ー❀ー
8;50 a.mBangunan yang mempunyai 8 tingkat itu ditatap oleh Eunha. Dia menggenggam erat beg tangannya lalu mula melangkah masuk kedalam bangunan.
Dia berjalan dengan anggun almaklumlah, pereka fesyen yang terkenal.
Dia menekan punat atas untuk naik ketingkat 3 dimana program itu diadakan.
Pada masa yang sama, seorang gadis berwajah kacukan berdiri disebelahnya.
Eunha mula perasan sesuatu yang baru dan dia memandang ke sebelahnya.
'Aura dia... Tak boleh dijelaskan dari wajah dan perwatakan dia.. Dia.. Gadis yang misteri' getus hati Eunha sambil memandang gadis desebelahnya.
"Waeyo? Ada sesuatu kat muka saya ke? "Ujar gadis itu lalu menyentuh wajahnya.
"A--ani...just aura awak.. Sesuatu yang misteri" ujar Eunha dan membuatkan gadis itu tersenyum.
"Ahh.. Btw, nama saya Kim Hyemin eh Min Hyemin hehehe" Hyemin tersenyum lalu mengusap rambutnya.
"Nama saya Park Eunha.. Selamat berkenalan " Eunha membongkok sedikit begitu juga Hyemin.
"Awak datang pergi syarikat ni untuk urusan apa eh?? " tanya Hyemin lalu pintu lift terbuka dan mereka dua pun masuk.
Punat nombor 3 ditekan oleh Hyemin.
"Awak tak tekan nombor yang awak nak naik ke?? "Soal Hyemin memandang Eunha pelik.
"Saya rasa tak perlu sebab tingkat yang saya nak pergi adalah sama dengan awak" Eunha tersenyum.
"Don't tell me.. Awak datang sebab program tu?? " Eunha terus mengangguk dan Hyemin pun mengusap belakang Eunha.
"Gwenchana.. Kita dua pasti dapat lakukannya" Dan mereka dua pun tersenyum.
Pintu lift terbuka. Mereka berdua keluar dan masuk kedalam bilik yang telah ditetapkan.
Ramai perempuan duduk di tempat yang terbuka. Rasanya lebih 80 orang datang. Kebanyakan mereka bergossip dan ada yang bermain telefon.
"Duduk kat sana jela" Hyemin menunjuk kearah 2 bangku kosong di hadapan sekali.
"Kajja! " Eunha dan Hyemin pun pergi mengambil tempat tunggu dan menunggu ketibaan penganjur majlis itu.
"Mesti kamu semua telah menunggu dengan lama kann??? " Suara yang Agak besar didengari dan semua orang berdiri sambil menepuk tangan untuknya.
Gadis yang asyik tersenyum dengan rambut panjang membuatkan dia seperti artis.
Dua orang perempuan yang berada dibelakang EuMin menarik perhatian mereka.
"Dialah tunang pelakon China, Zhang Yi Xing " ujar sorang perempuan.
"Aku dengar gak dorang akan kahwin bulan depan" kata gadis lagi satu.
"Mesti kamu semua hadapi masalah dalam hubungan rumah tangga. Dan terima kasih sebab datang sebab saya akan membantu kamu semua" dan tepukan gemuruh bergema di seluruh tempat itu.
ー❀ー
Bunyi muzik yang kuat datang dari club yang Agak terkenal di daerah Seoul.
Club sejoli. Tempat dimana semua orang berkumpul, bermain, cari pasangan, buang tekanan, gembira, dan melepaskan nafsu.
Pemilik club itu merupakan anak kepada syarikat Park .
YOU ARE READING
Misi Memikat Suami ✔
FanfictionKisah di antara isteri kepada seorang doktor pakar dan juga isteri kepada CEO syarikat cuba untuk menawan semula hati suami mereka.