27.Fejezet: Minden csak nem ember

1.8K 230 30
                                    

<>Levi Szemszög<>

Már megint... megint azt mondta szeret... nem adta fel... hát persze hogy nem! Hiszen tegnap megtettem vele... viszont utána ellöktem magamtól... azt akartam hogy ne legyen rossz neki... erre miattam lett még rosszabb neki.

-Jó... maradhatsz...-Adtam be a derekam.-De, mihelyt jobban leszek ennek vége. És soha többé nem beszélünk.

-M... miért?

-Azért, mert ezt nem lehet. Csak nézz ránk... tilos. Keress magadnak egy szép lányt... és légy boldog.

-Nekem nem kell lány... nekem nem kell senki... csak te...

-Még csak egy kölyök vagy... van időd eldönteni.

-Nem akarom! Téged akarlak...

-Eren ez hülyég... inkább menj és csinálj amit akarsz engem meg hagyj pihenni...

-Rendben...

Eren a konyha felé vette az irányt és otthagyott a nappaliban.

Furcsa kölyök... egy olyan valakihez vonzódni mint én? Hülyeség... még nem ismer. Ha tudná milyen vagyok minden nap, és hogy ki vagyok valójában nem így gondolkodna...

De... milyen furcsa összefüggés nem? Hirtelen egy játékot csináltak a világomból.. és megjelent ez a kölyök is... pont mint ahogy meg volt írva a naplóban. Jönni fog egy ember, aki át tud majd változni... igen, de nem neki kellett volna annak lennie, mert ő nem oda tartozik... 

De... ez így nem jó. Ő nem a mi világunk lakója... ő ide tartozik a földre, mi pedig oda. És... nekünk a valódira van szükségünk, nem egy olyanra aki csak belecsöppent a játékba és Asory pedig gondolt egyet és felruházta ezzel az erővel... Hülye az a lány... bár, elég nagy képesség jutott neki.. ő tulajdonképpen nem emberi... Asory minden csak nem ember. Jobban hasonlít egy istenre... nem, egy félistenre... aki minél idősebb lesz annál jobban a saját keze közé veszi a világok sorsát. Ő mindent lát... most is, biztos vagyok abban hogy figyel...

-Rivaille! Csináltam neked teát!-Futott oda a kanapéhoz.

-Nem szeretem a teát...

-De... ettől jobb lesz majd... itt egy gyógyszer is amit találtam.. 

-Nem kell... a gyógyszert lenyelem vízzel a teát meg megihatod.

-Most akkor feleslegesen csináltam meg?-Vágott szomorú fejet.

-Mondom hogy idd meg te...

-Oké.. öhm... esetleg... szükséged van valamire?-Vágott olyan könyörgő fejet hogyha van valami mondjam.

-Kölyök...-Sóhajtottam.-Hozz ki nekem takarót és párnát...

-Oké! Hozom!-Elfutott a szobába és másodperceken belül kihozta az összes takarót és párnát az ágyamról.

-Azért, ennyit nem kellett volna...

-Nem baj...

-...

<>Asory szemszög<>

-Programmer... szerinted én ember vagyok?

-Nem... te boszorkány vagy...

-Mi??~ Mért?

-Semmi... de, kétlem hogy ember lennél...

-Hm? Akkor mi vagyok?..

-Levi már elmondta nem? Valami isten szerű valaki vagy .... 

-De... és én hogy születtem?

-Fogalmam sincs...

-És.. te?

-Én ember vagyok a kis játékodból való..

-És hogy találtam rád?

-Te semmire sem emlékszel?

-Nem... valamiért három évnél előbbi emlékeim nincsenek.

-Ez furcsa... de, tudod, pont három éve annak hogy veled vagyok.

-Komolyan?

-Igen... még három éve, találkoztunk... a falakon kívül.

 a falakon kívül

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Onde histórias criam vida. Descubra agora