34.Fejezet: Nem veszíthetem el

1.4K 199 7
                                    

  -Rivaille hadnagy... Eren.. most nem tud meghalni...   

Levi Szemszög

-Ezt meg.. hogy érted Armin?

-Úgy.. hogy Eren most rendelkezik a titán erővel ezért nem halhat meg...

-De várj.. ha Asory évekkel ezelőtt adta át a titán erejét... de Eren csak most jött nemrégen ide... 

-Igen hadnagy... pontosan az a helyzet amire gondol. Ezt az erőt bárkinek át lehet adni... és Eren előtt volt valakinél... De mivel Asory adta neki az erőt feltételezem hogy Asoryhoz ez egyszer már visszakerült viszont... nem tudta hogy ez neki kell az életben maradáshoz. Így... átpasszolta ez a feltételezésem.

-Nekem igaznak tűnik.-Emelte fel a hangját Erwin.-Viszont Erent megette egy titán..

-Pedig nem tud meghalni...-Mondta Armin.

-Akkor hol van?

-Nem tudom... de az biztos hogy él! 

-De ha él.. akkor miért nem érzem a jelenlétét?... Éreznem kellene. De nem érzem..

-Ez most nem lényeg... él, nekünk most az a dolgunk hogy eljussunk Asoryhoz... és megmondjuk neki hogy csak az erejét kell visszavennie....-Mondta Armin.

-Igen...-Egyetértett Mikasa és Erwin is.

-Viszont most... lepihenünk abban az erdőben.. estére, addig Levi te is olyan állapotban leszel hogy tudsz magadtól járni.-Nézett rám Erwin.

-Értem...

-Akkor induljunk... az egyik fán fogunk letelepedni..

Persze.. gondolják hogy itt maradok..mihelyt elalszanak... megyek és előkerítem Erent... Nem veszíthetem el ezek után... hogy megbeszéltünk mindent!...

 hogy megbeszéltünk mindent!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz