-Nyolcadik...Legyen Valahol egy napló ami felfedi a világokról az igazságot. S arról hogy az újászületett Nimra hol tartozkodik.
-Kilencedik...Az időt lehessen visszaforgatni...a világalkotók számára.
-Tizedik... Ha az idő visszafordításra kerül.. Az összes szabályom megszűnik majd... És az erő Nimrára száll vissza.
-Az idő visszaforgatásának a menete pedig... A napló amiben az igazság le van írva.. És folyamatosan íródik is tovább mikor telik az idő.. Ki kell radírozni egészen addig ameddig visszaforgatunk...
-Új világ... Nyitódj!"
Szóval így... Hozta létre Ymir a titánokról és így alkotta a 10 Fő szabályt... És ahhoz hogy Levi újra a régi legyen ki kell radíroznom a jelent... Egészen a múltig... De nem látok... Ezt mégis.. Hogy csináljam?
<>Eren Szemszög<>
-L-Levi...-Ültem fel az ágyon és kapálóztam utána hátha így majd észrevesz.
-Igen? Eren?..
-M-Merre.. van.. a napló... ami felfedi a világról az igazságot? Hová tette...? Nimra?
-Te miről beszélsz?..
-Tudom hogy nem emlékszel... de...de biztosan ki tudod találni!
-Azt sem tudom milyen naplóról van szó...
-Egy napló... ahol leírják hogy nem Ymir volt az első... aki világot csinált.
-De.. Ymir volt az első!
-Nem, nem ő volt!
-Jó isten... mégis miért én lettem egy ilyen dilis segédje?
-Nem vagyok dilis! Én.. láttam... láttam az elődeimet... Ymirt és Nimrát...
-De Nimra nem létezik!
-De igen!-Könnyezni kezdem.-Segíts nekem! A segítőm vagy! Segíts nekem!
-De dilis vagy!
-Az előző Levi nem így gondolta! Ő hitt volna nekem!
-De én nem ő vagyok idióta!
-De... ti ugyanazok vagytok! A természetetek is... Csak te nem emlékszel rám.... nem emlékszel arra...hogy érintettük egymást...
-Idióta!
-Nem.. vagyok az, csak szeretnélek téged visszakapni... én, annyit küzdöttem azért hogy lássalak.. még a másik világban is... ott is elmentem hozzád..megkerestelek.. és ott először éreztem hogy szeretsz... megérintettél engem...-Sír.- És... megismertél engem... megismerted a testem..
-Eren! Fejezd ezt be! Én nem ő vagyok...
-Levi... add nekem a naplót... add ide nekem! Muszáj megtalálnom!
-Megmondtam hogy fogalmam sincs miről beszélsz! Keresd meg magad!
-Megtenném... Ha a szemem világa még meglenne...
-Egyáltalán minek neked az a napló?
-Vissza akarom forgatni az időt... és akkor te mindenre emlékezni fogsz... és az összes erő visszaszáll Nimrára... én pedig talán.. a régi Levivel élhetek... hozzáérhetek... és...megcsókolhatom...
....
<<>>Levi Szemszög<<>>
-Jó.... meglátom mit tehetek...-Kimentem a szobából.
Ez lehetetlen... nem tudom kezelni egy tinédzser érzelmi kirobbanásait... ráadásul még vak is és az előző énem kapcsolatban volt vele... mégis mit tehetnék érte? Semmit nem tudok.. nem tudom mi ez a napló... vagy Nimra...
Szerinte.. ez a személy létezik... akkor.. ha őt megtalálnám a naplót is... de ha a naplót megtalálom és odaadom neki akkor... én nem fogok létezni?
Akkor... visszaforgatódik az idő.. és az Ackermanok emlékeznek majd mindenre... de akkor én nem leszek majd.. sőt... az a Levi amit ő ismert... ő sem fog létezni.. hiszen... ha mindenre emlékezni fog.. mi történik akkor ha az előtte lévőnek is volt egy párja? Ez hülyeség.. ez a világ rendje.. el kellene fogadnia...
ESTÁS LEYENDO
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Romance》"Egy virtuális játék, más néven Attack on titan, két fiú akik kilométerekre laknak egymástól mégis egymásra találtak, az internet világában ebben az elterjedt játékban." 🔞 itt-ott VAN BENNE SOK, DE TÉNYLEG SOK, "..." <----- A MONDAT KÖZEPÉN, A...