33.Fejezet:Teljes a kép

1.5K 207 21
                                    

"Nézzétek az eget, s meg fog nyílni előttetek a kulcs mely elvezet a célotokhoz"

Azonnal az égre néztem ahol a felhőkön sötéten kezdtek betűk kiábrázolódni... akkor felordítottam mindenkinek hogy azonnal nézzen az égre... ennek következményeképp páran meghaltak viszont a többiek mindannyian szemtanúi voltak Asory üzenetének... annak az üzenetnek.. ami megmagyarázott mindent. És ami által, már tudtuk mit kell tennünk.

.Eren Szemszög.

Miközben a többiek a titánokat csapkodták én a roncsok mögött bujkáltam... és elgondolkoztam. Miért én? Miért engem választott Asory mint olyan aki az irányítása alá tudja vonna a titán erőt. Hiszen az ő családjuk csinálja ezt nemde? Akkor nem lett volna egyszerűbb... ha megtartja magának? Várjunk!... Nekem van Titán erőm... akkor, mi van ha! 

Feleszméltem... rájöttem az egészre! Hogy Asory miért haldoklik! Igen... már biztos hogy haldoklik! A világa is ketté szakad! És... ennek az okát én tudom! Most már tudom! Csak el kell mondanom Leviéknek! És.. hogyha ezt a tudtukra adom és sikerül is megcsinálnunk a tervem akkor talán Asory túléli!

Felkeltem a romok közül és ordítottam hogy a magasban lévő társaim észrevegyenek. 

-Rájöttem! Tudom hogy hozhatnánk helyre mindent!-Kiabáltam teljes szívemből... ám ez nem volt túl okos döntés... az össze titán aki eddig csak elsétált mellettem most rám nézett és egyenesen engem célzott meg magának.

Basszus! Ez rohadtul nem volt jó ötlet!

Az összes mocsok felém kezdett szaladni... beleakartam harapni a kezembe, de mikor ezt megtettem volna, már egy hatalmas kéz tartott magánál. Elkapott! De legalább az értékes információkat had osszam meg.. kérlek! Ennyi időm legyen még! Hiszen... hiszen a világból már nincs kiút! Összeomlott a szabály miszerint ez egy játék... már nincs kiút! Ha meghalok nem tudom hogy a valóságban felkelek-e szóval el kell nektek mondanom!

-L...Levi! Az erőmet! Az erőmet juttassátok vissza a helyére!-A titán a szájába emelt és éreztem ahogy a csúszós és ragacsos... és büdös járaton kezdek lecsúszni... de legalább... elmondtam, kérlek mond hogy értettétek mit mondtam!

.Levi Szemszög.

-Eren!-Előjött bennem valami érzés, a testem magától mozdult és az óriásnak estem, aki lenyelte Erent. Kaszaboltam, de meg sem érezte... a bőre olyan volt akár a páncélosnak.. a vigyorgó képe pedig egyenesen rám nézett, a kezével félrelökött, és elsétált. A földre zuhantam magasból... leugrott hozzám Erwin és a hátára vett, és ő is futni kezdett ahogy csak tudott. A csapatot otthagyva csak futott...

-Erwin! Mit csinálsz? Hülye... a csapat...

-Levi.. ha meghalsz itt, te ott biztosan nem kelsz fel.. te idevalósi vagy... a világból már amúgy sem lehet kijutni! Ha meghalsz akkor egy értékes embert veszítünk...

-De a csapat...

-Feláldozták magukat.. a jó cél érdekében..

-De Eren is ott van még! Az óriásban!! Ha most utána megyünk még kiszedhetjük!

-Levi... add fel... Ketten maradunk. 

-Eren... rájött hogy hogy hozhatnánk helyre a dolgokat! De annyiból nem értem meg hogy juttassuk vissza az erejét a helyére...

-É..én értem!-Szólt a hátunk mögül egy hang.Erwin azonnal hátrafordult, Armin és Mikasa álltak ott.-Sikerült! Lejutni a pincébe uram! Amíg önök távol voltak... mi lementünk oda! És megszereztük az információkat!

Micsoda!? Ezek.. a kezdők?

-Lementetek oda?-Szólt Erwin megdöbbenve.

-Igen! És.. megtudtunk mindent Asoryról! A világról és hogy Asory valójában már pár éve halott! De.. az indok ami le van oda írva hazugság! Tudom hogy hazugság... amit Diahr írt le! Az igazság... hogy azért hallt meg mert az erejét átadta valakinek! Átadta egy játékosnak akit a falakon kívül talált és meg akart menteni! De mivel az ereje elszállt ott nyomban meghalt volna.. de! Valami folytán még azelőtt az emlékeit vesztette! És így elájult és nem hallt meg, csak egy egyszerű világalkotó maradt tudatlanul és erő nélkül! És most ez az erő Erennél van! Ha azt visszajuttatjuk Asorynak... ő ismét élni fog! És ő majd elnyomja Diahr felszínre törő hatalmát! És az emlékeit is visszaszerzi... csak az erőt kell neki vissza adnunk! 

-De... ahhoz kell Eren is igaz?-Kérdeztem.

-Igen.. ő hol van most?-Tette fel a kérdést Mikasa.

-Meghalt.-Válaszoltam ridegen.

-Rivaille hadnagy... Eren.. most nem tud meghalni... 

 

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt