Persze.. gondolják hogy itt maradok..mihelyt elalszanak... megyek és előkerítem Erent... Nem veszíthetem el ezek után... hogy megbeszéltünk mindent!...
Levi Szemszög
Bementünk az erdőbe, s egy fára ültünk fel, egy jó magas fára. Ahová a titánok keze már nem ér el. Viszont a világ már egyre borúsabb és borúsabb lett. Bármelyik pillanatban összeomolhatott volna... ki tudja miért maradt még fent.
-Levi, pihend ki magad..-Nézett rám Erwin.
-Tudom... kipihenem magam...
-Viszont, a felszerelésed add ide.. félő hogy mihelyt lehunyjuk a szemeink és elalszunk Eren után mész.
-Hagyj már... miért mennék a kölyök után?
-Mert makacs vagy és mindig az ellenkezőjét teszed annak amit mondok. Szóval vedd le.
-Erwin parancsnok! K-kérem hallgasson meg... nem jó ötlet levenni.. mert, mi lesz ha feltűnik a kolosszális? Hiszen.. már jó ideje nem hallottunk felőle.-Szólt közbe Armin.
-Igaz... akkor marad, viszont Levi, nem léphetsz le érted?
-Fogtam... nem megyek sehová...
Aha.. gondolod... ahogy elalszotok lelépek..
-Akkor jó... sötétedik... aludjatok...
-Én fent maradok...-Szólt Mikasa.-Nem tudok aludni... ameddig Eren nincs biztonságban.
-Értem, legalább lesz aki figyeljen Levire.
Mikasára néztem, ahogy ő is rám, olvastunk egymás tekintetéből. Most szövetségesek vagyunk, amint Armin és Erwin elaludtak megyünk Erenért.
-Igen!...-Bólintott. Majd ránézett Arminra aki már az egyik vastag faágon szunyókált, majd Erwinre aki kényelmesen elhelyezkedett, már amennyire egy fán ellehet.
Most már csak azt kellett megvárni hogy elaludjanak.. és utána kezdődhetett is Eren megmentése. Istenem.. ha valami baja esett...
....
Eren Szemszög
Fájt minden végtagom... igen... feketeséget láttam. Korom feketeséget. Nehezen de sikerült résnyire nyitnom a szemeim, egy alacsony hosszú fehér hajú lány állt előttem, a füvön volt, a falakon kívül, titánokkal körülvéve. Nem menekült, csak járkált körülöttük de ők nem bántották. Olyan ártatlannak tűnt ... egy szakadt kis ruhában járkált körülöttük. Majd feltűnt egy felnőtt is, megérintette a kislány vállát aki mosolyogva szólította meg őt.
-Ymir! Visszajöttél?...
-Hmm? Igen...-Megsimította a haját.
-Végre...-Átölelte.
-Ennyire hiányoztam, Asory?...
-Igen...
-Csak elintéztem pár dolgot... tudod, hamarosan lejár az időm... és te kapod meg az egyik erőm... azután te is képes leszel irányítani az óriásokat, őket akik körülöttünk vannak..
-Valóban? Én..?
-Igen... Viszont most ismét elmegyek...
-Mikor látlak majd?
-Nem tudom...-Elengedte a lányt és elsétált a messzeségbe. Majd feltűnt egy körülbelül velem egykorú fiú a lány mögött... csak úgy ott termett láthatóvá vált. Majd halkan megszólalt.
-Soha nem fog visszajönni... tudod?
A lány nem válaszolt, mintha nem is látta volna...
-Még mindig nem látsz?.. Testvérem?... Ennyire nincs szükséged a segítségemre?
Igen... ő itt biztosan Diahr... de Asory itt még gyerek... milyen időszámítás ez?! És mi köze van Ymirnek hozzájuk?... Ő a játék egyik fontos személye de... akkor... ő is egy világalkotó volt?!
Nem... nem csak egy világalkotó... hanem az első világalkotó!
....
Hirtelen minden elsötétült, majd mikor újra kinyitottam a szemem, egy vérrel teli valamiben voltam... és emlékeztem, egy titán megevett... szerte láttam hullákat magam körül.. szóval így nézne ki egy titán belseje?... De várjunk! Én nem lehetek itt!! Ki kell szabadulnom!
"Használd az erőd"
"Az majd megment"
Hallottam egy vékony hangot, a fejemben. Majd feleszméltem, megharaptam az ujjam és átváltoztam... de alig voltam magamnál... az óriásom kicsi volt... és erőtlen... el kellett jutnom egy olyan helyre ahol nem bánthatnak...
Hol?
Hová?
Merre?
Egy barlangot figyeltem meg... Ott! Ott fogom megvárni míg felépülök!
Asory Szemszög
-Meddig akarsz még ellenállni a halálnak? Húgom!
-Programmer... vagyis Diahr... nem fogok meghalni! Ameddig a játék véget nem ér addig nem!
-De ez már nem egy játék te is tudod... itt már tisztában vannak vele hogy a világért harcolnak.. és hogy az ellenségük én vagyok...-Kuncogás hagyta el a száját.-Úgyis utolér a múltad...
-Tudom... tisztában vagyok vele... de biztos is abban.. hogy Eren majd, megoldja ezt a helyzetet is...
Levi Szemszög
Leszállt a nap... a parancsnok, Erwin elaludt, ahogy Armin is... itt az idő... Mikasa.. most együtt kell dolgoznunk... akármennyire is kifejeztesd már a nemtetszésed mindenre amit mondtam... most velem kell dolgoznod.. a célunk közös...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Любовные романы》"Egy virtuális játék, más néven Attack on titan, két fiú akik kilométerekre laknak egymástól mégis egymásra találtak, az internet világában ebben az elterjedt játékban." 🔞 itt-ott VAN BENNE SOK, DE TÉNYLEG SOK, "..." <----- A MONDAT KÖZEPÉN, A...