+3❀

595 36 3
                                    


ー❀ー

Keesokan paginya

Eunha bangun seperti biasa dan bersiap-siap untuk pergi ke tempat kerjanya.

Selepas sahaja dia bersiap, Eunha pun turun kebawah untuk bersarapan.

"Tak percaya aku yang Mamat sorang tu dah keluar awal. Selalunya lambat -,-" Eunha membebel terhadap suaminya. Dan mula mengambil bijiran dan susu kotak dan makan di mangkuk.

Sambil-sambil menjamu makanan telefon yang berada di tepinya dicapai.

;Bestpreng poreber bebeh ❀


Lisa todak
HAHAHAHAHAHAHA BODOH

JiHyun Gojes
Lisa dah tak betul weiii

Xiaooo auuu auuu
Mohon call ambulans ada pesakit mental kat group ni.

Lisa todak
Eh sial. Aku masih boleh fikir tahu tak -.-

Xiaooo auuu auuu
Macam tak je aku tengok :')

You
.-.?

JiHyun gojes
Weii Eunha! Awat lama tak on??

Lisa todak
Weii weiii aku nak booking baju kahwin aku! Pilihkan aku yang meletup kebabom 👌

Xiaooo auuu auuu
Dengan sape kau kahwin todak?

You
Ok 👌

Lisa todak
Tunggu jela majlis tu baru korang nampak siapa suami aku HAHAHAHAHAHA

JiHyun gojes
#mohonpupus

You
#silaninggal

Xiaooo auuu auuu
#anda tidak diperlukan disini

Lisa todak
Korang jahat! 😞😭

You
Wei aku nak pergi kerja byee guys :')

✔✔Seen 7:45

"Korang seen kan aku?  Bertuah punya kawan " dan Eunha pun bangun dan membersihkan mangkuk yang telah digunakan dan meja.

Kunci kereta dicapai dengan beg kerjanya tak lupa telefonnya.

Punat kunci kereta ditekan dan Eunha pun masuk ke dalam perut kereta.

Enjin kereta dihidupkan dan Eunha pun mula memandu ke tempat kerjanya aka butik Splang.co

ー❀ー

Hospital terbesar iaitu hospital healthy n happy milik keluarga Min ditatap oleh Hyemin.

"Apelah Mamat gula tu buat sampai pejabat dia masih terang menerang. " bebel Hyemin lalu masuk kedalam perut kereta.

"Wei setan! Jaga kedai aku. Jam 5 pagi aku datang balik" jerit Hyemin kepada Seojin yang berpeluk tubuh.

Bunyi muzik yang kuat dari club dan juga bunyi alunan piano di cafe yang meneman malam hari itu.

"Dari aku duduk termenung kat dalam kereta baik aku start jalan je balik rumah" ujar Hyemin lalu memandu pergi ke rumahnya.

Club sejoli

"Wei Min Yoongi! " Yoongi memandang kearah sang pemanggil.

"Awat Jimin? " tanya Yoongi lalu meneguk segelas arak.

"Isteri kau tak tahu ke yang kau ni kaki club macam aku? " Soalan Jimin membuatkan Yoongi ketawa.

"Heh bukan hal dia pun. So buat hal masing-masing " Yoongi tersenyum sinis dan membuat Hi5 bersama Jimin.

"Hai Oppa! " gadis berpakaian singkat dan juga ketat datang kearah YoonMin.

"Hai sayang~" dan Jimin pun mula mencium gadis itu aka Kim Hyori dengan rakus.

"Pergi biliklah wei! HAHAHAHAHAHA" dan ketawa mereka terletus juga.

Di hujung sudut pula, seorang gadis berambut ikat pony memandang YoonMin dan Hyori dari jauh sambil mengambil gambar mereka.

"Heh, Dah ada isteri dah kahwin dah ada rumah tangga but still buat hobby pergi club heret yeoja lain " Ujar gadis itu sambil memandang tajam lelaki bernama Jimin yang khusyuk bercium dengan Hyori.

"Wei Ji Eun, awak buat apa kat sini? " seorang lelaki yang tinggi dan berwajah seperti ikan josh tu itu memandang Ji Eun.

"Hah? Takdelah Joshua. Emmm, awak nak balik pejabat ke? " soal Ji Run kepada Joshua lalu Joshua pun mengangguk.

"Kaja! " Ji Eun menarik tangan Joshua dan mereka berdua pun berlalu pergi dari club yang penuh dengan Bau arak dan perempuan dan lelaki.










-mysthics

Misi Memikat Suami ✔Where stories live. Discover now