-Az első szabály! Ezt a világot kérem! Ez maradjon meg csak szép állapotban!
-A második szabály! Asory az újjászületését követően a hatodik életévében emlékezzen mindenre ami most történt!
-A harmadik szabály pedig!.....-Robbanás.
Sikerült?.... én... kimondtam... de elég hamar?...
....
Egy sötét helyen ébredtem, nyitva volt a szemem de semmit sem láttam...Csak hallottam hangokat... sikerült? Nem tudom... Semmit sem látok... hol vagyok?
Vajon elfogadta a könyv amit mondtam?....
"A harmadik szabály! Diahr! Veszítsd el az erőd örökre a világomba."
-Valaki..?... Hol vagyok?...
Egy ajtónyitódást hallottam, valaki mellém lépett és a karjaimat a nyakába akasztotta és felsegített... ekkor vettem csak észre... hogy mindenem fáj... a szemeim is...
-K-ki vagy..?
-Egy segítő... az új világodba...
-L-Levi?
-Honnan tudod a nevem?...-Miközben beszélt hozzám bekötözte a szemeim.
-Ezt hogy érted?... Egyáltalán... hol vagyok és miért nem látok?! Miért fáj mindenem...? És... mi történt.. a világgal?
-Oh... Szóval nem tudod hol vagy... hát.. kedves világalkotó... az új világodban vagy... és nagyon úgy néz ki hogy megvakultál... tele vagy égési sebekkel... és feltételezem.. az előző világban ismertük egymást.. ha tudod ki vagyok. Akkor feltételezem azzal is tisztában vagy, hogy az Ackermanok elfelejtenek mindent... az előző világukról...
-Akkor te nem emlékszel rám?...
-Nem.. -Tovább kötözgette a sebeim.-Kész..
-De Levi... neked.. emlékezned kell rám...
-Már miért kéne?...
-Mert be kell tartanod a szavad... Azt mondtad! Ha.. vége... ha sikerül akkor lehet esély... akkor megpróbáljuk..!
-Nem tudom miről beszélsz... viszont vakon nem sokra fogsz menni... most pedig pihenned kéne hogy jobban legyél.
-Igazad van...
-Várj egy percet... eljuttatlak az ágyadig... -Felvett a kezébe és elvitt valahová és egy puha dologra tett le.-Ha kell valami csak szólíts és segítek... Akkor most megyek... intézek pár dolgot a világgal kapcsolatban ha már a segítőd lettem és te nem tudod ezeket megtenni..
-Várj...-Felkaptam a kezem annak reményében hogy valahogy megérinthetem.
-Hmm?...
-Maradj itt velem....
-Minek?
-Mert.. nem akarok egyedül maradni...
-Jó... ameddig elalszol itt maradok... de tulajdonképpen.. mi is a neved?...
-Eren...Eren Jaeger..
-Értem...
-Levi...
-Igen?
-Ideadnád a kezed?...
-Miért?
-Mert... a sötétség ijesztő... és ebben az új világban te vagy az egyetlen akit ismerek.. és azt hiszem többé nincs kiút innen.. itt ragadtam..
A kezeimmel lassacskán meleget éreztem... és, az ismerős nálam apróbb kezeket éreztem a kezeim közt. Kissé megszorítottam és erősen fogtam. Majd... elnyomott az álom.
"Eren"
"Eren"
Hmm?... Ki vagy?...
"Valaki.. aki tudja mit szúrtál el"
Ki?...
"Az mindegy... de most azt hiheted.. hogy minden jó.. és megoldottad... te vagy az új világalkotó, de nem hiányzik valami? Egy szabály... a három fő szabály közül?"
Hogy érted?...
"Nem úgy volt... hogy Levit nem akarod magadtól elengedni?... És.. mégis elfejetetted beleírni.. azt, hogy emlékezzen rád?"
Az.. egy szabály?...
"Mire gondoltál? Ő egy Ackerman... Felejt... ez meg van írva... neked csak át kellett volna írnod a fő szabályok közé.. hogy emlékezzen... de nem tetted... így elveszítetted.. most már csak egy segítő aki akármit megtesz amit mondasz... már nem a valódi önmaga... az a Levi már elveszett... ő egy teljesen már személy... ugyanazzal a hanggal és testtel.."
De.. én Levit akarom... mit tehetnék?...
"Van valami amit tehetsz... Tekerd vissza az idő kerekét... és írd át az egyik szabályt."
De melyiket?
"Ezt neked kell tudnod.."
De mind a három fontos...
"Felér bármelyik is az érzéseiddel?"
Nem... de már úgyis mindegy... megvakultam a robbanásban és meg is sérültem..
"És ennyitől feladod?"
Mit tehetnék?
"Mondtam.. csak forgasd vissza az idő kerekét... mond ki... és megtörténik...és ha ügyes vagy... még átírhatod... sok szerencsét"
Várj! Ki vagy..?
"Az.. maradjon titok.."
(Na.. vajon ki volt a rejtélyes alak aki segíteni próbált neki? :"D?)
YOU ARE READING
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Romance》"Egy virtuális játék, más néven Attack on titan, két fiú akik kilométerekre laknak egymástól mégis egymásra találtak, az internet világában ebben az elterjedt játékban." 🔞 itt-ott VAN BENNE SOK, DE TÉNYLEG SOK, "..." <----- A MONDAT KÖZEPÉN, A...