Leżalam na łóżku i rozmyslałam nad tym wszystkim. Fakt. Wtedy Kiedy zaproponował mi chodzenie nie odmówiłam bo nie chciałam go zranić. Ale później tak się w nim zakochałam że oddałam bym za niego życie. Można by powiedzieć że wyprzedziłam przeznaczenie i miłość. Teraz jestem bardzo szczęśliwa że wtedy się zgodziłam.
Ale jest jedna malutka przeszkoda.
Piotrek powiedział że Sergio ma się do mnie nie zbliżać...Od pogodzenia się z chłopakiem stwierdziliśmy że bezpieczniej dla nas będzie jak nic nie powiemy Piotrkowi. Nawet że Sergio tu jest czy że mi wszystko wytłumaczył.
- hej. Co taka przytłoczona?- do pokoju wszedł mój kuzyn.
- nie przytłoczona tylko zamyślona- poprawiłam go i się promiennie uśmiechnęłam.
- no i Tak to ja rozumiem! Znów jesteś tą wesoło i zabawną Mirandndzią!- również się do mnie uśmiechnął. - już zapomniałaś i tym idiocie?
Moim kochanym idiocie Pomyślałam.
- nie był ciebie wart
A może? Nie. Napewno był wart
- policzka się z nim
To nie potrzebne
-No więc za co ta poprawa chumoru?-
- jest jedna racjonalna odpowiedź na moje męki- mówiłam tonem bladeusza- to były lody. Tak. Lody- i zaczęliśmy się śmiać. Dołączyła do nas również Paulinka.
- a ty z czego się śmiejesz ?- zwruciłam się żartem do niej
- nie wiem wy się smialiscie to co? Ja też!-
Resztę dnia spędziliśmy w świetnym nastroju i mnóstwem atrakcji.- Piotrek? Przyjdę później. Idę... Idę jeszcze... No wiesz idę porozmawiać z organizatorami! Tak! Z mnimi!- powiedziałam a raczej krzyk£am i pobiegłam w inną stronę.
- część Sergio- przywitałam chłopaka po przeloynym pocalunku.
- no hej. Widzę że nie dają spokoju?- zapytał tuląc mnie do siebie na łóżku.
- nie stety. To może film na laptopie!- zaproponowałam. Wypadło na ,,Pozaziemscy".
W trakcie ciągle się tuliliśmy. Po filmie Nitro przyciągają mnie do siebie i obdaży£ nieziemskim pocałunkiem. Ta chwila mogła trwać wiecznie ale ktoś wszedł a my się od siebie oderwaliśmy. Ale nie od razu.
- przepraszam. Szukam pokoju organiza... Miranda?!!-#########################
Dawno nie było Polsatu to mi się zachciało! Obstawajcie w komentarzach kto to!Bajo!
CZYTASZ
Moja historia z...// Rich zone
LosoweOPOWIADANIE JEST W TRAKCIE SERII POPRAWEK WIĘC NIEKTÓRE ROZDZIAŁY BĘDĄ W INNYM STULU. NIE DAM RADY POPRZWIC OD RAZY WSZYSTKICH Miranda - zawodowa gamerka Sergio - ktoś dla niej ważny ale w jakim sensie. Łukasz - niewiadoma dla niej. Piotrek - jej k...