+ 20❀

389 27 3
                                    


ー❀ー

"Yoongi... " Hyemin memandang Yoongi serba salah lalu mengalihkan wajahnya dari melihatnya.

"Aku taknak dengar penjelasan pasal tadi tapi aku nak kau jujur. Apa hubungan isteri aku dengan budak tu" soal Yoongi.

Namjoon pula hanya memandangnya dengan wajah serius.

"Taehyung....ex dia. " ujarnya dan Yoongi pun mengeluh.

"Mian, aku tak bagitahu kau dari awal lagi tentang hal ni. " Namjoon menepuk perlahan bahu Yoongi.

"M-mian, aku tak gitau hal ni s..sebab aku taknak kau mara-" kata-kata Hyemin terhenti sebaik sahaja Yoongi memeluknya erat.

"Aku tak akan marah. " ujar Yoongi sambil mengusap rambut Hyemin dengan lembut.

"Erk, Mohon jangan nak bersawit depan aku. Aku tau aku belum kahwin " Namjoon terus sahaja beredar dari cafe itu.

"Tch. Dah jom balik" Yoongi menggenggam erat lengan Hyemin lalu berjalan keluar dari cafe.

"omg~ " Seojin memandang sepasang suami isteri yang baru sahaja keluar dari cafe tadi.

" Cemburu pula aku~ HOHOHO"

____

"Bandar Seoul huh? " seorang wanita menurunkan cermin matanya lau melihat pemandangan di sekeliling.

"Mesti ada benda yang menarik di sini. Kekekekeke" wanita itu tertawa kecil lalu menarik bagasinya.

"Seoul~ Seoul ~ , siapa lak jadi mangsa aku kali ni kekekekekekeke"

Orang disekeliling memandang wanita itu pelik manakala wanita itu buat tidak tahu sahaja.

' HAHAHAHAHAHAHAHA'

ー❀ー

"Eh..? " Eunha memandang siling rumahnya dalam keadaan mamai sebai sahaja dia sedar daripada tidurnya.

"Dah jam berapa? " Eunha memandang jam di tangannya.

Dia mengeluh lalu bangun dari sofa dan pergi ke dapur.

" Jimin ada hal kerja, butik hari ni tutup, kereta takde. Nak buat apa eh" Eunha memandang skrin telefonnya untuk seketika lalu menaip sesuatu

JungAh

Kau busy tak?

Tak. Asal?

Aku bosan

K

.-.

You got no jams

ヾ('ヘ´)ノ゙

Jom jalan.

K. Kau ke aku bawa kereta?

Kau

Kereta aku kat butik

Eh? Jadi kau kat mana?

Rumah

Fine. Aku pergi rumah kau

Laju sahaja Eunha pergi bersiap sebaik sahaja selesai Jung Ah membalasnya.

"Asal aku rasa tak sedap badan ni? " ujar Eunha sambil menyentuh wajahnya.

Ponnn ponnn

Terus sahaja Eunha melangkah keluar daripada rumah sebaik sahaja mendengar bunyi hon.

Kereta berwarna biru berhenti tepat di depan rumah Eunha lalu Eunha pun masuk ke dalam kereta.

"Nak pergi mall mana satu? " Jung Ah memandang Eunha lalu memandang semula ke hadapan.

"Mall mana-mana jela. Yang penting ianya mall" balas Eunha lalu bermain dengan telefonnya.

"Fine... Fine" terus sahaja kereta warna biru itu meluncur laju dan pergi ke arah mall yang dituju.

_____

" mall huh? " wanita bercermin mata hitam memandang kereta yang baru sahaja berhenti di depan mall ke dua terbesar di Seoul.

" Aku akan buatkan hidup kau menderita. Siap sedia jela" ujar wanita itu lalu berjalan keluar dari tempat persembunyiannya.

Eunha dan Jung Ah pula sibuk bercerita tentang hal entahlah.

Wanita itu perlahan-lahan mendekati Eunha lalu melanggar bahunya.

"M-mianhae! Saya tak sengaja" ujar wanita itu.

"Eh takpe! Salah saya juga tak tengok jalan. Awak ok tak? " Eunha memandang wanita itu. Wanita itu hanya mengangguk kepala.

"Mian sebab langgar awak, ni nombor saya. Saya akan telefon awak dan ajak awak pergi minum coffee tanda maaf saya. Byeee" terus sahaja wanita itu pergi sebaik sahaja dia menghulurkan kad perniagaannya.

"Aku baru nak cakap takpe" Eunha memandang kad di tangannya.

"Biarlah, dah orang nak belanja kau tu. Rezeki jangan ditolak" Jung Ah hanya memerhati je kad tu lalu mengabaikannya

' Kim Hyorin? '






















-mysthics❀

Misi Memikat Suami ✔Where stories live. Discover now