.
Tak moc nechtěl, aby tohle všechno jen tak skončilo.
Jenže bylo mu jasné, že to tak dopadne.
"Půjdu tam večer trochu poklidit, aby se to tam za tu dobu neponořilo do prachu." řekla se smíchem.
"Chtěla by jsi pomoct?" ohlásila se Seon.
Ju znejistěla.
Seon je sice milá, ale vůbec jí pořádně nezná.
"A nemáte s Hobim něco už domluvené?"
Snažila se jakkoliv změnit její názor.
"No vlastně--"
"Samozřejmě, že nebude. Podívat se na to můžeme přeci později, no ne?"
Vzhlédla k Hobimu, který se na díval v lehkém šoku.
Podívala se na něj jakoby ho nutila říct, že mu to nijak nevadí.
"N-nevadí." z těží ze sebe vykoktal slovo.
"Vidíš Ju~ půjdem to společné uklidit. Společně nám to půjde rychleji. Uvidíš!"
"Tak.. dobře, Seon."
Po tají se podívala na Hobiho.
Bylo jí ho velmi líto, netvářil se nijak šťastně ani klidně.
Nelíbilo se jí jak s ním manipuluje, ale Ju si o tom se Seon také plánovala promluvit a uklízení kavárny jí přišla jako ideální situace.
⭐⭐〰⭐❤⭐〰⭐⭐
ČTEŠ
Coffee ✅
Fanfiction⚠ předem varuji, že příběh je můj první co jsem kdy vydala, omluvám za chyby psaní nebo gramatiku, kapitoly jsou v rozmezí maximálně 500 slov Musel odnést maminčin koláč. Jakmile vstoupil do kavárny, mohl nechat oči na ní a na její modře zbarvené zá...