17.Fejezet: Miért?

2.1K 254 53
                                    

❤Eren szemszög❤

Ezek után miért ment el? Miért hagyott itt? Csak úgy az ágyra dobott és kiment... valami rosszat tettem?...


  ❤ Levi Szemszög  ❤

Ez a kölyök... hogy képes ezt kihozni belőlem?....Nem igaz... ha egy kicsit tovább vagyok bent már nem tudok megállni... egyáltalán nem ellenkezett... tapasztalatlan... és felelőtlen. Mit gondolt? El kellett volna löknie... nem akartam ezt tenni... egyáltalán nem.. de nem tudtam megállni... és ha belegondolok hogy egy kicsin múlott míg teljesen elveszítem az önuralmam... távol kell tőle maradnom... még gyerek. Nem ronthatom meg...

-Hé Rivaille! Mit keresel itt? Az orvosiban a helyed! 

-Nem... semmi bajom.

-Menyél vissza de azonnal!

-Hanji... fogd be!-Megnyitottam a menüm és kiléptem a játékból.

Felkeltem és levettem magamról a virtualboxot, letettem az ágyamra és kinyújtóztam. El kellett gondolkoznom a továbbiakon. Nem szabadott a kölyök közelében lennem mert olyan érzéseket hoz elő belőlem amilyeneket nem kellene.

Elmentem lezuhanyozni... hiszen már három napja folyamatosan a játékot nyomtam.

Zuhanyzás után visszamentem a szobámba és az ágyamba feküdtem és gondolkoztam.

Oké hogy távol kell maradnom tőle de ezt hogy csináljam?... A hadnagya vagyok... az én osztagomban van... így szinte minden nap látom. Ez nem jó... nagyon nem jó... nem helyes. I

Talán ha pár napig nem lépek be a játékba akkor úgy lenyugszok és nem fogok érzéseket táplálni iránta... igen ez lesz a biztos.

<>Eren Szemszög<>

Már napok óta nem volt fent Rivaille.... talán valami baja esett? Vagy én csináltam rosszat? Semmi hír róla... ezt nem értem... 

Pár percig ültem a menüben a barát listám bámulva és hirtelen elkezdett zölden villogni a neve. Ami annyit jelent hogy belépett... fent van. Rámentem a térképre és mutatta hogy hol van. Kifutottam a szobámból és követve a térképet rá is akadtam. Erwinnel beszélgetett. Én elbújtam a falhoz. Hallgatóztam.

-Erwin...

-Mond... miről van szó? Miért voltál inaktív? 

-Gondolkoztam. És azt hiszem kilépek a felderítők közül...

 És azt hiszem kilépek a felderítők közül

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now