50.Fejezet:Ez a te bűnöd, Eren

1.5K 147 11
                                    

///Eren Szemszög///


Ott ébredtem fel Levi mellett, ő még aludt, az arca nyugodtságot árasztott... Gyönyörű volt... nem ráncolta a szemöldökét és semmi...

Megsimítottam az arcát és a haját kisöpörtem a homlokából, odahajoltam majd megpusziltam.

Ezek után felkeltem az ágyamból és felvettem egy ruhát amit a szekrényben találtam meg. Egy fekete farmer volt benne és egy zöld pulcsi. Kimentem a szobából és a terem felé mentem, ahol ott volt Nimra és , mellette meg egy igen kicsinek tűnő gyermek, három-négy évesnek látszódott, a haja fehér volt és egy kissé göndör is. A szemei pedig be voltak kötve egy ruhaanyaggal.

-Oh, Eren?-Mosolyodott el Nimra mikor meglátott.-Végre felkeltél? A tökmagot hol hagytad?

-Még alszik... 

-Áhh.. értem. Nem gond. Nézz csak ide.-Mutatott a mellette álló kislányra.-Tudod ki ez?

-Nem... kellene?

-Igen, bizony kellene.

-Miért, ki ő?

-Ő, a lány aki az előző világot alkotta.. a kicsi Asory...milyen ártatlannak tűnik így nemde? Pedig milyen dolgokat vitt végbe... És most is megfogja tenni...Pont úgy mint Ymir.-Elmosolyodik.-És ahogy te is.

-Ezt meg hogy érted?

-Ahogy mondom... három gyermek... aki talán olyan dolgokat vitt végbe amit én talán sohasem... Te, Eren... Aki a föld lakója volt egykor.. most pedig már alig emlékszel rá, nem igaz? Még azt sem tudod vissza tudsz e menni... Ymir... akit első világalkotóként ismertek.. pedig nem ő volt az. Mégis őt tisztelte mindenki a legjobban. És Asory... Aki az emlékeit is visszanyeri majd, ezzel az erejét is.... és akkor az Ackermanról ne is beszéljünk... minden egyes világgal egyre erősebb... Talán.. de csak talán a következő alkotó is ő lesz... ugyanis.. vissza adtad az emlékeit.. és az összes világ tapasztalatával rendelkezik.. és ez bizony bajt hozhat rám.. sőt mindnyájan bajt hozhattok rám. Diahr is bajt hozott rám.. Az éjszaka közepén, egy kést szegezett a nyakamhoz.. és kitalálod most mi van vele? Nem... nem találod ki... Úgyhogy elmondom... Diahr, most már egy a fal körül szaladgáló titánok közül. És ti is csak szaladgáló Húscafatkák lesztek! Hiszen! Ez ismét az én világom! És ebben a világban... az emberek, csak fallal körülzárt takarmányok... akiken óriások élősködnek... és ti is az élősködők közé fogtok tartozni.-Hangos kacajjal kezdett felém közeledni, én pedig hátrálni.

-Nimra...?! M-Megőrültél?

-Nem, Eren... Ez is a világom törvényi közé tartozik! És ez is meg volt írva! Elveszítem az erőm, kiöregedek ebből... a világalkotók váltják egymást... De egy alkotó, elhullik a hűtlen segítője miatt. S, a gyermek akinek az erejét szánja egy titán shifter aki másik bolygó lakosa. És még éretlen a feladatra. A titán gyermek, megismerkedik a népek egyik tagjával amely évezredeken át jelen volt a világokban, és kétségtelenül a legerősebbikkel közülük az Ackermanok egyik tagjával. Az ifjú neve Levi Ackerman a rangja az akkori világ legnagyobbja, a megismerkedésük egy véletlen folytán történik majd, de onnantól a sorsuk összekötődik a versengések miatt. De amint jobban megismerik egymást, máshogy fognak érezni. Először az Ackerman, aki először még küzd az érzéseivel utána visszavonulót fúj és elmenekül. De a fiatal titán gyermek nem adja fel és addig küzd míg az érzései el nem érik a szeretett személyt. Az akkori világalkotó az ereje átadása miatt megbetegszik és a világ is leomlik. A két egymás iránt szorosan érzelmeket tápláló személyek ezt megpróbálják megakadályozni. Van esély a sikerre, és először sikerül is. De az ifjú titán elszúrja és visszaforgatja az idő fogaskerekét, Ezáltal újra esélyt adva a kórnak, ami a leggonoszabbat szabadítja fel. És Nimra uralma visszatér.-Mesélte el az egész történetet.-Eren, ez a te bűnöd! A megbánásod, amit helyre akartál hozni, de a következményekre nem gondoltál.. ezáltal vissza szállt rám az erő, amellyel újra uralkodhatok.

 ezáltal vissza szállt rám az erő, amellyel újra uralkodhatok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin