+ 21❀

350 25 1
                                    


ー❀ー

4 minggu kemudian

"Dah 4 minggu dah, suami kau tak balik lagi ke? " soal Jung Ah kepada Eunha yang sedang sibuk melukis lakaran baju di kertas lukisan.

"Tak. Dia ada banyak kerja lagi kena buat kat sana" Eunha berkata sambil sibuk menyiapkan kerjanya.

Dan keadaan kedai itu kembali sunyi tapi tidak begitu lama.

Eunha bangun dari tempat duduknya lalu bergegas pergi ke tandas.

"Eunha? Kau ok tak? " Jung Ah yang sibuk menyusun barang kedai tadi pergi ke tandas di mana Eunha berada

"A-aku ok. " balas Eunha. Tak lama kemudian dia memuntahkan segala bal bla bla ~ ke dalam mangkuk tandas.

"Betul ke ni? "Soal Jung Ah sambil membantu Eunha untuk bangun.

Eunha mengangguk lemah lalu berjalan keluar selepas habis membersihkan semua tadi k bye.

Dollar dollar ~

Telefon dicapai lalu membuka kunci skrin telefon.

Kim Hyorin

Hy !

Saya nak ajak awak minum coffee seperti yang telah saya janjikan.

Boleh kita berjumpa?

Sure! :')

Jumpa kat cafe mystics

Ok! :')

'Macam mana dia tahu nombor aku eh? Tch . Lantaklah'

Eunha mengeluh lalu mengemas barang di mejanya sebelum keluar dari kedai.

"Aku mungkin terus balik ke rumah. Tutup je butik macam biasa" Eunha berkata lalu melangkah keluar dari butik itu dan masuk ke dalam kereta.

____

"Maaf sebab lambat " Eunha memandang Hyorin yang menunggunya dengan senyuman.

"Takpe. Saya baru je sampai dah jom masuk! " ujar Hyorin lalu mereka dua pun masuk ke dalam kedai.

"Eh? Eunha-ssi? Selamat datang! " Seojin memandang Eunha dan Hyorin lalu menghulurkan buku menu.

" Nak minum apa? Nak bilik private or just kat meja biasa? "

" Americano, just bagi bilik private. " Eunha berkata lalu memandang Hyorin disebelahnya.

"Hot chocolate "

Seojin mengangguk lalu memberi kad yang bernombor untuk bilik private.

"Minuman akan siap tak lama lagi. Selamat menjamu minuman! "

Eunha dan Hyorin pergi ke bilik private dan duduk di meja yang disediakan.

" So, awak mesti dah tahu nama saya en. Awak bagitahu nama awak sebab nak simpan nombor nanti ." Eunha terus mengangguk lalu berkata.

"Park Eunha. Btw, macam mana awak boleh tahu nombor saya? " Eunha memandang Hyorin.

"Ha ha ha, saya cari sendiri sebab saya rasa serba salah sebab langgar awak. Jadi, saya upahlah orang untuk cari nombor awak"

Misi Memikat Suami ✔Where stories live. Discover now