26.Fejezet: Miért csinálod ezt?

1.8K 251 26
                                    

<>Eren Szemszög<>

Mikor reggel felébredtem, Rivaille nem volt a szobában... lehet hogy nem akart bejönni hogy nehogy felkeltsen? De akkor most nekem kellene kimennem? Mi van ha nem akar látni? Tegnap is... elment... és inkább máshol aludt...

De akkor minden szava hazugság volt? Miért?.... áh... mindegy... akkor talán tényleg ideje lenne hazaindulnom.. elmondtam neki amit akartam de úgy látszik nem viszonozza... 

Felkeltem az ágyból és a nappali felé sétáltam ahol megláttam Rivaile-t a kanapén gyakorlatilag csak egy törölközőbe feküdni. Az arca kipirult volt, és forrónak tűnt. A szemei résnyire nyitva voltak.

-Rivaille!?-Futottam oda a kanapé elé.-Hé, Jól vagy!? Tiszta vörös a fejed!-Rátettem a kezem.-És forró is!

-Nyugi kölyök.. csak egy kis láz... tegnap nem volt takaróm.. de pár óra és elmúlik...

-Miért!? Nem mentél vissza a szobádba takaróért?

-Nem akartalak felkelteni... most inkább... menj haza!

-Nem lehet... ami azt illeti... a visszafele utazó gépre... már nem tudtam jegyet venni... meg... beteg is vagy... nem akarlak így itt hagyni..

-Mih?.... Te-Te! Nem vettél jegyet?! Mégis hogy mész haza?

-Egy darabig sehogy... most pedig... hallgass és pihenj! Magas lázad van...

-Hagyj! 

-Hozok neked vizet... és rongyot a fejedre..

-Ez az én házam ne mászkálj csak úgy benne! 

-Kuss! Beteg vagy én pedig most ápolni foglak!

-A faszt! Takarodjál a házamból te szerencsétlen!-Felállt a kanapéról és felém sétált, meg akart ütni de összerogytak a lábai. A kezeimmel megtartottam őt.-Menj innen!

-Nem. Hagyd hogy... bizonyítsam ezzel hogy nem vagyok már egy kölyök...

-Mit akarsz?

-Vigyázni rád... és megmutatni hogy nem vagyok már kölyök... mindig úgy hívsz.

-De... kölyök vagy! A felnőttek nem erősködnek hanem megértik elsőre amit mondanak nekik.

-Ohh... tényleg? Akkor most miért nem érted meg azt hogy.. nem akarlak itt hagyni betegen? Meg sehogy se.. de az lényegtelen!

-Mégis, miért csinálod ezt?

-Már tegnap este mondtam... szeretlek. Azért.

 Azért

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Where stories live. Discover now