Oké.. most lehet full idióta vagyok tényleg és képzelődöm.. de mit veszíthetek ha megyek?... Fáradt vagyok.. de, ez a kis remény... majd erőt ad.. hogy talán tényleg értem jön...
De... várjunk ember! Hülye lennék itt végigmenni! Há' ez sík terület ember!! Megdöglök ló nélkül!
Eren Szemszög
~Ha valaki megkérdezné tőlem hogy pontosan mi is ez? A kapcsolat, a kötelék közöttünk azt felelném, nem tudom... vagy, ki tudja? A lényeg csak az... hogy érzem őt, és ezt ő is tudja. Már nem tud átverni... Pontosan tudom mit akar... és mit akar eltakarni...~
Kisántikáltam a barlangból és arra felé vettem az irányt amerre Levi mondta nekem. Sötét volt... de a telihold megvilágította az egész helyet. Alig pár fa, viszont a fű elég magas volt. Fájt mindenem de továbbmentem. Még ha nem is volt igaz... amit hallottam és beképzeltem... akkor is él bennem a remény hogy megtalálhatom őt... és végre újra az arcára nézhetek..
Csak mentem... sétáltam... majd a messziségben feltűnt egy nagy fa...ismerős volt... az egész helyszín.. ahogy közelebb értem. Még ismerősebb lett...és ahogy bámultam a sötét síkságot,feltűnt hogy egy alak közeledik felém. Kissé sántítva de kapkodó lábakkal sietett felém. Neki is feltűnt hogy itt vagyok...
Megálltam a fánál és vártam hogy az árny közelebb jöjjön és ki tudjam venni hogy ki az.
Álltam és néztem ahogy közelebb és közelebb jön... és már kivehető az alakja és hogy kié ez az alak... nagyra nyíltak a szemeim... és elindultam már erőtlenül felé.
-Le-vi.....
Egymással szemben álltunk. Egymásra néztünk. Egy könnycsepp is kicsordult a szemeimből. Levi elmosolyodott és megfogta a pólómat a nyakamnál, és lehúzott magához és átölelt.
Ez most... mi? Miért ölel meg...? Nem inkább.. megütnie kellene? Amiért, hagytam hogy megegyen egy olyan?
-Kölyök... többé ne merj nélkülem menni bárhová is... nem foglak a végtelenségig üldözni...mint ahogy te tetted régen velem...
Bólintva szorítottam magamhoz.
-A többiek?...
-A csapat... valószínűleg meghalt... a túlélők... Erwin, Mikasa, Armin... és én.
-Mi?... Ilyen sokan?..De.. akkor miért csak te vagy itt?
-Nem akartak érted visszajönni... csak Mikasa... de nem akartam hogy velem jöjjön.. ezért gondoskodtam arról hogy pár órára... eszméletlen legyen..
-Szóval... akkor te aggódtál értem?...
Habozott pár másodpercet.
-Nem, csak nem értettem mit mondtál.. amikor azt mondtad tudod mit kell tenni hogy Asory túlélje..
Hazug...
-Értem... hát... akkor elmondom érthetően.. viszont először is.. mi ez a fa? A sík terület... közepén.. egy ilyen óriás fa.. ráadásul ismerős is... és a teteje sem látható...
-Ismerős?
-Igen.. a látomásomban... ahol Ymir... és Asory volt... mikor még kicsi volt... pontosan itt álltak..
-Ymir!?
-Igen... és... a feltételezésem.. hogy ő az első világalkotó igaz?
-Igen...
-És ő hol van most?..-Kérdeztem.
-Ő maga már meghalt... az ereje pedig 7 másik emberbe szállt, de a világalkotói vért csak Asory és Diahr örökölte, az erősebb Asory.. aki, az erejét neked adta át.
-De.. várj, ha ezt átadta nekem Asory... lehet hogy ez most valami nagyon idióta kérdés lesz... de.. akkor... az ő örököse nem én vagyok? Mármint... egy új... világalkotó?...
ESTÁS LEYENDO
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Romance》"Egy virtuális játék, más néven Attack on titan, két fiú akik kilométerekre laknak egymástól mégis egymásra találtak, az internet világában ebben az elterjedt játékban." 🔞 itt-ott VAN BENNE SOK, DE TÉNYLEG SOK, "..." <----- A MONDAT KÖZEPÉN, A...