2.3

126 16 6
                                    

Stali tam z zaciekawionymi minami.
Tylko Piotrek stał zdenerwowany i uciekał wzrokiem.
Zsunęłam kaptur i całą całą nagle zamilkła. Najbardziej bezcenna były miny Łukasza, Tomka i Patryka. Piotrek stał niewzruszony i przyglądał się swoim kolegom.
Po chwili wszyscy zaczęli klaskać i krzyczeć.
Odbyło się Q&A na którym dużo można było i mnie się dowiedzieć. Potem standard. Gry, autografy czy zdjęcia

*

Nadszedł czas na rozgrywki z cs'a. Mieliśmy stworzyć drużyny to znaczy że muszę być z tymi pacanami.
W mojej drużynie są : Pevor, Miszczu, Ciastko, Rojo i oczywiście IZAK.

Gramy już od jakiś 20 min i idzie mam bardzo dobrze. Prowadzimy 11 - 8. Staram się unikać rozmowy z Izakiem i dobrze mi to wychodzi. Po skończonym meczu szybko wstałam i udałam się do saloniku dla youtuberów.

- możemy porozmawiać?- usłyszałam głos który rozpoznał wszędzie.

- myślę że nie mamy o czym - odpowiedziałam ostro.

- a jednak mamy. Naprawdę przepraszam. Byłem głupi i to przez to mój kumpel stracił życie i...

- morderca- mruknęłam.

- i chce zacząć wszystko od początku... -

- myślisz że takimi słowami cokolwiek zdziałasz?! On był dla mnie jak brat! Może nie kochałam go jak chłopaka ale jak brata? Ale i tak kochałam! A wsać sobie te twoje przepraszam w dupe!- krzyknęłam i wybiegłam z budynku.

Szłam jeszcze parę minut, godzin gdy się mocno ściemniło. Zaczęłam ślepo błądzić po uliczkach starych kamieniczek w poszukiwaniu drogi do hotelu. Szłam sobie właśnie jedną gdy:

- zgubiłaś się gdzieś piękna?- usłyszałam ochydny głos jakiegoś kolesia.

- n..nie- starałam się zabrzmieć jak najbardziej prawdziwie.

- Może pomogę ci? Ale wiesz.. Nie ma nic za darmo...-

- nie chce twojej pomocy- przywarł mnie do ściany i chciał włożyć ręce pod moja koszulkę.

- powiedziała żebyś ją zostawił- usłyszałam kolejny męski głos.
Następnie nieznajomy uderzył męszczyzne w twarz potem w przuch i plecy.
Wziął mnie delikatnie na ręce i zaczął spokojnie, powoli uspokajać...

#############
Taki rozdział.
Wiem okropny ale się starałam i pisze to i 1 w nocy więc.
Ale myślę że taki trochę zwrot akcji.

Moja historia z...// Rich zoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz