25.Fejezet: Elérhetetlen

2.2K 245 128
                                    

<>Eren Szemszög<>

Életem első ilyen élményét éltem át valaki olyannal akit hívhatok úgy hogy "első szerelmem" 

Ez egészen új érzés volt... és most még több érzés köt ehhez a férfihez... pedig, tudom hogy nem kellene, mégis akarom, mert szeretem. Lehet hogy hülyeség... de mivel vele volt úgymond az első... ilyen élményem... hozzá most jobban kötődöm...

Még ezek után is mindig akarom... alig csillapodtak a vágyaim...

A rajtam fekvőt átöleltem szorosan, és megharaptam a fülét.

-Kölyök...te mégis mi a jó életet csinálsz?

-S...semmit...

Végig nyaltam a fülén és megharaptam még egyszer, közben a kezeim a hátára vezettem és átöleltem. A füle után a nyakát nyalogattam.

-Eren?! Te... most fel akarsz izgatni?... 

-N..nem...-Hazudtam, valójában eléggé kívántam még őt..

-Akkor eléggé rossz pontomat kaptad el... tudod, a nyakam eléggé érzékeny... te pedig csak egy idióta kölyök, vagy... mert... ennek ellenére hogy mondom folytatod...

Hát persze hogy folytatom... az a célom hogy újra beindulj vén farok... 

-Eren!-Eltolta magát tőlem.-Mára elég volt ennyi!... Még ezt sem szabadott volna...-Mászott ki az ágyból.-Aludhatsz az ágyamon, én alszom a nappaliban. Holnap hazamész!..-Parancsolt rám.

-De...

-Semmi de... Aludj!-Kiment a szobából.

Most... miért csinálja ezt? Az előbb... még minden jó volt nem? Egymás karjai közt voltunk.. éreztük egymás melegét és... miért? Nem tudok kiigazodni rajta... Most... akkor mégsem érez semmit? Csak a pillanat heve miatt mondta volna ezeket?! 

Miért hoz mindig ilyen döntésképtelen állapotba? Én szeretem... és most olyan mintha ez az egész meg sem történt volna köztünk... már megint olyan elérhetetlen számomra....

<>Levi Szemszög<>

Kimentem a szobából, mikor becsuktam az ajtót, lerogytam a földre és a szívemre tettem a kezem.

Megint... pillanatokon múlt hogy megtegyem...-Felálltam a földről és a fürdőbe mentem.

Levetettem magamról a ruháim és a tükör elé álltam, az ujjaimmal megérintettem a nyakamon lévő szívásnyomokat, utána hideg vizet engedtem a kádba és beleültem. Leakartam hűteni a testem... mert égett, égett attól hogy újra ahhoz a kölyökhöz érjek.

Nem vagyok normális... komolyan, egy pedofil lett belőlem? 15 év különbség van köztünk!... 

Folyattam magamra a jéghideg vizet s elmerültem a gondolataimba egyaránt... már csak akkor vettem észre hogy milyen helyzetben vagyok mikor dideregtem a hidegtől és a fehér bőrömön lila foltok jelentek meg. Azonnal kiszálltam a kádból és a törölközőmért nyúltam... viszont váltásruhát nem vittem be... a szobába pedig nem akartam visszamenni. Ezért a törölközővel mentem el a kanapéig és úgy feküdtem rá... igen fáztam, sőt ez nem is kifejezés. Majdnem megfagytam. De akkor sem akartam visszamenni.

<>Asory Szemszög<>

-Olyan uncsi a játék így... már 2 napja nincs belépve Ereeen... a másik világba pedig nem figyelhetem mindig... az illegális nem?

-De... igazából mindkét világba az..

-Hm... igaz.... akkor nem szabadott volna végignéznem a hálószobás eseményeket?

-Fhuj Asory bazdmeg! Undorító vagy!

-Most mi van?

-Bakker... buzultak! 

-Na és?... Szerintem a buzik... aranyosak...

-Akkor miért nem vagy leszbikus?

-Idióta!!!! 

-Heh? Mo..most mi bajod?!

-Semmi... hülye... hülye... olyan hülye vagy mint az összes hím egyed a világon!!!...


(Na vajon miért hülyézte le ezért Asory Programmert? :"D)

(Na vajon miért hülyézte le ezért Asory Programmert? :"D)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora